Logan 1.2 16V Full Option Vs. 1.6 8V Fara AC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan 1.2 16V Full Option Vs. 1.6 8V Fara AC

    Vreau sa-mi iau un Logan si nu ma prea pricep la masini, de fapt e prima mea masina. Am tot citit pe forum, dar parerile altora sunt atat de diverse incat nu m-au lamurit.

    Ce ma sfatuiti? Motorizarea 1,2 e slaba dar are AC etc, motorizarea 1,6 nu are AC. Avantaje si dezavantaje - care dintre acestea trag mai greu in balanta? Ce model de Logan din cele doua imi recomandati?

    Multumesc!

  • #2
    In primul si in primul rind nici sa nu te gandesti sa-ti iei fara ac ca e aiurea de tot vara mai ales la drumuri lungi.

    Motorizarea de 1.2 e praf ca e mult prea slabut motorul pentru caroserie iar cind o sa dai drumu la ac o sa-ti scada puterea drastic.

    Ca sa-ti dai seama de ce spun te duci la dealer si ceri un test drive cu un logan 1.2 cu ac si o sa te convingi.

    Eu as merge pe un 1.6 16 v cu tot cu ac sau 1.6 8 v.

    Daca nu ai banii necesari de un logan nou orienteazate spre un sh logan sau o alta marca germana deoarece cu 4000 de euro iti iei o masina full options.

    Comment


    • #3
      Intrebarea e cat sau cate mai functioneaza din optiunile alea la 4000 euro?

      Mergi pe varianta cu AC. Nu merita 12-13 cai in plus in detrimentul confortului tau si al pasagerilor.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #4
        Am facut azi un test drive cu logan 1,2, de fapt nu eu ci o cunostinta avizata pe post de consilier si a zis ca a fost surprins, trage bine, am mers si cu 120 km/h şi cu ac pornit si a fost ok. Respectivul se astepta sa fie mai nasol, pana o ia din loc dureaza mai mult, apoi e ok. Ideea e ca nu vreau o masina sh.
        Dilema imi este intarita si de renault symbol care are motorizare de 1,2 si de o cunostinta care are un symbol si zice ca e in regula.

        Multi zic de AC ca e indispensabil. Ce sa fac-cum o dreg? Ca n-am bani de logan 1,6 8V cu AC.
        Multumesc!

        Comment


        • #5
          Eu unul iti recomand sa iti iei cu A/C,eu m-am grabit si daca mai asteptam putin imi luam cu A/C (Sh ca de nou nu aveam bani ) dar diferenta era de 500 de euro,si acum ma caiesc ca m-am grabit,asta e in primavara tre sa cumpar A/C de la dezmembrari. Cum spunea si colegu' de mai sus "Mergi pe varianta cu AC. Nu merita 12-13 cai in plus in detrimentul confortului tau si al pasagerilor.".

          Comment


          • #6
            O sa plangi dupa AC.
            sigpic

            Comment


            • #7
              aer conditionat!!!imagineaza-ti 35 de grade afara si tu sa ai de mers vreo 4-5 ore,crima si pedeapsa,alege confortul inaintea performantelor.

              Comment


              • #8
                Ca posesor de 1,4 mpi cu A/C eu as merge pe 1,6 dar e doar parerea mea, pana la urma un compromis trebuie sa faci, depinde in ce regim vei folosi masina mai mult,

                Comment


                • #9
                  Deci ma incurajati Claudel sa aleg modelul Logan 1.2 16V 75CP cu AC si NU modelul 1.6 8V 85CP fara AC. Multumesc! Am luat la cunostinta parerea DV.

                  Masina va fi folosita ca ,,masina de familie,, - oras, exterior, concedii, autostrada.
                  Last edited by VetLog; 3 October 2011, 22:12. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #10
                    1.2 cu a/c clar. Daca iti permiti luxul de a achizitiona si ai pretentia unei masini noi, inseamna ca iti doresti un minim de confort, nu?!

                    1.6 nu prea'si mai merita pretul, diferenta fiind doar de 550 de euro pana la 1.6 16v.
                    If it ain't broke, don't fix it!

                    Comment


                    • #11
                      @darksid3: depinde de noroc,am dat eu 4000 anu trecut pe un 1.4 Laureate Plus si inca mai functioneaza toate dotarile.

                      Daca as avea de ales intre o masina cu AC si alta fara,as alege-o pe cea cu AC.Si pe langa asta,as prefera un consum decent la o utilizare normala si bineinteles cheltuieli cat mai mici cu taxele.
                      Vara asta am condus zambind 700 km pe o temperatura de 35 de grade in aer si D-zeu stie cate la nivelul asfaltului,cu geamurile inchise fara pic de transpiratie pe frunte,fara galagie in masina...deci..as merge pe 1.2 cu AC fara sa stau pe ganduri.
                      Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
                      My ride

                      Comment


                      • #12
                        Era vorba de mitul masinii germane de 4000 euro, full-full fara piele si cu fost proprietar, medic.
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #13
                          unu doi cu a.ce.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #14
                            @darksid3: ai uitat sa mentionezi de masinile nemtesti,nu aveam de unde sa stiu ca faci referire doar la ele.
                            Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
                            My ride

                            Comment


                            • #15
                              1.2 16v cu a/c chiar daca are cu 10 cai in minus si mai putin cuplu ca un 1.6 8v. Vei fi multumit de acest motor, are multe avantaje (consum mic, impozit mic, asigurare mica, taxa de mediu este de 309 ron la 1.6 costa 1300 ron) si e chiar mai fortos un pic decat 1.4 mpi.
                              usr1 coroseria nu e deloc grea pentru motorul de 1.2, sunt alte masini mai grele cu motor de 1.2 si cai mai putini.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google