Led Aprins In Bord.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Led Aprins In Bord.

    Buna seara la toti. Azi am fost pana in oras cam cu rezervorul gol(in jur de 2-3 ), ajunsai acasa si plecai iar pana la peco sa alimentez insa dupa 400 m incepu sa-mi licare ledul de la motor(probleme) trasai pe dreapta si ma dusai pe jos luai 5L bagai in ea si ma intorsai acasa, o parcai si ramasai cu ea putin la relanti si incepu sa trepideze masina si iar sa-mi licare ledul. E vreo problema grava? Astept raspunsuri.

  • #2
    Inteleg ca e vorba de un martor luminos.Care din ele?
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #3
      cel dintre baterie si ulei ledul(probleme la motor) si nu sta aprins licare...cand fusai prima data in oras nu facu nimic dar se simtea la pedala cand era sub-turata tragea mai greu.Acum merge intrerupt motorul si la toba scoate gaze se opreste si tot asa...

      Comment


      • #4
        Poate intre baterie si martor frana de mana.Pare sa fie sistemul antipoluare.Precizeaza-mi daca e asta si dupa aceea iti dau mai multe detalii.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #5
          da scuze ala e...si cum sati explic merge parca ar fi in 3 pistoane...nu merge deloc rotund...si am schimbat bujiile acum 1 luna....inainte cu 10 min am fost de le-am pus pe cele vechi la loc si tot la fel merge..... Astept 1 raspuns multumesc.

          Comment


          • #6
            La punerea contactului acel martor se aprinde apoi trebuie sa se stinga.Daca clipeste dupa ce pornesti motorul,lasa citeva secunde fara sa accelerezi.Ar trebui sa se stinga.Daca nu se stinge si sta tot timpul aprins in timpul functionarii motorului.fuga cat mai repede la service.Odata memorata anomalia calculatorul de bord il va tine aprins continuu.Diagnoza cu tester Clip sa vezi cauza.Poate fi ;
            1. benzina de proasta calitate
            2.defectiune sonda lambda
            3.bujii necoresp.
            4.rateuri
            5.motor spalat abundent cu apa
            6.catalizatorul
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #7
              deci nu mi-a stat aprins...am plecat cu ea si dupa vreo 400 de m incepuse sa licare frecvent nu statea aprins..si benzina bag de obicei de la petrom...sonda am schimbato anul trecut...,Bujii am schimbat acum 1 luna am cumparat Bosch..si acum pe seara pusai pe cele vechi sa vad daca inca face...motorul nu l-am spalat niciodata...si catalizatorul la fel schimbat anul trecut odata cu sonda...

              Comment


              • #8
                Ce sonda ai luat?Era noua?
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #9
                  Aceiasi problema cu aceleasi simptome(mers neregulat,motor fara vlaga) am intalnit-o si la un peugeot 206 benzina 1.4.Problema a fost un injector.
                  Daca zici ca ai schimbat sonda,catalizator,bujii,pt 50 de lei te duci si o sui pe tester si afli exact care e cauza.
                  Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
                  My ride

                  Comment


                  • #10
                    Problema se poate vedea pe tester.
                    Poate fi oricare dintre cele 2 sonde lambda, cataliztorul, benzina (eu nu cred ca-i cazul).
                    Loganelul meu mananca pe paine sonde lambda de reglaj ( 3 in 250.000 km), daca se balbaie la relanti si cand acelerezi nu e nici de la bujii nici de la sonda aval nici de la catalizator.
                    Scapi ieftin e 800 lei o sonda. ( la reprezentanta).

                    Comment


                    • #11
                      Tu ai mers cu rezervorul aproape gol. Cred ca ti-a tras prea multa apa si de aici problema.
                      Pune un aditiv de eiliminare a apei din rezervor (dry fuel) bineinteles cu plinul facut. Ai sa vezi ca scapi de problema.
                      Oricum, daca mai continui sa mergi cu rezervorul atat de gol ai sanse sa schimbi si pompa de benzina in curand.
                      GL-22-TOF

                      Comment


                      • #12
                        Sunt curios care e rezolvarea acestei probleme.
                        Mihai sa ne spui si noua cum ai rezolvat-o.Mult succes.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #13
                          motorina este exclus, nu avea cum sa alimenteze cu motorina deoarece nu intra pistolul de motorina in gaura de benzina, invers se poate. atunci ramane sa fie apa in rezervor sau combustibilul foarte prost, continand apa.
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            in general asta se intampla la un reglaj de culbutori aiurea , o supapa stramba etc ,daca se pierde compresie pe undeva. Da si tu ceva detalii despre masina ,ce-ai reparat ,ce-ai facut la ea .In principiu sunt rateuri ,nu au nicio treaba cu sonda 2 sau cu catalizatorul.
                            Mergi si pe gaz ?
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #15
                              nu pe gaz nu merg,si de cand am luat-o sonda lambda si catalizatorul l-am schimbat din cauza sobolanilor mi-au intrat iarna la motor si mi-au ros sonda...altceva am mai schimbat capete de bara o bieleta cablu de ambreiaj nimic care sa aiba legatura cu motorul si aprinderea acestuia....Vineri seara am venit de la meci si totul a fost ok...ieri nu am pornito deloc...deci nam nici o idee ce ar fi putut cauza problema asta
                              Last edited by Mihai92; 23 October 2011, 23:08.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google