eu nu am cartonul pus pe grila ci direct pe radiator si infasurat o data cu o sarmulita(destul de discret) iar depre partea cum ca ar face caldura in masina mai repede este fals.Eu il pun pentru ca urca mai repede in temperatura motorul,dupa 7 km deja am 4 linii,iar daca ma dau la ea urca si mai repede.
Acoperire Radiator/Caldura Pe Timp De Ger
Collapse
X
-
-
Vorbesc ca posesor de benzinar ( si mers cu alte variante pe benzina)
Eu am 1.6 16v.
Iarna, vara pana acum (70.000km) masina are 4 linii la apa, baga caldura fara probleme, se incalzeste la 4 linii (peste 80C apa, nu stiu cat inseamna, dar 4 linii am la -25C cod galben +40C canicula) in aproximativ 15min pe timp de iarna.
Parerea mea este :
Cine are benzinar sa bage un ulei cu 5w30 sau 5w40 si nu 10W... si sa lase restul in seama producatorului.
Am vazut in comentariile anterioare ca motorul fara carton in fata are ~85C, pei e o temperatura absolut normala si uleiul 5w30 la o asemenea temperatura asigura o ungere foarte buna, iar caldura ... sa fim seriosi ca ai fara probleme. Cu carton era ~93C parca... mare afacere 8C. Eu cred ca faptul ca aveti cartonul in fata va incalzeste.
Vad ca sunt posesori care inca au ramas cu sindromul 1300.
Comment
-
Eu nu îmi dau cu părerea, dar fiind um mare fan al serialului Ice truker (Camionagii ghețurilor) de pe National Geografic, constat că toate camioanele de acolo au husă pe radiator și un mic romb ca deschizătură pe mijloc și alea sunt camioane adevăraste. Eu de doi ani pun iarna carton și se încălzește mai repede dimineața. Se poate monta foarte ușor desfaci de sus cele 4 suruburi de la plasticul din față, tragi puțin cu mâna și bagi între grilă și radiator cartonul, recomand două de o parte și de alta și liber pe mijloc.
Comment
-
Daca ai DCI, "radiatorul ala mic de jos" e intercoolerul. E de preferat sa nu-l acoperi.
Acopera mai sus (intre faruri). insa la temperaturi sub - 10 grade (hai fie si de la -5) [Atentie, daca e mai cald afara, exista riscul sa incingi/fierbi motorul daca e mai cald afara si mai prinzi si trafic aglomerat sau semafoare]
Deocamdata n-ai de ce sa-ti faci ganduri... mai e pana la -10 grade
Comment
-
radiatorul ala mic este intercoolerul. nu doresti sa il astupi !
cartonul peste radiator iti da in medie 5-6 grade in plus la regimul termic al motorului. asta pe geruri de sub -20
adica aduce motorul in acelasi regim la care ar functiona pe la 10-15 grade fara carton.
toate astea aveau influente asupra timpului de injectie. consumul era mai mic cu carton in fata.
din punctul meu de vedere cartonul ala nu are ce cauta acolo la este -20 grade.Last edited by alessandro; 3 October 2012, 23:09.
Comment
-
De ani de zile tot caut o solutie eleganta pentru acoperirea calandrului pe timpul iernii, pentru o incalzire mai rapida a motorului. Dar din pacate pana acum nu gasisem nimic la noi in tara.
Acum am reusit in sfarsit sa gasesc o firma care vinde asa ceva. Le-am trimis o cerere de oferta si sper sa aiba solutie si pentru modelul meu. Dupa cum puteti vedea http://www.auto.plasticsystems.ro/pr...-radiator.html, au variante pentru tot felul de masini.
In varianta (nasoala) in care cei de mai sus nu ma vor putea ajuta, poate stie cineva un alt loc din care se pot lua astfel de accesorii. Nu de alta, dar parca nu as vrea sa acopar grila cu banda adeziva, ca iarna trecuta.
Comment
-
Ai dCi si iti inteleg ingrijorarea; la benzinar cu un termostat care functioneaza corect, nu m-a preocupat niciodata aceasta treaba(cu exceptia batranei 1310) si am prins si geruri de -24grade.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
Comment