Deschid acest topic pentru a discuta despre diferite marci si tipuri de amvelope de iarna si de performantele acestora pe soselele noastre in diferite cazuri si sitiuatii:
Weekend-ul asta mi-am echipat masina cu anvelope de iarna. Nu ca mi-as fi dorit; Personal consider ca puteam sa investesc mult mai bine cei 820 lei, in orice altceva.
Dupa cateva zile de cautari prin magazine de profil, vulcanizari si targuri, (o multime de telefoane si liste de asteptare) am ales sa iau anvelope noi de la dealer-ul local.
4 buc "Motrio 185*65*15 winter faraway" cu stelute de zapada, pe munti, M + S de toate. Ca sa nu ma enervez cu programarea pt montaj (desi era pustiu prin service) l-eam montat, echilibrat, perfect in alta parte.
Ies la o proba de rulaj sa vad cum se comporta: Stupoare, masina parca era barca pe valuri si raspundea asa mai tarziu la comenzi; Adica eu viram si ea parca avea o intarziere in a urma virajul, reveneam si ea revenea o fractiune de secunda mai tarziu.
Va intreb: A mai sesizat cineva acest fenomen la trecerea de la cauciucurile de vara la cele de iarna? Caci la cele de vara (desi sunt Kormoran) aveam o directie foarte precisa si nu se balansa masina de colo colo.
Este un fenomen general datorat compozitiei cauciucului (mai moale) din anvelopele de iarna, implicit o elasticitate mai mare a talonului anvelopei (opune o rezistenta mai mica la inertia masinii), sau anvelopele MOTRIO sunt foarte proaste?
Mentionez ca presiunea este 2.4 pe fata si 2,2 pe spate. Sunt echilibrate foarte bine (le-am verificat la viteza mare si nu au nici o bataie).
La viteza peste 100 iti dau un sentiment de nesiguranta, la fel si la o schimbare ferma de directie (simti ca nu ai control deplin).
In concluzie:
Anvelope:
MOTRIO WINTER FARAWAY 185x65x15
(testate pe carosabil uscat, 10 grC temperatura)
PLUSURI: - zgomot de rulaj foarte mic
- tinuta soft pe drumuri neasfaltate
- pret mic
MINUSURI: - instabilitate la viteze mari si schimbari bruste de directie
- senzatie de subvirare accentuata
Weekend-ul asta mi-am echipat masina cu anvelope de iarna. Nu ca mi-as fi dorit; Personal consider ca puteam sa investesc mult mai bine cei 820 lei, in orice altceva.
Dupa cateva zile de cautari prin magazine de profil, vulcanizari si targuri, (o multime de telefoane si liste de asteptare) am ales sa iau anvelope noi de la dealer-ul local.
4 buc "Motrio 185*65*15 winter faraway" cu stelute de zapada, pe munti, M + S de toate. Ca sa nu ma enervez cu programarea pt montaj (desi era pustiu prin service) l-eam montat, echilibrat, perfect in alta parte.
Ies la o proba de rulaj sa vad cum se comporta: Stupoare, masina parca era barca pe valuri si raspundea asa mai tarziu la comenzi; Adica eu viram si ea parca avea o intarziere in a urma virajul, reveneam si ea revenea o fractiune de secunda mai tarziu.
Va intreb: A mai sesizat cineva acest fenomen la trecerea de la cauciucurile de vara la cele de iarna? Caci la cele de vara (desi sunt Kormoran) aveam o directie foarte precisa si nu se balansa masina de colo colo.
Este un fenomen general datorat compozitiei cauciucului (mai moale) din anvelopele de iarna, implicit o elasticitate mai mare a talonului anvelopei (opune o rezistenta mai mica la inertia masinii), sau anvelopele MOTRIO sunt foarte proaste?
Mentionez ca presiunea este 2.4 pe fata si 2,2 pe spate. Sunt echilibrate foarte bine (le-am verificat la viteza mare si nu au nici o bataie).
La viteza peste 100 iti dau un sentiment de nesiguranta, la fel si la o schimbare ferma de directie (simti ca nu ai control deplin).
In concluzie:
Anvelope:
MOTRIO WINTER FARAWAY 185x65x15
(testate pe carosabil uscat, 10 grC temperatura)
PLUSURI: - zgomot de rulaj foarte mic
- tinuta soft pe drumuri neasfaltate
- pret mic
MINUSURI: - instabilitate la viteze mari si schimbari bruste de directie
- senzatie de subvirare accentuata
Comment