Probleme Carlig Remorcare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Carlig Remorcare

    Astazi dimineata mi-am gasit carligu de remorcare indoit spre partea dreapta cam 20 de grade,se vad urme pe bara ca a fost agatat de cineva cu o alta masina,ma-m uitat dedesupt si nu e indoit carligul ci doar suportul unde vine prins carligul,intrebarea mea este,as putea indrepta carligul inapoi?abia l-am m ontat si nu am chef sa dau acuma bani pe altu,deja am incercata cu un lant legat de carlig si ma tras cineva cu masina,l-am indreptat putinda la un moment dat ma tragea sanie dupa el,am hotarat zilele astea sa pun masina la bordura si sa ma traga atunci,precizez ca abia ridica piciorul de pe ambreiaj si dj carligu se indrepta,nu sa depus nici un efort,ma gandesc dupa oare mai are aceiasi rezistenta sa merg fara probleme?precizez inca odata carligul nu e stramb deloc doar suportul care vn prins e putin inntr-o parte
    Last edited by vladoi; 6 January 2012, 23:15. Reason: lipsa text

  • #2
    Poze ceva???
    Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

    Comment


    • #3
      sa nu cumva sa pui masina cu rotile la bordura, ca iti strici puntea
      sigpic

      Comment


      • #4
        Poze inca nu am,ma-m gandit si eu la treba cu puntea da am zis ca nu cred ca o sai aplic presiune mare asupra puntii,dar mai bn renunt si incerc tot asa cum am facut la inceput cate un pic,dupa am sa probez cu rulota usor cu a 2-a sa vad cum se cccomporta.

        Comment


        • #5
          mai bine verifici sudurile suportului inainte de tractare sa nu ai surpriza ca rulota sa te depaseasca in vre-o curba; preventiv mai bine sudezi piese de intarire pe suport ca si asa nu se vad.
          sigpic http://www.loganclub.ro/forum/vand_d....html?p=782991

          Comment


          • #6
            Baga pe carlig o teava de 1,5 metrii si trage de el in directia dorita.

            Daca nu revine nici din teava eu il mananc.

            Teava o poti imprumuta de la un centru de fiare vechi ca acolo se aduc fel de fel de fiare.
            real power..... diesel power by

            Comment


            • #7
              dupa ce-l indrepti sudeaza-i placute pt. siguranta
              Attached Files
              sigpic http://www.loganclub.ro/forum/vand_d....html?p=782991

              Comment


              • #8
                incalzeste-l cu un aparat de sudura si il tragi cu o bara cum zicea colegu mai sus
                Its just a car ...

                Comment


                • #9
                  L am rezolvat, problema nu era carligu, suportul unde vine prins era strâmb.
                  L am încălzit cu autogenu si am bătut cu barosu păna s a îndreptat.
                  Nu s dacă e recomandat dar n am avut încotro.am încercat sa l trag pe o parte cu alta masina, dar na mers.

                  Comment


                  • #10
                    Foarte bine facut, in orice instructiune de montaj de carlig de remorca zice ca nu se repara dupa accident. Daca ala se rupe cand tractezi ceva tu esti de vina pentru accident. Daca demontai carligul din suport nu o mai pateai asa.
                    Last edited by einstein1984; 18 September 2013, 12:07.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • #11
                      c am usor sa indoit suportul,daca tracta o remorca cu 2 axe ce se intampla???

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by einstein1984 View Post
                        Daca demontai carligul din suport nu o mai pateai asa.
                        Carligul se poate demonta de suport?
                        "Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal" - PARAZITII

                        Comment


                        • #13
                          Haideti ca sa va raspund la toti
                          1.carligul a fost dat jos de pe suport ,deci doar suportul unde vine carligul a fost incalzit si indreptat.materialul din care e facut tot ansamblul este dintr un aliaj foarte dur,deci rezista si isi face cu brio treaba dupa reparatie.
                          am primit garantii de la cineva care lucreaza in domeniu"confectii metalice".
                          2.in primul rand nu se pune problema sa trag o rulota cu 2 axe si sa va spun de ce.Atat carligul cat si masina are omologat in certificat max. 1100 kg tractare,in proportie de aprope 90% cele cu 2 axe au peste 1100 kg.

                          Comment


                          • #14
                            Vladoi ce marca e carligul?
                            Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google