Originally posted by dannyel87
View Post
Turbina Pe Motor 1.4 Mpi
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
@Bibi stii eu incerc dar din nefericire nu prea ma pricep sper sa dau de cineva care sa ma poata ajuta ...sa vedem ce zice ghost chiar sunt curios...oricum sunt hotarat...am vrut sa-l vand sami iau un bmw poate ieseam mai ieftin dar sunt cateva motive pt care m-am razgandit :
1.nu dau masina cu 30000 de km pe una cu 150000
2. masina am primito cadou
3.intretinerea te mananca la alte masini (am vrut sa imi iau minim motor de 2l)
4 si cea mai importanta de bmw puternice e plina romania dar loganuri puternice sunt rare
si vreau sa fiu si eu printre ele acuma sa vad cum si cat ar ajunge
Comment
-
Am vrut si eu turbo pe 1.6mpi...in primul rand, trebuie resoftat motorul, pt noul debit de aer, altfel, la amestecul aer/benzina din hartile chiar de chiptuning, apar detonatii datorita amestecului sarac. nu trebuie musai schimbat axul cu came, asta e un lucru bun. un alt dezavantaj major e ca trebuie modificat traseul de la servofrana, circuitul de ulei si recircularea vaporilor de benzina din rezervor. motorul trebuie decomprimat, altfel se sparge. chiulasa stock de pe logan nu rezista la presiune mai mare de 0,2-0,3 bari. la fel cuzinetii stock si bucsele fusului palier al vibrochenului...
nici blocul motor nu se stie cat rezista, pt ca are cilindrii frezati in bloc, deci nu au camasi de otel, e doar aluminiu.
concluzia: am abandonat ideea, iese mai ieftin si mai sigur sa schimbi axa cu came, faci "polizor" din motor (in sensul ca se duce sus inspre 8000-9000 de ture) si mai castigi 20-30 de cai din turatia mai mare pe care o poate dezvolta motorul. ambreiajul de 1.6 tine fara probleme, cel de 1.4 trebuie schimbat cu unul mai mare, de 1.6mpi sau 1.6_16v. cutia tine pana la 160-180Nm fara probleme, oricum motorul nu va dezvolta cuplu mai mare, doar ca va avea o plaja de turatii mai larga. camele sport se gasesc pe "catcams.be", primele doua variante pt motoarele K7 sau K4. o cama mai mare de 320 de grade duce ralantiul inspre 1500-2000 rpm (varianta rally) si sigur nu se "pupa" cu softul actual al motorului. primele doua, de 270, respectiv 320 de grade, au sanse foarte mari sa mearga. mai ales cama de 270 de grade. aia va duce motorul spre 8000rpm fara sa-l "dea in nas".
concluzia mea, nu se merita turbo. merge pus in schimb compresor, a facut elia modificarea, costa cam 4000 de euro si de la 90 de cai au ajuns la 130, parca. aia 4000 de euro contin compresorul, softul si modificarile din motor. cred ca dau si garantie, pt doritori, accesati site-ul elia.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Inca mai discutati de subiectu asta?
poate v-a mai lamurit si csebalyn cat de cat...pe voi...reisarii care vor sa dea in gat bemveuri
si ca o completare...NICIUNUL dintre baietii doritori nu o sa puneti NICIODATA turbina pe 1.4mpi.
P.S astept sa-mi demonstrati ca ma insel
Comment
-
Originally posted by RSX View PostInca mai discutati de subiectu asta?
poate v-a mai lamurit si csebalyn cat de cat...pe voi...reisarii care vor sa dea in gat bemveuri
si ca o completare...NICIUNUL dintre baietii doritori nu o sa puneti NICIODATA turbina pe 1.4mpi.
P.S astept sa-mi demonstrati ca ma insel
Comment
-
Nu am nimic cu nimeni dar mai RSX mi se pare ca tu esti un fel de gica-contra... si sa nu imi zici ca tu nu iti doresti turbo pe 1.4 al tau... nu neaparat pentru a fi "reisar" sau cum le zici tu. Eu personal mi'as pune numai pentru a avea ceva unic pe masina nu ca toata lumea motorul din fabrica si 3 galeti de chit pe ea aruncate in scarba cu mistria!! Asa ca mai nene nu te obliga nimeni sa participi la discutie !!! NU ITI PLACE!! NU VREI!!! Nu te baga si lasa'i pe cei care vor sau viseaza sa se gandeasca si sa isi faca planuri, ca poate cine stie...
Sincer imi doresc sa te faca de ras unu cu 1.4 turbo sa iti dea vreo 2'3 masini intre 2 semafoare si nu ca ar fi "reisar" numai asa sa vezi ca se poate!!
Comment
-
1. nu o sa-mi dea 3 masini nici un logan cu turbina pt simplul fapt ca eu in viata mea nu am facut o liniuta, nici cu un logan, nici cu o dacie nici cu bemveuri.
2. NU imi doresc turbina pe 1.4 mpi, am vrut o masina ieftin de intretinut, cu un consum bunicel. o turbina l-ar schimba total pe aceste 2 aspecte care ma intereseaza in momentul asta.
3. ti se pare ca sunt gica contra pentru ca nu pun botu si nu ma ud ca alti copii cand vad titlu de topic "turbina pe 1.4 mpi" gandindu-se...whoaaaaaaa uite ca si altii au in cap asta, clar imi pun si io...pai...scuza-ma dar nu numai ca nu vreau sa particip la o discutie de genu dar nici macar nu are ce cauta o discutie de genu pe un forum cat de cat normal.
daca odata cu un topic de genu initiatorul va veni cu date, compresie, posibile tipuri de turbina si ma rog macar cateva date care sa trezeasca un interes dpdv tehnic si o discutie logica atunci e ok, dar asa faci titlu arunci bomba si astepti alti fraieri care viseaza la fel ca tine...
4. memphis taz...uite eu te asigur ca in momentul in care vei avea cateva batrane de bagat in nenorocirea asta de motor o sa o vinzi si o sa-ti cumperi o masina cu inclinatii catre performanta.
de asemenea astept sa-mi demonstrezi ca ma insel
Comment
-
Deci tu esti unul dintre motivele pentru care ma incapatanez sa va demonestrez ce poate sa faca o "galeata" cum numiti voi Loganu...Last edited by crististreulea; 25 April 2008, 07:17.
Comment
Comment