Acoperire Radiator/Caldura Pe Timp De Ger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu ma gindeam sa acopar radiatorul ca astazi dimineata la -20 gr s-s incalzit destul de greu. Abia dupa vrea 15 km a inceput sa bage caldura cum trebuie.
    Dar daca nu mai are importanta cartonul ala deja am renuntat la idee.

    Comment


    • #17
      S-a incalzit greu pentru ca si afara era mai frig, implicit temperatura motorului(elementele metalice) erau mult mai reci si automat mai greu de incalzit, in masina era mult mai frig.....si tot asa....
      Faza asta cu blocatul radiatorului poti sa zici ca ar fi ceva la drum lung si la viteza mai mare, unde bate curentul rece in el, dar acolo deja ar trebui sa fie in masina o temperatura mai mult decat suficienta si nu se mai simte....

      Comment


      • #18
        Inseamna ca nemtii care au pus huse pentru radiator la unele modele de opel si VW sunt prosti... si romanul e destept, ca are termostat...

        Comment


        • #19
          Vasile, arata-ne si noua poze cu masinile alea nemtesti care au huse in fata grilei.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • #20
            Nu cred ca acele huse vin din fabrica; sunt si pentru logan. Oricum e ceva mai stilat. Repet, la motorizarile pe benzina nu prea e cazul sa folosesti asa ceva. Daca tot folosesti e bine sa nu uiti ca temperaturile difera de la o zi la alta , iar unii s-ar putea sa uite de ele.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #21
              @vitriol, am vazut cateva masini prin oras, nu cred ca erau croite in casa pentru ca erau personalizate cu marca masinii. Cunosc personal un posesor a 2 microbuze vw lt de prin 2003, omul a adus masinile din germania si a primit si cate o husa pentru grila radiator. Oricum se incalzeste mult mai repede motorul daca are grila acoperita.
              P.S. poze n-am, ca n-am facut...

              Comment


              • #22
                Daca erau personalizate cu marca masinii, le poti gasi in targ, fabricate in China sau in Turcia. Nu cred ca cei din fabrica au facut asa ceva. Daca ar fi facut, toti nemtii aveau asa ceva (daca nici ei n-au, atunci nu mai are nimeni).

                Sigur nu le confunzi cu cele pentru protejarea capotei de pietricele?
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • #23
                  Sigur despre alea e vorba, dar sa scape nea Vasile prilejul de a fi contra...?
                  INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                  Comment


                  • #24
                    LA acoperitul radiatorului cu un carton, m-am gandit si eu iarna aceasta....desi arata tare urat. Cum sunt "benzinar", nu am probleme cu caldura, nici macar la viteze mari (nu am nici deflectoarele de aer de la radiator).
                    Dimineata, pornesc masina si o las vreo 10 minute, ventilatorul pe recirculare, pana cobor copii si fumeia din casa.
                    Nasul meu, a pus o folie neagra pe fata grilei, in dreptul radiatorului, astfel incat sa nu arata tiganesc, si sa fie si practic.
                    Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

                    Comment


                    • #25
                      Nu e nimeni contra. Modelele mai noi de mașini (Ford, VW, Opel, Volvo) au sisteme automate de închidere cu un soi de jaluzele a grilei față, mai ales la dieseluri, dar și la benzinarele vândute unde-i mai frig. Am văzut așa ceva în Suedia.
                      The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                      Comment


                      • #26
                        Acele grile sunt pentru aerodinamicitate...apropo de reclama la BMW eficient dymaics si Ford Focus.

                        Si Moskvich 408 avea niste jaluzele metalice care se comandau din masina, dar acelea erau facute chiar pentru caldura.
                        real power..... diesel power by

                        Comment


                        • #27
                          Cum zici tu, dar din ce am citit și am întrebat la cunoscători, sunt concepute pentru a se închide la temperaturi mici sau atunci când motorul nu are nevoie de răcire (sursa: Ford - Casa Auto Timișoara).
                          The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                          Comment


                          • #28
                            Sursa w w w . ford . ro

                            Închidere grilă radiator automată
                            Noul Focus este dotat cu un sistem cu închidere grilă radiator automată (active grill shutter). Orificiile de aerisire de la nivelul grilei sunt mereu deschise pentru a asigura răcirea motorului la deplasarea cu viteză redusă, însă se închid automat când accelerezi. Acest lucru îmbunătăţeşte aerodinamica, ceea ce reduce consumul de combustibil cu până la 0,8% conform noilor cicluri de măsurare NEDC (New European Driving Cycle). În timp, vei simţi diferenţa.

                            Aceeia care ti-au spus ceea ce ai scris ...nu au fot documentati dupa propriul site.
                            real power..... diesel power by

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Fane View Post
                              Sigur despre alea e vorba, dar sa scape nea Vasile prilejul de a fi contra...?
                              Nu e vorba despre alea Fane si daca-s contra ce, daca spun 10 oameni ca ploua de jos in sus, eu trebuie sa fiu automat de acord? Celor care circula mai mult in oras va propun sa faceti o incercare si sa acoperiti grila radiatorului (cu orice) si cea din bara si o sa va convingeti ca motorul se incalzeste mult mai repede... chiar daca pentru cei multi pare ilogic si de luat in ras.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Fane View Post
                                Dacia 1300 va fi vesnic prezenta in sufletul unora dintre noi
                                macar sa ramanem si noi cu unele amintiri

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google