salut voi ati schimbat tamponul hidroelastic de la diesel? pe mine a inceput sa ma dispere vibratia din schimbator si volan , vibreaza si caroseria la turatii joase , mecanicul mi a zis ca trebuie schimbat tamponul hidroelastic cel din partea stanga , meridian mi a zis direct 5 milioane si ceva plus manopera , tousi 5 -6 milioane un rahat de tampon? sa fim seriosi banii astia nu-i dau nici daca , cade caroseria de la vibratii , ceva after market exista ? la ce bani? se merita sa pui ceva mai ieftin aftermarket adica isi face treaba , rezista macar 1 an?
Tampon Hidroelastic
Collapse
X
-
-
Originally posted by 77sky View PostCati km are masina?
Cauta preturi despre piesa si, mai ales, modul in care este construit (destul de complex, nu este doar un cauciuc, are un lichid in interior)
masina are aproape 67 000 km , trebuie sa-l schimb pana la urma ca ma dispera dar am nevoie de o alternativa decentaLast edited by edee; 6 January 2012, 18:54.
Comment
-
Originally posted by silviu_cos View Postaaaaaaaaaaaaaaaaaa????????? tampon hidroelastic?????
Edee: intr-adevar, e scump, in general nu prea cade, mai ales la doar atatia km.
Am subliniat prezenta acelui lichid, de aceea, eu unul, daca as fi in situatia ta, tinand cont de modul complex al piesei, nu as merge decat pe original.
Ce te faci daca iti iei unul si te tine pe jumatate?
La anumite piese e bine sa cumperi lucruri zdravene...Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
intai incearca sa schimbi bieleta antiruliu (~50 ron). de multe ori rezolva vibratul caroseriei la relanti si al schimbatorului.
zic asta ca acel tampon de care zici tu, nu se duce asa rapid si am trecut si eu cu vechiul diesel cam prin ce ai zis tu, dar s-a rezolvat cu bieleta antiruliu.internal combustionizer
Comment
-
mecanicul spune si mi-a si aratat ca nu mai are lichid deloc si ca s- subtiat cauciucul , ca ala e cauza vibratului ,dar daca ma apuc vreau sa o si rezolv ,
Am uitat sa va spunca atunci cand opresc motoru se aude tremuratul ala ca si cum s ar misca motorul ,deci la ce ar trebui sa ma mai uit ? masina merge perfect n-are pic de joc in roti , nu bate nimic , dar ma omoara vibratul la relanti , si la turatii pana in 2000 incepe sa vibreze caroseria , bordul , geamul nu mai rezist ma omoara psihic!
Comment
-
Nu se potrivesc de la E3 la E4 sau invers , sunt diferite.La prima vedere nu par dar daca pui unul langa celalalt sau incerci sa pui pe masina vei vedea ca nu se potrivesc.La prinderea de caroserie sunt identice dar difera la partea de prindere de la motor.In cazul in care vrei sa modifici trebuie schimbat cu tot cu prinderea de pe motor(bucata aceea din aluminiu care se gaseste foarte greu scumpa daca o cauti noua,mai degraba la dezmembrari).Last edited by costin158; 18 August 2013, 22:21.
Comment
-
@gigiman - > stiu ca revin dupa 1 an pe acest thread dar sunt curios daca si acum este ok acel tampon Febi. Pentru ca vreau si eu sa il schimb pe al meu dar nu as pune original pentru ca mi se pare foarte scump (545 RON) fata de Febi care este 390 si Cortego (277). Deci in concluzie, esti multumit de alegerea facuta?Don't drink and drive. Smoke and fly !
Comment
Comment