Turbina Pe Motor 1.4 Mpi

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Daca o sa i schimbi chiuloasa o sa ii scada fiabilitatea si o sa balbaie(nu prea o sa mai ai masina de strada)

    Comment


    • #32
      Originally posted by Octavian___28 View Post
      Deci cum ramane cu PSI?

      with a simple google search
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #33
        Lenea asta. Multam fain.

        Interesant, stiati ca 1.4 mpi are defapt 66-67 cp la roata? Sau 1.6 16V are ~93 cp la roata?

        Comment


        • #34
          Cu placere octavian,stiu ca probabil te ai intristat(dar asta i motorul masini noastre nationale ) eu as fi curios cati dintre cei dezamagiti de 1.4mpi au testat masina pana sa o cumpere?

          Comment


          • #35
            Offtopic:Eu am testat-o, dar nu sunt dezamagit...pt ca nu ma astept la performante dinamice de la un motor asa pricajit..Cei care sunt dezamagiti vor altceva..Ca fapt divers:cine a condus golf5 1.4?Sa vezi acolo dezamagire

            Comment


            • #36
              Offtopic: Golf V 1.4 ... da dezamagire.....dar incercati Golf V 1.4 TSI (benzina - 120cp - turbina; 140cp - turbina + compresor; 170cp - tubina + compresor + soft)...are un prieten ff bun varianta de 120cp....cum fuge goanga, si ce frumos se aude turbina aiaaaa.....mi-ar placea sa vad celelalte 2 variante....dar si pretul difera asa ca nu putem compara....probabil ca si un logan 1.4 tsi ar ajunge pe la 15 mii de euro

              sigpic

              Comment


              • #37
                Vorbeam de cei care stiiau ca este un motor mic(pricajit)dar la u cumparat si acum il critica si vrea 100 de cai de la el...

                offtopic tare as vrea sa stiu cum este 1.4 de pe golf 5 ?

                Comment


                • #38
                  Ca sa iti faci o idee, motorul de 1.4 de pe glof v "scoate suta" in 14.7 sec...deci f lenes.In afara de zgomot la 5000-6000 rpm, nu face absolut nimic.(nu ca ar face 1.4 mpi de pe Logan). Oricum una peste alta, 1.4 mpi e mai "fasnet" decat 1.4 golf v.Incredibil asa.i?...uite un aspect la care loganu e mai bun decat golfu
                  On topic: in afara de faptul ca ii punem turbina, ar trebui modificate si restul componentelor:amortizoare, sistem de franare(omologare RAR. usor problematic) ,alte bari de torsiune, eventual intarit sasiul, ma rog caroseria asta autoportanta, si cutia de viteza. Scump domne scump, dar pt un pasionat se merita. Stima pt cei care se apuca

                  Comment


                  • #39
                    Ar fi o idee buna sa se puna turbina pe motorul de 1.4, dar costul este "buba", la un moment dat chiar m-am interesat despre asa ceva pe net, si am gasit cateva chestii interesante ca de ex: o turbina care s-ar potrivi pe motorul de 1.4l de pe logan ar fi Garret GT2052, un astfel de turbina adauga o putere de 25 - 30% din puterea motorului, asta inseamna ca doar cu turbina se ajunge la 100 de cai, plus celelalte modificari s-ar ajunge la 140 de cai asa cum s-a spus si mai sus, dar din pacate costul este prea mare
                    ---== LoGaN dRiVeR ==---

                    Comment


                    • #40
                      Nu intelegeti ca nu trebuie pusa doar turbina?Trebuie pistoane forjate,ca aste le topeste imediat.Pui turbina aia,meri cu ea la max 20 secunde pana ai pocnit motorul,intercooler,blowoff,tevaraie,tre sa dai presiune mai mare din pompa.Sa intre Seba va explica el mai bine,chiar voia sa puna
                      Off topic
                      O alta investite,care nu tine chiar de domeniul s.f.ului ar fi alt ax cu came...alt soft pt axu cu came,evacuare sport,scos catalizator,filtru sport...
                      Last edited by Cristi_Xp; 23 April 2008, 15:06.
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #41
                        Da, ultima varianta e intr-adevar mai palpabila si mai ''cinstita''.
                        Un mod sanatos de a imbunatati perform. motorului fara sa-l omori.
                        Probabil ca s-ar duce la un 85 cp.

                        PS: stiu ca in trecut la Daciile preparatede raliu, scoteau cam 80 cp fara probleme din motor (aici poate sa spuna si Seba ca stie si el la ce echipa ma refer - CM Bocsa...) si asta fara turbine.
                        Last edited by Octavian; 23 April 2008, 15:23.

                        Comment


                        • #42
                          Salut. Daca tot vrei sa te apuci si te tine buzunarul si sufletul, ca te poti astepta la dezamagire sau reusita, eu zic ca este posibil. Daca ai destul loc in spatele motorului, iti pot face rost de galeria de evacuare de pe diesel sau o cauti tu prin dezmembrari sau iti faci una la comanda aici in Romania, sunt care fac asa ceva si aici in Cluj, pe care poti pune o turbina mitsubishi, care e de calitate, cauta si tu pe google "turbine", suna, intreaba si documenteaza-te ca sunt deja destui care fac, modifica turbine, un intercoler care se gaseste in dezmembrari la 100-150 euro, o tubulatura facuta din inox (10 euro/m+TVA aici in Cluj) dupa cum iti da mai bine, motorul decomprimat se rezolva. Cutia daca stii cum sa o calci si sa mergi cu masina nu o sa ti se duca daca nu ajungi la un cuplu mai mare de 250nm, ceea ce e putin probabil, mai mult de un 220 nu prea cred. Pistoane forjate se fac, stiu si eu pe cineva, dar poti merge cu astea pana se duc, vorba aia daca se duc. In rest ramai cu masina asa, fara prea multe schimbari in interior si ajungi la un 95-100CP. Nu ii neaparat sa o duci la maxim, stai si vezi cum se comporta la drum, presiunea la turbina se poate regla si vezi cum iti da pe dyno.. variante sunt multe! Ar fi un proiect mare si trebuie lucrat cat de cat, iti trebuie putere psihica cat de multa si cineva care sa fie dispus sa te ajute din placere nu pt banii ce ii ies, ca in rest se rezolva.

                          Comment


                          • #43
                            Nu are sens sa te bagi la modificari,pur si siplu motorasu si cutia nu is concepute pt asa ceva(II LOW COST VEHICLE) si chiar daca pui alt motor si cutie(200Cp sa fie ) ai o caroserie din nou slaba care chiar daca o "intaresti" tot ii prea INALTA + si cel mai important toate componentele sunt calculate deci schimbi unu trebe toate.Am tot 1.4 mpi si is si GPL si ii dau cat poate ea,mai fac un audi ma mai face un vw.

                            http://www.youtube.com/watch?V=QvuZQh3vXUw <----Asa cev avem

                            http://www.youtube.com/watch?V=dtUdhkJvjZo <---- Turbina,elicopter adaptabila pe masina prin cutiea de viteze asta mi-ar place ca poti circula cu ea pe strada.

                            http://www.youtube.com/watch?V=mJyAA0oPAwE <---- 1000Cp si cu afterburner 2000Cp(parca) dar din pacate nu ii de strada
                            www.Vand Schimb Logan.tk **Fara spatii**
                            si
                            www.PS3OnlineStore.tk

                            Comment


                            • #44
                              Nu merg filmuletele. "The URL contained a malformed video ID" asta zice cand vreau sa le vad.

                              Comment


                              • #45
                                http://www.youtube.com/watch?V=QvuZQh3vXUw
                                www.Vand Schimb Logan.tk **Fara spatii**
                                si
                                www.PS3OnlineStore.tk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google