Orice numai cu A/C sa fie... alea cateva zile pe an cand ai nevoie de el fac absolut toti banii! Nu-i asculta pe aia care spun ca se "racoresc" cu altceva sau ca A/C-ul inbolnaveste... manaca gogosi!
Logan 1.2 16V Full Option Vs. 1.6 8V Fara AC
Collapse
X
-
Originally posted by htodan View PostAm facut si eu un drive test cu 1.2, de curiozitate si intr-adevar, se confirma ceea ce s-a mentionat:
- La plecarea de pe loc mi s-a parut mai vanos decat 1.4, aici fiind cutia de viteze bine etajata pentru cuplul si puterea lui 1.2;
- La drum intins, pe motive de aceeasi cutie si cuplu, am avut senzatia subiectiva ca trebuia sa-l turez cam cu 300 rot/min mai tare decat pe 1.4, pentru a-mi pastra stilul de conducere.
Pe ansamblu am fost impresionat, ma asteptam la mai slab si mai rau, dar m-am simtit efectiv bine la drum intins in 1.2 16v
Intradevar, 1.2 16v are cutia cu rapoartele mai scurte, deci inseamna motor mai turat in aceleasi conditii fata de un 1.4 Mpi.
Am zis clar la inceputul thread-ului: Confortul sa fie pe primul loc!In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Sa iti mai dau un exemplu dece sustin varianta 1.2 cu ac....in zilele extrem de calduroase ale verii(38 grade C la umbra) cand avem nevoie sa ma deplasez in oras imi lasam loganelul acasa si ma rugam de tata sa imi dea opelu ca sa nu lesin de caldura intr-un trafic "infect" si ca sa am un confort termic lejer alegeam sa merg cu benzinarul de 1.6 8v cu injectie monopuncte de papa 11-12 litrii la "suta"! Concluzia o tragi singurel. Bafta si indiferent de ce alegi sa mergi fara probleme si incidente rutiere!
Comment
-
Originally posted by MyhayInferno View PostEu tocmai am renuntat (cu greu,ma atasasem de el) la 1.4 , tocmai din acest motiv, lipsa AC-ului.
Mare grija ce alegi, nu cred ca o sa vrei ca dupa fiecare drum sa stai sa storci tricoul mai intai ! Daca alegi 1.2 cu AC, adica Laureate, o sa ai mici probleme la modul in care o sa 'traga' . Poti alege (ca si mine de altfel, este comandat deja ) 1,6 85CP tot laureate. Diferenta de pret este de 200E. Gandeste-te ca nu faci in fiecare zi alegerea asta. Gandeste-te bine inainte , si spor la achizitie !
Si eu am fost in aceeasi dilema, mama zicea sa luam diesel chel, altii ziceau ca daca vreau benzinar sa iau de 1.6. Eu nu am vrut diesel pt ca nu merita la km pe care ii fac eu, asa ca am ales 1.2 cu toate dotarile si sunt foarte multumit, am consum foarte bun atat in oras cat si in afara si cand am nevoie de putere nu ma sfiesc sa o turez in 5000 RPM. AC-ul merita fiecare banut, mai ales la drum lung pe caldura mare. E un chin sa mergi cu geamul deschis la viteze de peste 80km/h.
Comment
-
@piroman22
initial si eu tot 1.2 m-am gandit sa iau,de diesel nici sa nu aud, dar la sfaturile multora,+ ce am citit pe ici pe colo, am ales 1.6, si cred ca am facut o alegere buna. Nu am vrut nici sa trag de ea vara cu AC-ul pornit, tocmai de asta am ales 1.6.
Undeva la inceputul lui noiembrie o astept sa vina, pana atunci... somez ) .
Da, asa este. Taxele ceva mai mari, dar ti-am zis motivul pt care am ales 1.6 .
Comment
-
-
Era acum ceva timp la Dacia Sandero oferta: 1.6 8v 85Cp , A/C, jante aluminiu si servo-directie cu 6300Euro prin Rabla.Acm nu stiu daca mai este valabila oferta sau nu.
Din cele 2 variante as alege clar 1.2 16v,si chel as alege 1.2 16v din cauza consumului relativ mic, taxele de asemenea si performantele care sunt acceptabile. Am Sandero 1.2 16v full(la greutate nu difera fata de Logan) si la inceput imi venea sa-i dau drumul in rapa.Avea fluctuatii foarte mari la plecarile de pe loc si pleca de asemenea foarte greu si cu multa galagie.Asta pana la 3000km, cand dintr-o data brusc a inviat si de atunci este incomparabil la plecarea de pe loc, iar sunetul ma da gata(la inceput era deranjant, dar acum este foarte placut).De la semafor merge foarte bine si in treptele a3-a si a4-a la 3000rpm scoate un sunet de te mangaie pe suflet.
Am spus:clar 1.2 16v full,merge bine si cu A/C ponit, insa ii scade turatia la relanti si cand deschid unul din cele 4geamuri electrice.
Comment
-
ai putea lua in calcul si varianta Preferance cu pack cool (aer conditionat + cd player) 790 euro in plus, ajunge undeva pe la 5700 sau 5800... cu un motor de 1,6 poti conduce mai economic, dar niciodata cu 1,2 nu vei putea conduce mai sportiv, parerea mea...Nu esti beat atata timp cat poti sa zaci intins pe parchet, fara sa te sprijini. (Murphy)
Comment
-
Imi dau si eu o parere.1,2 16V laureate este 8500E iar 1,6 laureate este 8700E.La versiunea asta nu ai geamuri electrice pe spate si jante de aliaj.Din pretul asta scazi trei tichete rabla (sau le iei de la dealer cu putin peste 1000E) si un bonus oferit de dealer de 2000E,la care adaugi vopsea metalizata (daca vrei) 255E, pachetul legislativ obligatoriu 44E si taxa de inmatriculare 70E pentru euro 5.Daca vrei mai detaliat mergi la un dealer,intreaba mai in amanunt si vei vedea exact costurile achizitiei.Apoi te uiti in buzunar si tragi singur concluzia
Comment
-
Originally posted by megyes raul View PostEra acum ceva timp la Dacia Sandero oferta: 1.6 8v 85Cp , A/C, jante aluminiu si servo-directie cu 6300Euro prin Rabla.Acm nu stiu daca mai este valabila oferta sau nu.
Din cele 2 variante as alege clar 1.2 16v,si chel as alege 1.2 16v din cauza consumului relativ mic, taxele de asemenea si performantele care sunt acceptabile. Am Sandero 1.2 16v full(la greutate nu difera fata de Logan) si la inceput imi venea sa-i dau drumul in rapa.Avea fluctuatii foarte mari la plecarile de pe loc si pleca de asemenea foarte greu si cu multa galagie.Asta pana la 3000km, cand dintr-o data brusc a inviat si de atunci este incomparabil la plecarea de pe loc, iar sunetul ma da gata(la inceput era deranjant, dar acum este foarte placut).De la semafor merge foarte bine si in treptele a3-a si a4-a la 3000rpm scoate un sunet de te mangaie pe suflet.
Am spus:clar 1.2 16v full,merge bine si cu A/C ponit, insa ii scade turatia la relanti si cand deschid unul din cele 4geamuri electrice.
Originally posted by enervantul View PostImi dau si eu o parere.1,2 16V laureate este 8500E iar 1,6 laureate este 8700E.La versiunea asta nu ai geamuri electrice pe spate si jante de aliaj.Din pretul asta scazi trei tichete rabla (sau le iei de la dealer cu putin peste 1000E) si un bonus oferit de dealer de 2000E,la care adaugi vopsea metalizata (daca vrei) 255E, pachetul legislativ obligatoriu 44E si taxa de inmatriculare 70E pentru euro 5.Daca vrei mai detaliat mergi la un dealer,intreaba mai in amanunt si vei vedea exact costurile achizitiei.Apoi te uiti in buzunar si tragi singur concluzia
Laureat 1,2 16v e 6260euro iar 1,6 8v e 6840euro+ taxe mediu.
Comment
-
Si incarcata trage multumitor pentru mine, dar cum am spus acest lucru s-a intamplat la mine doar dupa rodaj.Am fost 4 persoane si portbagaj full cu A/C pornit pe 4 si masina a mers foarte bine chiar si de la semafoare. In pante/rampe nu prea merg cu masina deoarece in zona Aradului este campie, dar in drumul Timisorii sunt destule pante si rampe pe tot drumul si cand am fost pe acolo ultima data prin martie(chiar daca masina avea 2000km), a tras foarte bine cu 3 pers.
Consumul de asemenea este bun in raport cu performantele motorului.Pe o distanta de 305km cu 4 pers in masina, A/C pornit 50% din timp,mers max 110-120km/h,benzina consumata 16,6l si consum mediu 5,5 conform CB-ului. In rest, in mersul de zi cu zi consumul mediu conform CB-ului sta pe la 7%.Mentionez ca inainte de aceasta masina am avut faimoasa Dacia 1310, care evident ca nu se compara cu acest 1.2 16v.
Comment
Comment