Tampon Hidroelastic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tampon Hidroelastic

    salut voi ati schimbat tamponul hidroelastic de la diesel? pe mine a inceput sa ma dispere vibratia din schimbator si volan , vibreaza si caroseria la turatii joase , mecanicul mi a zis ca trebuie schimbat tamponul hidroelastic cel din partea stanga , meridian mi a zis direct 5 milioane si ceva plus manopera , tousi 5 -6 milioane un rahat de tampon? sa fim seriosi banii astia nu-i dau nici daca , cade caroseria de la vibratii , ceva after market exista ? la ce bani? se merita sa pui ceva mai ieftin aftermarket adica isi face treaba , rezista macar 1 an?

  • #2
    Cati km are masina?
    Cauta preturi despre piesa si, mai ales, modul in care este construit (destul de complex, nu este doar un cauciuc, are un lichid in interior)
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • #3
      aaaaaaaaaaaaaaaaaa????????? tampon hidroelastic?????

      Comment


      • #4
        Originally posted by 77sky View Post
        Cati km are masina?
        Cauta preturi despre piesa si, mai ales, modul in care este construit (destul de complex, nu este doar un cauciuc, are un lichid in interior)
        eu te cred si crede ma ca inteleg dar 6 milioane ? hai sa fim seriosi inca nu ma dau banii afara din casa , daca schimb un tampon dinasta pe an imi fac abonament la metrou



        masina are aproape 67 000 km , trebuie sa-l schimb pana la urma ca ma dispera dar am nevoie de o alternativa decenta
        Last edited by edee; 6 January 2012, 18:54.

        Comment


        • #5
          Originally posted by silviu_cos View Post
          aaaaaaaaaaaaaaaaaa????????? tampon hidroelastic?????
          Un post constructiv, mda.

          Edee: intr-adevar, e scump, in general nu prea cade, mai ales la doar atatia km.
          Am subliniat prezenta acelui lichid, de aceea, eu unul, daca as fi in situatia ta, tinand cont de modul complex al piesei, nu as merge decat pe original.
          Ce te faci daca iti iei unul si te tine pe jumatate?
          La anumite piese e bine sa cumperi lucruri zdravene...
          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

          Comment


          • #6
            tata are si el un logan 1.5 dci 65000 de km , are aceeasi problema , eu am problema asta mai devreme de 60 de mii

            Comment


            • #7
              Uite aici unul mai ieftin,dar nu incepi dupa aceea ca te-a tinut trei zile....

              Comment


              • #8
                Cauta prin dezmembrari , la o masina noua si busita de preferat in partea din spate , sau rasturnata.

                Comment


                • #9
                  intai incearca sa schimbi bieleta antiruliu (~50 ron). de multe ori rezolva vibratul caroseriei la relanti si al schimbatorului.
                  zic asta ca acel tampon de care zici tu, nu se duce asa rapid si am trecut si eu cu vechiul diesel cam prin ce ai zis tu, dar s-a rezolvat cu bieleta antiruliu.
                  internal combustionizer

                  Comment


                  • #10
                    mecanicul spune si mi-a si aratat ca nu mai are lichid deloc si ca s- subtiat cauciucul , ca ala e cauza vibratului ,dar daca ma apuc vreau sa o si rezolv ,
                    Am uitat sa va spunca atunci cand opresc motoru se aude tremuratul ala ca si cum s ar misca motorul ,deci la ce ar trebui sa ma mai uit ? masina merge perfect n-are pic de joc in roti , nu bate nimic , dar ma omoara vibratul la relanti , si la turatii pana in 2000 incepe sa vibreze caroseria , bordul , geamul nu mai rezist ma omoara psihic!

                    Comment


                    • #11
                      se potriveste tamponul hidroelastic de la E4 la E3 ?

                      Comment


                      • #12
                        stie cineva daca sunt diferite?

                        Comment


                        • #13
                          Nu se potrivesc de la E3 la E4 sau invers , sunt diferite.La prima vedere nu par dar daca pui unul langa celalalt sau incerci sa pui pe masina vei vedea ca nu se potrivesc.La prinderea de caroserie sunt identice dar difera la partea de prindere de la motor.In cazul in care vrei sa modifici trebuie schimbat cu tot cu prinderea de pe motor(bucata aceea din aluminiu care se gaseste foarte greu scumpa daca o cauti noua,mai degraba la dezmembrari).
                          Last edited by costin158; 18 August 2013, 22:21.

                          Comment


                          • #14
                            L am schimbat astăzi, recomand sa îl schimbati cei ce au pb cu vibratiile, e o diferență mare, parca si motorul se aude altfel. Am pus febi 366 lei .

                            Comment


                            • #15
                              @gigiman - > stiu ca revin dupa 1 an pe acest thread dar sunt curios daca si acum este ok acel tampon Febi. Pentru ca vreau si eu sa il schimb pe al meu dar nu as pune original pentru ca mi se pare foarte scump (545 RON) fata de Febi care este 390 si Cortego (277). Deci in concluzie, esti multumit de alegerea facuta?
                              Don't drink and drive. Smoke and fly !

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google