Pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire

    Buna Ziua Sunt nou pe forum... am si eu o nelamuriie... cand este frig afara..este normal ca mororul sa porneasca un pic mai greu.. ma refer la 1-2 sec?.. azi dimineata am observat ca a pornit un pic mai greu ca deobicei si am intrat in alerta!.. apropo am un dci de 70 cai
    sigpic

  • #2
    Cand e frig afara, lasa-l pe bujii incadescente pana se sting martorii din bord, mai putin cel de apa si cel de presiune ulei. apoi da-i cheie. da, e normal, la frig, dieselul sa porneasca mai greu.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      Orice motor Diesel are "o retinere" cand temperatura este scazuta, pentru ca daca porneste motorul si atat aerul admis, cat si motorina injectata este rece, atunci aprinderea motorinei datorate compresiei si temperaturii aerului la sfarsitul fazei de compresie nu are loc, pentru ca temperatura este prea mica.
      De aceea temperatura motorinei si a aerului trebuie ridicata, inainte de admisie si compresie. Rezulta acea perioada de asteptare, invers proportionala cu temperatura aerului.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #4
        E ceva normal ca un diesel sa pornesca putin mai greu cand e frig.

        Comment


        • #5
          Eu unul nu cred.Mie imi porneste la fel indiferent de temperatura...cu foarte mici exceptii(mult sub 0 grade)

          Comment


          • #6
            Daca tot e vorba despre pornire, sunt putin off-topic dar va intreb totusi.

            Cand pornesc benzinarul, trebuie sa astept sa se stinga toti martorii ? Sau pot pur si simplu sa dau de cheie si gata ? Ca el oricum face pe urma verificarile de rigoare. De mentionat ca astept sa se stinga martorii, pornesc fara sa astept doar cand e cald motorul (dupa ce a fost folosit cu 5-10 min in urma) sau daca sunt cu capul in nori si mi se opreste motorul in intersectie ca am bagat a 3 a si nu a I a
            Logan Prestige 1.6 16v 105cp stock - 23000km
            Honda 2.0 Accord Executive M/T - 21000KM

            Comment


            • #7
              Este normal sa porneasca dieselu' mai greu
              Dar daca p[orneste greu greu greu de tot....cumpara un spray de pornire...se gasesc pe la benzinarii si magazine de profil

              Comment


              • #8
                Daca dam cu spray de pornire la o masina din 2008 si de cateva mii bune de euro inseamna ca am ajuns rau. Cred ca nu gresesc in ceea ce spun.

                Comment


                • #9
                  Da andrei trebuie sa astepti sa se opreasca macar bulina rosie sa pulverizeze benzina daca ii dai direct fara sa se opreasca poate sa nu porneasca
                  laureate 1.5l, albastru marin

                  Comment


                  • #10
                    Da dieselul porneste mai greu iarna si la mine este la fel insa e normal chiar daca porneste mai greu porneste din prima cheie am trecut toata iarnaasta fara nici o problema cu dieselul meu, doar ca imi inghetau ..... pana se incalzea

                    Comment


                    • #11
                      Dai cu spray si la masina din 2008...ca nu este neaparat vina masini...poate fii si calitatrea combustibilului

                      Comment


                      • #12
                        eu am patit-o asta iarna si m-a cam scarbit chestia asta... de atunci am schimbat locul din care fac plinul... si nu am mai avut probleme de genu'

                        nu mai dati "quote" la ultimul post!
                        Last edited by Seba; 6 May 2008, 16:55.
                        Dacia Logan MCV 1.5 dC 85 CP
                        sigpic

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google