Loganul Se Impinge Sau Nu Daca Nu Porneste?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Nici mie nu mi-a venit sa cred ca din cauza ca a impins masina i s-a dus axul de la alternator, cica mecanicii i-au spus ca din cauza socului i s-a stambat axul.

    Comment


    • #32
      Asa cum am mai spus, pornirea prin impingere necesita o oarecare indemanare, pentru a evita socul acestui tip de pornire( asa se explica situatii ca cea prezentata mai sus), care nu e tocmai ortodox dar cel putin nu ramai pe camp.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #33
        Si cum anume putem sa pornim masina prin impingere si sa evitam acel soc?

        Comment


        • #34
          A postat @ allessandro la postul 20; cam in acest fel.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #35
            Originally posted by biancamarius5 View Post
            ce e pe injectie de obicei nu se mipinge.dar fiecare face ce vrea cu masina lui
            Si daca e pe injectie de ce nu se impinge?
            sigpic

            Comment


            • #36
              Cred ca si in cartea tehnica se specifica acest lucru si anume ca nu este recomandat a se porni masina impinsa sau trasa.

              Comment


              • #37
                Pentru a evita sa va deteriorati catalizatorul, nu insistati in tentativa de pornire utilizand demarorul, impingand sau tragand vehiculul; cam asta e recomandarea din Manualul de utilizare.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by cipyx View Post
                  nu se recomanda pornirea prin impingere la nici o masina cu distributie pe curea deoarece e posibil sa sara de la punct sau in cel mai rau caz sa se rupa cureaua de distributie ...
                  De ce? O remorchezi de cureaua de distributie?
                  In mod normal, acea curea transmite miscarea de la arborele cotit la axul cu came (eventual la pompa de injectie, pentru Diesel). Cureaua este invartita de axul cotit, deci. Crezi ca-i pasa ca arborele cotit este invartit de electromotor sau de cutia de viteze? Hai sa ne si mai gandim, nu numai sa ascultam legende urbane.

                  Comment


                  • #39
                    Toata treaba e sa nu-i dai soc puternic, d-aia se foloseste tr II.

                    Oltcitu il porneam deseori impins (se inneca) si n-a avut nici pe dracu.
                    Cureaua de distributie era mai imbarligata decat la motoarele in linie.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by yrman View Post
                      Si daca e pe injectie de ce nu se impinge?
                      asa cum a spus si iancu si pentru ca la injectie se utilizeaza calculatorul in combustie

                      Comment


                      • #41
                        Ce se strica daca o pornesc impinsa? Cel mai mare risc e catalizatorul?
                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          Dupa cum ai vazut, cel putin asa scrie in Manual; chiar si la o pornire insistenta, cu ajutorul demarorului, care se prelungeste.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by yrman View Post
                            Ce se strica daca o pornesc impinsa? Cel mai mare risc e catalizatorul?
                            eu zic ca ai sanse sa rezolvi si distributia

                            Comment


                            • #44
                              o masina,fie logan fie alta marca,cu sistemul de distributie pe curea NU SE PORNESTE IMPINSA sub nici o forma.singurele masini,indiferent de marca se pot porni fara nici o problema,daca au lant de distributie,cu sau fara intinzator.intru rar pe acest forum,recunosc,dar acest topic m-a distrat pe cinste.romanul are bani si timp sa ingrase mecanicii auto

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by sk100it View Post
                                o masina,fie logan fie alta marca,cu sistemul de distributie pe curea NU SE PORNESTE IMPINSA sub nici o forma.singurele masini,indiferent de marca se pot porni fara nici o problema,daca au lant de distributie,cu sau fara intinzator.
                                Astept o explicatie cel putin logica. Daca explicatia e aia cu "saritul de la punct", te intreb de ce nu sare "de la punct" in functionare normala. Caci, acelasi arbore cotit invarte acelasi ax cu came. Daca n-ai ce face, te rog sa blochezi axul cu came si sa incerci sa misti arborele cotit. In momentul in care va sari macar un dinte, sa-mi spui si mie. Evident, cureaua sa aiba sub 60.000 km rulati.
                                De-a lungul anilor, am pornit impinse, urmatoarele:
                                - Fiat uno Diesel, fabricatie '86
                                - Mitsubishi Colt, fabricatie '78
                                - Fiat Ducato, diesel, fabricatie 2005 (asta - la remorca)
                                - Logan MCV, benzina, fabricatie 2008 (asta la vale - din curiozitate)
                                - Cielo Executive, fabricatie 2005.
                                - Dacia Lastun, fabricatie- habar n-am cand.
                                Nu am avut nici o problema cu masinile. Nu mi-au sarit " de la punct" - (care punct?), nu s-au rupt curele de distributie.
                                P.S. Toate masinile cu lant de distributie au intainzator. Mecanic sau hidraulic. Singurele chestii cu lant si fara intinzator sunt unele biciclete (Tohan, Pegas, etc.)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google