Acoperire Radiator/Caldura Pe Timp De Ger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bine ca nu ai spus 4 minute si 16 secunde....nici la benzina nu vezi caldura atat de repede in conditiile respective.

    Sent from my GT-I9100 using Forum Runner
    Last edited by PCH; 27 December 2012, 19:06.

    Comment


    • Originally posted by alessandro View Post
      Zilele astea am pus si eu o punga pe bot.
      Temperatura motorului este mai mare cu aproximativ 4 grade, se incaleste mult mai repede, iar consumul cu siguranta este mai mic.

      .....................................
      Si cum monitorizezi ventilatoru de la radiator?
      Pt ca daca merge in draci iar nu-i bine.

      As pune si eu ceva cand e frig tare (temp cu minus) dar sa vad/stiu cand porneste ventilatorul.

      PS: era ideea colegului Ursu cu un led legat pe termocupla.

      Comment


      • Octavian..stie temperatura exacta pt ca i se afiseaza pe telefon prin intermediul unei aplicatii. A aparut pe piata un dispozitiv care se introduce in mufa din torpedou si transmite mai multe date catre un smartphone,printre care si temperatura motorului. Costa vreo 50 de lei. Plus ca Alex are si un DDT instalat pe un laptop.

        Cat despre ideea lui URS cu ledul este genialaaa. Am vazut-o si eu pe aici si la primavara cred ca o pun in practica.
        Last edited by Ivan Marian; 27 December 2012, 19:58.

        Comment


        • salut am un 1.5 dci sa ii pun carton sau nu ?!?

          Comment


          • Asta cu pus cartonul in fata radiatorului, mi se pare doar o solutie de moment, in anumite situatii extreme, altminteri, economia de carburant la benzinare, o poti scoate inzecit cumparand hartie igienica in doua straturi (in loc de trei), "tec la dozator" in loc de fresh de portocale, pasta de dinti "vegetala" din rumegus si exemplele pot continua. Unii au pierdut esenta motivului unei masini, in loc sa-si concentreze energia spre domenii importante ale vietii.

            PS: La Loganul pe care nu-l mai am, e acelasi termostat din uzina, la peste 81.000 km parcursi -1.4 Mpi
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • Originally posted by PCH View Post
              Bine ca nu ai spus 4 minute si 16 secunde....nici la benzina nu vezi caldura atat de repede in conditiile respective.

              Sent from my GT-I9100 using Forum Runner
              Bine ca nu-ti trebuie 2 ore sa ti se incalzeasca masina. Vad ca nu am cu cine vorbi asa ca ignorati posturile mele.
              I HAVE A !sigpic
              fara linkuri externe in semnatura

              Comment


              • Eu am Ford Focus pe benzina si se incalzeste ca o masina pe benzina. Vorbesc despre masinile pe care le-am avut de la angajatori. 4 ierni am avut dieseluri, 3 ani logan si un an opel astra g. Nu ai cum sa imi spui tu sau nimeni ca un diesel baga caldura in 15 minute cand afara sunt -20, stai linistit. Poate aia care au ca hobby cartile de colorat sa creada bazaconia asta...dar asa e romanul, stie el, face el, drege el...daca nu sufeream iarna de iarna din cauza frigului in diesel intelegeam, am probleme si cu rinichii din cauza asta. Poate tu ai 745d.....

                Sent from my GT-I9100 using Forum Runner

                Comment


                • problema este cum intelege fiecare ideea de caldura. Poti sa ai caldura in 15 minute la -20 grade, benzinar/diezel.........normal, ca in masina nu mai sunt cu minus ci poate cu plus..sa zicem 2-4grade......si simtim caldura...asta nu inseamna ca se numeste caldura, ci doar ca s-a dezmortit. Dar pe de alta parte, sunt unii care, chiar dupa 30 minute de mers, le este frig in continuare, chiar daca ventilatorul baga caldura bine bine........
                  Dupa mine, conteaza cum folosesti aeroterma de caldura......daca dai doar pt parbriz....normal ca de la sezut in jos, vei simti frig.....daca dai pe tr de parbriz+picioare, se va dezaburi mai greu,dar se va incalzi mai repede, iar daca lasi doar pt picioare, iti garantez ca nu vei mai simti frigul.......caci oricum, aerul dirijat se duce si catre parbriz.
                  Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

                  Comment


                  • E adevărat că până se încălzeşte dieselul cum trebuie, nu cât de cât ci căldură să îţi dai geaca jos de pe tine, durează ceva. Motorul pe benzină bagă căldură de cel puţin 2 ori mai repede şi odată încălzit bagă căldură de stai în maieu dacă vrei.
                    Exact, parbriz + picioare e bun şi chiar dacă nu s-a încălzit bine motorul poţi da deja pe tr 2. E bine pe la picioare deoarece căldura ce se duce la picioare apoi urcă fiind aer cald, şi te încălzeşte şi sus.
                    Last edited by ionescu liviu; 28 December 2012, 10:35.
                    http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                    Comment


                    • o dati in diesel vs benzina !!!!

                      discutia a re-inceput de la postul #206 unde o masina PE BENZINA a pus folie in botul masinii... nu vad relevanta posturilor ca dieselul se incalzeste mai repede sau mai usor iar benzina arde la foc mocnit sau la flacara olimpica...

                      Acoperire Radiator/Caldura Pe Timp De Ger
                      in cazul acesta cu folie, plastice sau cartoane.... vreau o solutie daca poate cineva sa o dea... mai ESTETICA sau justificati ca aveti masina X si aveti cartoane pentru ca! sau ca nu aveti cartoane pentru ca!...

                      Comment


                      • Eu ma gandesc pe timp de iarna (mai concret cand este ger afara)..sa imi mut numarul pe grila de jos (poza)...Asta ar fi singura mea modificare. Nu stiu daca are vreun efect prea mare dar voi incerca maine cand o sa fac un drum de vreo 200 km, plecare pe la ora 6...Chestia cu cartoane,pungi sau tot felu de materiale nu o sa vada masina mea vreodata..
                        Attached Files

                        Comment


                        • eu vreau sa stiu daca ajuta cu ceva motorul , nu pt caldura ca oricum se face; mersii

                          Comment


                          • Pentru consum. Iti consuma mai putin combustibil deoarece motorul ajunge mai rapid la termperatura optima de functionare.
                            sigpic

                            Comment


                            • Nu numai până ajunge la temp. de funcţionare, chestia e că dieselul iarna, si nu frig rău, şi la temperaturi de peste 0 grade, nu trece de 2 pavele temperatura neam.
                              http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                              Comment


                              • Mascarea radiatorului influenteaza in mod pozitiv aerodinamica masinii si reduce consumul.. Acum nu va inchipuiti cine stie ce cifre record! Consumul se reduce cu 5-10% din valoarea initiala, sa zicem (nu stiu cifre exacte). Asa cum si mersul cu geamurile inchise imbunatateste aerodinamica si consumul mai scade putin, comparativ cu a merge cu ele deschise.
                                Personal, nu mi-am batut capul cu acea mascare. In oras singurul avantaj e ca motorul se incalzeste mai repede, si baga caldura mai repede. In afara poate as pune ceva daca as merge atat de des si daca as gasi o husa, ceva mai aratos estetic, nu primul lucru pe care-l gasesc pe strada..
                                Last edited by lepi_liv; 28 December 2012, 22:18.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google