Buna tuturor,
Nu stiu daca ati avut si voi problema asta (nu v-o doresc...); de cateva zile masina nu mai porneste (pornirea e pe benzina, apoi se comuta pe GPL). Am fost la service sa-mi verifice tot circuitul de alimentare cu benzina; mi-au gasit o neetansare la un cot de alimentare care leaga conducta de benzina la corpul injectoarelor. E un cot de masa plastica negru, cu doua canale pe care trebuie sa fie doua garnituri toroidale (sectiune cerc) numite "o-ring", una rosie si alta gri. Aia gri lipsea, am cautat garnituri de astea - sau cotul cu totul - prin cateva magazine, insa n-am gasit...
Aveti vreo idee? multumesc anticipat!
p.s.: am incercat sa sugerez mecanicului o solutie "romaneasca"; silicon, coliere de fixare din sarma, tabla sau soricei etc; insa e meseriash, vrea sa asigure garantia reparatiei...
Nu stiu daca ati avut si voi problema asta (nu v-o doresc...); de cateva zile masina nu mai porneste (pornirea e pe benzina, apoi se comuta pe GPL). Am fost la service sa-mi verifice tot circuitul de alimentare cu benzina; mi-au gasit o neetansare la un cot de alimentare care leaga conducta de benzina la corpul injectoarelor. E un cot de masa plastica negru, cu doua canale pe care trebuie sa fie doua garnituri toroidale (sectiune cerc) numite "o-ring", una rosie si alta gri. Aia gri lipsea, am cautat garnituri de astea - sau cotul cu totul - prin cateva magazine, insa n-am gasit...
Aveti vreo idee? multumesc anticipat!
p.s.: am incercat sa sugerez mecanicului o solutie "romaneasca"; silicon, coliere de fixare din sarma, tabla sau soricei etc; insa e meseriash, vrea sa asigure garantia reparatiei...
Comment