Sper sa merga acuma
Turbina Pe Motor 1.4 Mpi
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Originally posted by GOLAN91 View PostChiar daca sunt off topic , dar tot de marirea puteri e vorba....un alt ax cu came nu ar fi mai la indemana....stiu ca era cineva care la schimbat + evacuare+filtru+cip si trage mult mai bine ca un 1,6.....si ar costa cam 10 mil
Pentru cei care nu m-au inteles acei 3500 euro la dacia erau specificati clar doar pt trecerea de pe 8v pe 16v a nu se intelege gresit
Turbina cu tot cu intercooler pt logan ajunge undeva la 800 euro...
Nu cred ca ar trebui pistoane forjate pt ca pe logan diesel nu sunt pistoanele forjate... sau sunt?
Si ca sa faci performanta dintr-o masina nu trebe sa dai jos catalizatorul--- alta varianta ai avea sa-i pui catalizator sport care sa ti se incadreze in normele de poluare dar sa obtii caii putere care ii obtii daca dai jos catalizatorul
Comment
-
Ce treaba are dieselu cu benzinaru turbo?)
dieselu nu vede in viata lui ce turatii vede un benzinar...Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Poi bun bun... aici ai dreptate... cand ai dreptate ai dreptate... dar faza e ca exista la Laguna 3 versiunea de 2.0 diesel 150 de cai si are aceeasi plaja de turatii ca si la benzinar ;) deci... trage si tu cateva concluzii... si daca stau bine sa ma gandesc si 1.5 dci fie el de 70 de cai sau de 85 de cai se taie injectia la 4900... la benzinarul de 1.4 se taie la 5900 diferenta de 1000 rpm... nu vad marea diferenta decat de 1000 rpm-ur (cam cat un relanti--- pe aproape)
Comment
-
@memphis taz
sincer,ca sa nu fiu rautacios,mai cauta cateva informatii inainte sa spui anumite chestii,mai intreaba in stanga dreapta.diferenta de turatie intre benzinar si diesel este destula plus ca daca scoti limitatorul de la benzinar se duce pe la 6mii si un pic,7 cu resoftare.la laguna 3 te referi ca atinge aceleasi turatii ca si un benzinar?
ps: cand o sa sara un diesel de 10000 de ture ma anunti si pe mine,chiar te rog ms
Comment
-
Originally posted by memphis_Taz View PostPoi bun bun... aici ai dreptate... cand ai dreptate ai dreptate... dar faza e ca exista la Laguna 3 versiunea de 2.0 diesel 150 de cai si are aceeasi plaja de turatii ca si la benzinar ;) deci... trage si tu cateva concluzii... si daca stau bine sa ma gandesc si 1.5 dci fie el de 70 de cai sau de 85 de cai se taie injectia la 4900... la benzinarul de 1.4 se taie la 5900 diferenta de 1000 rpm... nu vad marea diferenta decat de 1000 rpm-ur (cam cat un relanti--- pe aproape)
Comment
-
@find Ghost Driver sti care e faza....a fost o dacie in resita de 90 cp....si facea cam multe masini ....stii cum ramaneau toti cand vedeau ca o dacie care cadea tabla de pe ea facea un golf 3 sau io mai stiu ce masini erau atunci ...tot orasul vb despre ea....mai bine o masina cum nu o mai are nimeni decat o masina stock....acuma fiecare cu placerea lui....dar va rog frumos cei care nu stiti nimic ce ma poate ajuta nu mai faceti comentarii aiurea
Comment
-
Scz de offtopic... daca de dacia de 90cp se vorbea mult.. de dacia SGM ce sa mai spunem... 210cp... mie personal imi plac mai mult masinile considerate "slabe" care fac o figura frumoasa la un semafor decat o masina de serie care vine cu 200cp din fabrica .daca as dispune de finante si de varsta necesara mi'as face logan RS tocmai pt a le da peste nas "boierilor" cu passat,bmw si vw !!
Comment
-
Dap cam asta am si eu degand....numa na nu as vrea sa arunc banii la primu care vine.....astept sa vad ce se mai aude.....poate isi mai pune cineva pe motoru acesta....tocmai bine mai strang ceva bani si dupaia dac chiar nu merge si nu se merita investitia trecem la clio rs ;)
Comment
-
Originally posted by silviu_cos View Postsi loganul DCI are turometru de mpi... dar asta nu inseamna ca are aceeasi plaja .... plaja inseamna intre 0 si cate ture lucreaza acel motor nu cate ture arata pe cadranul turometrului
CAT DESPRE DIESEL CARE AJUNGE LA 10.000 RPM-uri n-am auzit... asta ai dreptate dar noi vorbeam de DIESEL RENAULT SI DIESEL LOGAN vs BENZINAR RENAUL SI BENZINAR LOGAN!!!!
Comment
-
Originally posted by silviu_cos View PostScz de offtopic... daca de dacia de 90cp se vorbea mult.. de dacia SGM ce sa mai spunem... 210cp... mie personal imi plac mai mult masinile considerate "slabe" care fac o figura frumoasa la un semafor decat o masina de serie care vine cu 200cp din fabrica .daca as dispune de finante si de varsta necesara mi'as face logan RS tocmai pt a le da peste nas "boierilor" cu passat,bmw si vw !!
Comment
-
Originally posted by dannyel87 View Post@find Ghost Driver sti care e faza....a fost o dacie in resita de 90 cp....si facea cam multe masini ....stii cum ramaneau toti cand vedeau ca o dacie care cadea tabla de pe ea facea un golf 3 sau io mai stiu ce masini erau atunci ...tot orasul vb despre ea....mai bine o masina cum nu o mai are nimeni decat o masina stock....acuma fiecare cu placerea lui....dar va rog frumos cei care nu stiti nimic ce ma poate ajuta nu mai faceti comentarii aiurea
Comment
Comment