Acoperire Radiator/Caldura Pe Timp De Ger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da nenea Ivan, treaba cu pornitul inainte cu vreo 10 minute, o fac si eu, chiar daca nu am telecomanda (desi intentionam sa imi cumpar, o sa fie, dar nu stiu cand), dar nu tot timpul am timp sa stau sa se incalzeasca (ma refer la plecarile de seara).

    Last edit; la inceput nu apreciam ideea de carton in fata masinii..fiind noua, aveam caldura berchet. Nici acum nu agreez ideea de carton in fata.....din pur motiv estetic. Mi se pare urat, indiferent de marca masinii. In schimb apreciez ideea de micsorare a timpului, sau de restrangere a aerului rece ce intra in zona motorului.

    Uite, azi dimineata, masina era uda si inghetata de la ceata, cand am ajuns inapoi acasa (concediu) partea de sus a capotei era pe jumate dezghetata si cald, si aripele....acu dupa 2 ore.....tot botul e uscat....de ce? se transmite multa caldura din zona motorului catre exterior. Acu cine are acea protectie termica pe capota, si intre motor si habitaclu, zic eu ca e mai castigat, cu putin, dar la acela, se simte diferenta incalzirii motorului, decat la unul care nu are.
    Last edited by cristi3775; 16 January 2013, 11:47. Reason: Automerged Doublepost
    Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

    Comment


    • Originally posted by cristi3775 View Post
      Inseamna ca tu nu circuli prea mult....sau mai bine spus, cand vine frigul (iarna) stai la caldura in casa.
      Daca ai stiii, cate masini staineze, au cartoane in bot.....puse de proprietari romani. Deci, ce concluzie tragi tu de aici? :-are masina o problema? (doamne fereste ca e ozn) sau soferul are alte probleme?

      A, inca ceva...ai copii?!...
      Din contra, circul destul de mult si pe distante relativ scurte. Nu ma plang ca n-am caldura din momentul in care bag cheia in contact, si stiu ca un carton n-o sa ma ajute pentru ca am testat, nu cu carton ci cu banda, acoperind grila de jos in intregime.
      Copii nu am, dar crede-ma ca nu-i protejezi asa. Depinzand de temperatura exterioara, in primele 5-10 minute tot frig e, abia apoi incepe sa bage aer caldut. Spre exemplu acum in 5 min am 2 linii si in aprox 10 min am 4 linii.
      Solutii sunt, depine cat esti dispus sa platesti.
      Cat despre masini straine, si aici ma refer la masini dupa 2004-05, nu toroape, cu cartoane pe bot... sa fim seriosi, cate vezi in trafic? A ca-si ia Gheorghe de la Dalga Mert sau Bmw, si atat il duce capu' asta e exceptia, nu regula.
      Nici macar pe Logan(masini personale) nu prea am mai vazut, destul de rar.
      In fine, fiecare face ce vrea si cum crede ca e mai bine cu masina lui.

      Ps. Da, acel element de pe capota ajuta, atat la incalzire cat si la racire, ingreunand-o. Eu am asa ceva montat si am ramas surprins lasand masina calda destul de mult la temperaturi negative iar cand porneam mai aveam 2 liniute, sau daca nu, urca imediat la 2.
      Last edited by Nepotu123; 16 January 2013, 11:55.

      Comment


      • Originally posted by Nepotu123 View Post
        Da... realizez de ce ai luat ban.
        Pana sa realizez eu ce gogomanii debitez,
        1.urca-te la volanul unui taxiu pe gpl cu termostatul deschis permanent ca sa realizezi si tu de ce-si pun carton taximetristii
        si 2. da-te jos din luxosul tau logan si mai mergi si cu alte masini, care au chestii din alea cu butoane pe care le programezi cu 20 min inainte sa pleci si porneste o chestie mica acolo sub capota care face "fssss" si-ti incalzeste antigelul si culmea iti da drumul si la ventilatie in masina si ca prin minune cand te urci in masina ai caldura cat vrei, asta daca ai 3-4 sute de euro si vrei sa te respecti.
        Daca vrei sa faci o smecherie "de carton", o poti face si pe aia, pui carton in bot la Logan si ca prin minune te incalzesti.. sufleteste.
        Ai dreaq' ei de prosti astia cu masini straineze care nu-s asa destepti ca noi cu Daciile sa-si puna si ei cartoane pe masini, stau si ingheatza de frig ca prostii .
        Mai prosti sunt aia care-si pun webasto si dau o gramada de bani in loc sa-si puna un carton pe botul masinii .

        Aaa.. am uitat, mai exista o varianta pentru oamenii eco care recicleaza cartoanele si nu le arunca pe masina, oameni care realizeaza ca in traficul urban la o viteza medie de 20-30 km/h nu-ti bate uraganul prin grila, iar cartonul ala e degeaba, un termostat bun si totul e bine, iar dimineata o incalzire in scaune e nemaipomenita.
        Desigur, de ce sa dai banii pe termostate si incalzire in scaune, cartonul e degeaba !
        Nepoate, te-as intreba ce nivel de echipare are masina matale dar mi-e ca te superi si iar te iei de ban-ul meu, oamenii vorbesc de solutii rapide si ieftine ca de aia si-au luat Logan, tu daca stii ca webasto e tata caldurii de ce nu ti-ai cumparat masina cu asa ceva? Probabil din acelasi motiv pentru care nici eu nu mi-am luat, nu ai bani... dar vrei sa te respecti totusi.
        P.S. Cand o sa vreau sa spun ceva o sa spun chiar cu riscul de a lua ban, vine pastele si-mi ridica Iepurasul banul cum m-i la ridicat si Mos Craciun.

        Comment


        • Eu am un cheder de dacie veche pus intre capota si compartimentul motor si izolatie de parchet de 0,5 mm cu folie de aluminiu pe o parte ,ce izoleaza capota motor.
          Astea sunt de ajuns pt un benzinar si pt mine unul numai este necesar cartonul in bot care este total inestetic. Poate are si ala o anume eficienta sau poate fi pur si simplu un placebo pt unii. Cert este ca la benzinar nu prea ii vad rostul,,la diesel chiar ii inteleg,,dar nici acolo dupa spusele altor colegi cu logan diesel.

          Copii nu am, dar crede-ma ca nu-i protejezi asa. Depinzand de temperatura exterioara, in primele 5-10 minute tot frig e, abia apoi incepe sa bage aer caldut.
          Apropo de ce a scris Nepotu aici.. PERFECT ADEVARAT,Big Like. Pt minutele astea mi-am luat alarma cu pornire. Pt copil este sanatate in oase sa-l bagi direct in caldura in masina. La naiba,,numai pe siropuri/medicamente si controale la medic cati bani dai daca iti raceste. Asa pt 200 de ml de benzina arsa 10 minute inainte ,scutesti muuulte.
          Last edited by Ivan Marian; 16 January 2013, 12:05.

          Comment


          • cristi3775, tu cu 1.6 benzinar te plangi de caldura? Culmea ca si eu am un golanel tot de 1.6 din 2005, si crede-ma ca dupa ce pornesc motorul si fac aprox 1,5 km deja incepe sa dea caldura.

            Comment


            • Originally posted by vasile78 View Post
              Nepoate, te-as intreba ce nivel de echipare are masina matale dar mi-e ca te superi si iar te iei de ban-ul meu, oamenii vorbesc de solutii rapide si ieftine ca de aia si-au luat Logan, tu daca stii ca webasto e tata caldurii de ce nu ti-ai cumparat masina cu asa ceva? Probabil din acelasi motiv pentru care nici eu nu mi-am luat, nu ai bani... dar vrei sa te respecti totusi.
              P.S. Cand o sa vreau sa spun ceva o sa spun chiar cu riscul de a lua ban, vine pastele si-mi ridica Iepurasul banul cum m-i la ridicat si Mos Craciun.
              O am cheala cu Ac, servo si geamuri electrice . Tocmai ce scriam ca nu am pretentia sa am caldura de cum bag cheia in contact, iar tu ma intrebi de ce nu-mi montez webasto si de ce nu mi-am cumparat masina cu asa ceva, da, no comment.
              Solutii rapide si ieftine... a, da. Eu am trecut peste etapa asta, nu mai cred in Mos Craciun, nici in Iepurasul de Pasti.... nici in cartoane .

              Comment


              • Eu am o idee cum se poate rezolva mai ieftin si sa ai caldura mai repede. Se ia din dezmembrari un sistem de incalzire electrica a apei si se monteaza in logan. Sistemul este pe bujii. Nu stiu concret care marci sunt dotate cu instalatia asta.
                Last edited by X@by; 17 January 2013, 13:33.
                I HAVE A !sigpic
                fara linkuri externe in semnatura

                Comment


                • Golf 4 tdi e primul care imi vine in minte,
                  Apoi parca am mai vazut si pe renault trafic.....

                  Comment


                  • am eu pe focus 1.8 tddi ...

                    o sa incerc si cu cartoane

                    ps: tot benzinara se incalzeste mai repede decat dieselul pe orice masina...
                    o/____\o
                    (i)
                    .........

                    Comment


                    • Benzinarele nu au nevoie de prostiile de cartoane in bot sau lipite cu scoci. Cand ii vad pe unii prin trafic la 0-5 grade afara, blindati cu cartoane si scoci, mi se face mila, de masina binenteles.

                      Comment


                      • Am mai spus-o, cei care locuiti in sud vedeti altfel iarna.

                        Comment


                        • Polemica, pagini întregi ...

                          Nu e logic că răcirea unui propulsor se face cu ajutorul nelipsit al aerului?

                          Indubitabil este faptul ca autovehiculele au fost din totdeauna gândite sa funcționeze pe o plaja de valori termice foarte larga (-40 pana la +50), ceea ce deasemenea nu înseamnă economie de combustibil si confort termic in exploatare.

                          Astfel procedându-se la obturarea parțială a gurilor de admisie se va obține: economie de combustibil si un confort sporit in exploatare. Trebuie avut in vedere faptul ca fabricantul face intotdeauna un compromis in ceea ce privește produsul sau, astfel încât acesta sa fie folosibil, dar nu neapărat economic in exploatare.


                          Avantajele apar la parcurgerea distantelor scurte in intraurban cu opriri ale motorului dese, incalzirea propulsorului fiind mai rapida ceea ce determina uzura diminuata si posibilitatea de a porni in conditii de rulaj bune, cat si incalzirea habitaclului fiind accelerata.
                          Este foarte important ca ansamblul cutiei de viteze sa fie adus la temperatura optima, nu doar a masei carterului.
                          Privitor la drumurile lungi, normale, extraurbane,avantajul poate apărea prin economie de combustibil si uzura mai redusa a componentelor autovehicului la temperaturi sub -5 grade Celsius.

                          In concluzie rămâne la latitudinea fiecărui utilizator analiza beneficiu/costuri/imagine, fata de obturarea gurilor de admisie.

                          Comment


                          • corect,direct si la obiect! foarte bine punctat. felicitari!

                            Comment


                            • Este al doilea an de cand pun cartonul invelit in folie plastic neagra la grila generoasa din bara Logan ph2 preference 1.2 16v.Pot sa spun ca la curse scurte ajunge la patru linii mai repede si protejeaza de eventuala umezeala sau aer rece care bate in alternator si in fulii in timpul mersului (acest model nu are acele plastice negre in lateralele radiatorului).Mentionez ca GMV-ul nu a pornit niciodata (cu sau fara carton),cu exceptia cand am tinut-o pornita pe loc iarna mai mult de o ora.Iata si ceva poze:
                              Attached Files

                              Comment


                              • Macar de cautai soricei negri, ca exista...
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google