Logan 1.2 16V Full Option Vs. 1.6 8V Fara AC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ...daca o vei folosi ca masina de familie e musai sa ai ac la ea. Iar daca esti un sofer calm care nu face depasiri, nu pleci primul de la semafor, mergi constant cu 100 km/k atunci ia-ti varinata de 1200 16v

    Iar partea buna pentru acest motor sunt cum spunea cineva mai sus.... taxele mici.


    @dias02 eu am condus un 1.2 si nu mi-a placut deloc cum tragea motorul care mai si trebuia turat zdravan..... de aici am ramas cu senzatia ca e prea grea caroseria pentru acest motor. Insa dupa cum se poate observa din topic parerile sunt impartite.
    Last edited by usr1; 3 October 2011, 23:00.

    Comment


    • #17
      Originally posted by Niki B View Post
      1.2 cu a/c clar. Daca iti permiti luxul de a achizitiona si ai pretentia unei masini noi, inseamna ca iti doresti un minim de confort, nu?!

      1.6 nu prea'si mai merita pretul, diferenta fiind doar de 550 de euro pana la 1.6 16v.
      Ei nu-mi permit chiar asa un lux, 1,2 16v 75CP full options ajunge cu 3 vauchere 6300 Euro iar 1,6 8V 85 cp 5200Euro, dar fara AC si alte optiuni. Faza e ca numai configuratiile aste beneficiaza de rabla si alte reduceri. Deci trebuie sa aleg doar intre ele.

      Daca e asa de nasol motorul de 1,2 cum zic unii atunci merita modelul de 1,6 8V dar cu geamurile in jos vara?
      sau
      Daca e asa nasol fara AC, atunci merita un model de 1,2 cu AC in detrimentul modelului 1,6 8V fara AC?

      E si o diferenta de pret, dupa cum am spus anterior, de aproape 1000 euro.

      Multumesc!
      Last edited by VetLog; 3 October 2011, 23:09.

      Comment


      • #18
        iati un 1,2 e foarte bun cu ac.in primul rand nu faci raliu si in al doilea rand ai costurile mai mici in ziua de azi aici trebuie sa te uiti,si consuma putin pe langa un 1.6,lasa ca si 1.2 trage daca o turezi pana la 5000 de ture,eu unu as merge pe 1.2.bafta.

        Comment


        • #19
          La 5000 de ture trage bine te tot....si din rezervor

          Comment


          • #20
            Unii spun ca motorul de 1.2 e mai ok decat cel de 1.4 din cauza cutiei de viteze mai bine etajate.Altii spun ca cel de 1.4 e mai bun din cauza cuplului.Oricum ai da-o,se completeaza reciproc.
            Ca performante,ai aceiasi 75 CP obtinuti la fel de greu la ambele motorizari,dar,atata timp cat masina e folosita pt familie,deplasari din A in B fara dorinta de a obtine un timp cat mai bun la final,iar situatia te face sa alegi intre o motorizare defavorizata dpdv 'numeric' (1.2) si una ok (1.6),una cu racoare si alta cu sauna,atunci as alege-o pe prima.
            Cand au pus motorul ala de 1.2 baietii de la Dacia au facut niste calcule.E adevarat ca trebuie sa tragi mai tare de masina cand ai AC-ul pornit,dar ma repet,nu incerci sa obtii cel mai bun timp pe traseu cand pleci in concediu,ci vrei sa te simti bine si sa te bucuri de un oarecare confort atunci cand stai la volan cate 3 4 5 ore.

            P.S: Vorbaria despre 1.4 si 1.2 am trantit-o aici doar ca o parere proprie si personala.Majoritatea defavorizati ambele motorizari,eu ma bucur din plin de ce poate sa imi ofere acest motoras de 1.4 care poate duce si un compresor pt AC in spate.Mai ales ca am 22 de ani si nu simt nevoia nebuna de adrenalina.Vara stau boier la mine in masina pt ca am ales CORECT atunci cand am avut de ales intre un 1.6 fara AC si un 1.4 cu AC.
            P.P.S: Am ales sa fac comparatie intre 1.6 si 1.4,pt ca dupa parerea mea cele 2 motorizari 1.2 si 1.4 sunt egale.A,si legat de consum: daca cu 1.4 cu AC pornit am reusit sa scot 5.6 extraurban,un 1.2 sigur poate mai bine.

            P.P.P.S: @VetLog : imi sustin alegerea: 1.2 cu AC.
            Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
            My ride

            Comment


            • #21
              Sunt doar 7NM diferenta de cuplu intre un 1.2 si 1.4.
              Investesti ulterior inca 150RON intr-un chiptuning si te-ai scos. Daca nu vrei masina "da curse" te va duce din A in B si 1.2, iar A/C-ul va face acest lucru mai comod.
              De altfel ma mira faptul ca nu ai 1.6 cu A/C in oferta. Suna la alt dealer, poate au 1.6 cu A/C la promotie!

              Comment


              • #22
                in vara am fost plecat in concediu prin tara vreo 2000 de km, chiar in perioada 20-30 august cu o supernova cheala si 4 oameni, o saptamana de transpiratie, o saptamana de disconfort peste zi, deci abia asteptam sa ma cazez seara sa fac dus ... drept urmare cand m-am intors am vandut-o si mi-am luat masina cu ac, AC deja nu mai reprezinta o fita, e o necesitate plus ca de aici inainte caldurile vor fi mai mari, da-l in branza de motor ca mai bine mergi cu 60 de cai la umbra decat cu 100 prin soare ...
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • #23
                  nu renunta la ac, ia-ti 1.2 full din punctul meu de vedere

                  Comment


                  • #24
                    Balanta inclina clar spre loganul de 1,2 cu AC.
                    Multumesc tuturor! Dar mai astept pareri.

                    Comment


                    • #25
                      Ai deja un thread, nu era necesar sa mai faci inca unul identic.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • #26
                        Am facut si eu un drive test cu 1.2, de curiozitate si intr-adevar, se confirma ceea ce s-a mentionat:
                        - La plecarea de pe loc mi s-a parut mai vanos decat 1.4, aici fiind cutia de viteze bine etajata pentru cuplul si puterea lui 1.2;
                        - La drum intins, pe motive de aceeasi cutie si cuplu, am avut senzatia subiectiva ca trebuia sa-l turez cam cu 300 rot/min mai tare decat pe 1.4, pentru a-mi pastra stilul de conducere.
                        Pe ansamblu am fost impresionat, ma asteptam la mai slab si mai rau, dar m-am simtit efectiv bine la drum intins in 1.2 16v

                        Comment


                        • #27
                          Multumesc htodan! Exact asta a constatat si amicul meu la test drive.
                          Mai este cineva care a condus Logan 1,2 si 1,6 sa-si dea cu parerea? Multumesc.
                          Last edited by Seba; 4 October 2011, 23:50.

                          Comment


                          • #28
                            Eu tocmai am renuntat (cu greu,ma atasasem de el) la 1.4 , tocmai din acest motiv, lipsa AC-ului.
                            Mare grija ce alegi, nu cred ca o sa vrei ca dupa fiecare drum sa stai sa storci tricoul mai intai ! Daca alegi 1.2 cu AC, adica Laureate, o sa ai mici probleme la modul in care o sa 'traga' . Poti alege (ca si mine de altfel, este comandat deja ) 1,6 85CP tot laureate. Diferenta de pret este de 200E. Gandeste-te ca nu faci in fiecare zi alegerea asta. Gandeste-te bine inainte , si spor la achizitie !

                            Comment


                            • #29
                              Eu conduc masina personala logan 1.2 de 1 an si 20.000 km . Am avut anterior logan 1.4 . Comparatie stricta intre astea 2 e doar la incarcare unde 1.2-ul pare sa gafaie ceva mai mult desi nici 1.4 nu era grozav . In mers 1.2-ul e mai placut de condus .

                              Dupa luni bune de condus constant 1.2-ul am urcat si la volanul unui 1.6 euro 5 . Asteptarile erau mari ,deh ...se presupunea cuplu mai bun , motor mai mare , mai potent . Nu m-a dat pe spate . Daca nu auzeam zgomotul motorului diferit ( in bine la 1.6 , mai silentios ) nu mi-as fi dat seama ca nu sunt la volanul 1.2-ului . DA , e putin mai bun 1.6 fata de 1.2 dar e mai bun cu exact 200-400 euro aia , diferenta dintre motoare . Consumul e mai bun la 1.2 , puterea mai scazuta ,logic . Din ce observ eu , pana la 100km/h se comporta ok 1.2-ul .

                              Daca te intereseaza consumul si mergi economic , cu siguranta 1.2-ul e alegerea buna . Bafta .

                              PS : am aer conditionat pe 1.2 si se simte ca la orice benzinar . Turezi corespunzator si iesi din situatii neplacute . Iti cunosti masina in timp si nu te bagi in depasire daca stii ca nu ai Ferrari .

                              Comment


                              • #30
                                eu as opta fara sa ma gandesc la 1.2 cu ac!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google