am si eu un logan 1,6 gpl....si parca nu imi baga caldura indeajuns termostatu a fost schimbat in vara...radiatorul de caldura l-am suflat pt ca m-am gandit ca e infundat.....vreo idee ceva?ce ar putea fi?de exemplu la mine incepe sa bage aproape cand se fac 4 liniute pe bord....la 2 liniute e combinatie intre rece si cald ca sa zic asa....
Acoperire Radiator/Caldura Pe Timp De Ger
Collapse
X
-
daca te referi la tijele de la panou de climatizare mai exact la cel care setezi rece sau cald acolo l-am verificat si lucreaza....sau te referi la alta tija?voi clapeta de jos cum o tineti?in partea stanga sau in partea dreapta?sincer nu mi se pare diferenta...poate ca nu am sesizat eu
Comment
-
si inca o chestie cum se face o aerisire asa cum trebuie?ca am inteles ca si din cauza aerisirii e posibil sa nu bage caldura asa cum trebuie....eu am facut aerisirea cu motoru pornit...dar am inteles ca ar fi trebuit ca apa sa fie pe 4 linii....sau cum se procedeaza mai exact...si mai am o intrebare cele 2 furtune care duc spre radiatoru din masina unu dintre ele este fierbinte iar celalat este caldut...asa trebuie sa fie?eu am inteles ca amandoua ar trebui sa fie la fel
Comment
-
Daca cele doua furtune ar avea aceiasi temperatura, ti-ar "fierbe" motorul; unul aduce lichidul fierbinte din motor in radiator unde se raceste, iar prin celalalt se face recircularea spre motor.
Chiar daca esuati o aerisire corecta, motorul isi face autoaerisire, in mers dupa ce deschide ;busonul la vasul de expansiune sa fie usor slabit.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
eu am o problema altfel domnilor, benzinara imi fierbe apa si la +7-8 grade celsius afara urca la sase linii, dar caldura tot nu baga ca lumea. am schimbat termostat, senzorul care da comanda la ventilatorul electric si am spalat interiorul radiatorului micut. ce pot sa mai fac????
Comment
-
-
Si eu caut un material mai bun.
As avea nevoie de ceva de genul care se pune pe muchia capotei pentru a o proteja de pietre.
Prinderea as face-o cu cateva curele mici prinse cu capse.
Jos la intercooler as lasa doua ferestre mici.
Acum am in fata o folie de polistiren pe care am prins-o cum am putut.
Pot sa spun ca se incalzeste mult mai repede in interior si motorul consuma mai putin.
Comment
-
Ne meritam soarta de loganari/dacioti... cu pungi pe botul masinii, cartoane si alte artificii ... Rad si o fac cu placere de fiecare data cand vad in trafic asa ceva... daca la - 5 grade pui carton... la -30 ce mai pui? Aia din rusia ce mai fac? Suntem romani si ... aia e! SCADE CONSUMUL! CRESTE TEMPERATURA! sper sa gasesc niste huse de blana pentru motoarele voastre sensibile...
Bine ati venit in Epoca De Gheata... sa va anunt ca iarna - asa merg lucrurile -?
Comment
-
E de bine...am vazut ieri un XC 90 cu punga pe bot...de ce ar fi loganul mai prejos ?
Mai nou grilele din fata radiatorului se inchid automat la temperaturi scazute.
in Germania exista masti special concepute pentru asa ceva.
Cand or sa apara si la noi pentru Logan...sunt primul care imi iau.
Pana atunci punga pe bot are efect maxim si chiar nu ma intereseaza ce parere au altii...pentru ca nu altii imi incalzesc motorul, nu altii imi baga benzina in rezervor.
Sent from my GT-B5330 using Forum RunnerLast edited by alessandro; 26 December 2012, 11:23.
Comment
-
tu oricum nu esti multumit de logan in sine... ce sa mai zic de randamentul lui la temperaturi scazute...BAFTA cu pungile! Macar sunt din alea cu CORA? sa faci si reclama.. poate ai reduceri la uleiuri ...
Eu vorbesc aici de partea estetica si pe urma de cea "mecanica" ... daca o iei ca un afront... treaba ta... sunt curios cati litri ai economisit cu punga de pufuleti in botul masinii ...
Comment
Comment