Logan 1.2 16V Full Option Vs. 1.6 8V Fara AC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    daca nu se prelungeste ca anu' trecut pana pe 31 ianuarie, programul se termina pe 23 noiembrie.
    i-ati insa si marja de eroare de 1-2 saptamanii, drumul si validarea de la mediu.
    cred ca 10 noiembrie este ultima data cand ai putea cumpara vouchere fara emotii!

    Comment


    • #47
      Daca era 1.6 16v, alegeam fara sa mai stau pe ganduri. Dar in acest caz recomand 1.2 16v.
      Nu te lua dupa toti frustratii care isi dau cu parerea despre 1.2 si zic, ca nu trage motorul, mai ales cu AC pornit.

      Comment


      • #48
        orice motorizare logan pe benzina cu ac pornit ai puso-n cap, deci nu vinde castraveti la gradinar ca eu am 1.6(e4 nu e5) si cand dai drumu la ac scade puterea considerabil, sau oare 1.2-ul asta e asa mirobulant de creste puterea nu scade??!!1.6-le va avea mai multa vana dar eu unu nu as opta pentru ea fara ac deci 1.2 full, consum mai mic, taxe mai mici, mi se pare alegerea buna.

        Comment


        • #49
          Deci tot 1.2!
          E clar ca scade puterea cu geamu deschis, dar de ce ar merge cineva cu geamu deschis si cu AC-ul pornit nu inteleg ?! E clar - ai AC deschis, inchizi geamurile !
          Multumesc uscatu!

          Comment


          • #50
            Aeciasi dilema am avut-o si eu cand mi-am luat masina, doar ca la mine variantele erau 1.4 MPI si 1.6 MPI.

            Din start am zis ca masina fara ac nu-mi iau, dar imi facea cu ochiul si 1.6, chiar daca era preferance. Pana la urma am luat decizia corecta: 1.4 MPI Laureate.
            Eu sunt convins ca te vei descurca foarte bine cu 1.2, iar cand afara vor fi 40 de grade, chiar daca masina o sa traga mai greu, vei fi multumit de alegerea ta.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • #51
              Cum recunosti pe strada un logan cu motor de 1.2 ?

              Comment


              • #52
                Te duci la nene, si il intrebi, nenea ai 1.2 ?
                Glumesc, nu cred ca mai stii acum care si cum este din moment ce numai e motorizarea pe capota spate.

                Comment


                • #53
                  hai ia-ti mai repede 1.2 -ul ala

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by VetLog View Post
                    Cum recunosti pe strada un logan cu motor de 1.2 ?
                    Nu stiu exact denumirea, dar 1.2 are sub spoiler (bara fata) un fel de prelungire cu doua prize de aer si in fata rotilor din spate are ceva asemanator cu doua aparatori de noroi (dar nu au aceasta functie).
                    P.S. 1.2-ul meu a urcat Transfagarasanul si Transalpina cu A.C.-ul pornit fara sa se impiedice... Trebuie turat, dar na...

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google