If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
salut baieti , cum as putea sa strang frana de mana ? am fost la service si am intrebat baietii si mi-au spus sa dau la oparte consola centrala si am o piulita acolo si sa trang de ea ... am facut asta dar tot nu tine o pun in panta , rampa trag frana la maxim si masina o ea la vale !!! ajutati-ma va rog
frana de servici tine ! blocheaza toate rozile la frana k nu am ABS ... dar frana de mana nu vrea sa tina deloc ..
@felix. m am vazut tutorialul tamburii sunt noi ferodourile noi ca erau uzate si nu stiu care ar fi problema ...
Daca le-ai schimbat de curand , persoana la care le-ai schimbat ti-a dereglat reglaju franei de serviciu de la tamburi , tot de acolo trebuie sa le reglezi si inapoi.
PS: Cand le reglezi de la tamburi vezi sa nu ai reglaju de la maneta strans la maxim s-au maneta sus .
La tamburii spate nu e nimic de reglat in ceea ce priveste atat frana de serviciu cat si frana de mana.Pentru aceasta din urma singurul reglaj il faci de la levierul din masina(s-a discutat mai sus).Sistemul de franare din spate beneficiaza de un sistem de autoreglaj cu un sector zimtat,care tine in contact ferodoul, pe masura ce se uzeaza, cu suprafata interioara a tamburului.
In acest caz daca ferodourile sunt recent inlocuite, probabil nu a fixat cablul de la frana de mana in locasul lui,fie nu a montat corect dispozitivui de autoreglaj sau pur si simplu o greseala de montaj pe care o va descoperi cand va demonta tamburii.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Total gresit, reglajul franei de mana se face ori de la saboti ori de la levierul din masina. Eu ieri am reglat sabotii pe spate si nu a mai necesitat sa mai umblu la levier si frana tine la 3-4 dinti cum este in tutorialul lui Cristi
Unde este zona cercuita cu rosu de acolo se face reglajul. Tragi putin spre tine acea tablita de siguranta si cu o surubelnita dreapta invarti de rotita dintata.
Ei,am crezut ca vii cu ceva nou.Ia citeste cu atentie postul meu de mai sus cu nr.7;am spus ca este un dispozitiv care se se regleaza automat pe masura ce se uzeaza ferodoul.
Se poate intampla, dintr-un motiv sau altul, ca acel dispozitiv sa nu lucreze, dar el este conceput sa nu umblam toata ziua sa reglam sabotii spate.De altfel n-am vazut nicaieri asemanea recomandari.,asa ca...
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Daca nu stiam exact tot ce se intampla in tamburi nu postam aiurea.Si uite asa vor intelege unii mai putin avizati ca trebuie sa reglam periodic ferodourile spate.
In fine...sa vedem ce problema o gasi colegul vyermeee.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Asta daca se strica sistemul de autoreglaj, de fapt este un mecanism foarte simplu care are cele mai putine sanse sa se strice, si atunci se simte si la franarea de serviciu nu numai la frana de mana.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment