Nici mie nu mi-a venit sa cred ca din cauza ca a impins masina i s-a dus axul de la alternator, cica mecanicii i-au spus ca din cauza socului i s-a stambat axul.
Loganul Se Impinge Sau Nu Daca Nu Porneste?
Collapse
X
-
Asa cum am mai spus, pornirea prin impingere necesita o oarecare indemanare, pentru a evita socul acestui tip de pornire( asa se explica situatii ca cea prezentata mai sus), care nu e tocmai ortodox dar cel putin nu ramai pe camp.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Pentru a evita sa va deteriorati catalizatorul, nu insistati in tentativa de pornire utilizand demarorul, impingand sau tragand vehiculul; cam asta e recomandarea din Manualul de utilizare.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by cipyx View Postnu se recomanda pornirea prin impingere la nici o masina cu distributie pe curea deoarece e posibil sa sara de la punct sau in cel mai rau caz sa se rupa cureaua de distributie ...
In mod normal, acea curea transmite miscarea de la arborele cotit la axul cu came (eventual la pompa de injectie, pentru Diesel). Cureaua este invartita de axul cotit, deci. Crezi ca-i pasa ca arborele cotit este invartit de electromotor sau de cutia de viteze? Hai sa ne si mai gandim, nu numai sa ascultam legende urbane.
Comment
-
o masina,fie logan fie alta marca,cu sistemul de distributie pe curea NU SE PORNESTE IMPINSA sub nici o forma.singurele masini,indiferent de marca se pot porni fara nici o problema,daca au lant de distributie,cu sau fara intinzator.intru rar pe acest forum,recunosc,dar acest topic m-a distrat pe cinste.romanul are bani si timp sa ingrase mecanicii auto
Comment
-
Originally posted by sk100it View Posto masina,fie logan fie alta marca,cu sistemul de distributie pe curea NU SE PORNESTE IMPINSA sub nici o forma.singurele masini,indiferent de marca se pot porni fara nici o problema,daca au lant de distributie,cu sau fara intinzator.
De-a lungul anilor, am pornit impinse, urmatoarele:
- Fiat uno Diesel, fabricatie '86
- Mitsubishi Colt, fabricatie '78
- Fiat Ducato, diesel, fabricatie 2005 (asta - la remorca)
- Logan MCV, benzina, fabricatie 2008 (asta la vale - din curiozitate)
- Cielo Executive, fabricatie 2005.
- Dacia Lastun, fabricatie- habar n-am cand.
Nu am avut nici o problema cu masinile. Nu mi-au sarit " de la punct" - (care punct?), nu s-au rupt curele de distributie.
P.S. Toate masinile cu lant de distributie au intainzator. Mecanic sau hidraulic. Singurele chestii cu lant si fara intinzator sunt unele biciclete (Tohan, Pegas, etc.)
Comment
Comment