If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am Diesel, este a treia iarnă pe care o parcurgem împreună, foarte rar mi s-a întâmplat iarna să am 4 linii pe ceasul de temperatură, dar căldură îmi face de te dă jos din maşină (ce-i drept după vreo jumătate de oră de mers ... ) !
Nu am acoperit niciodată radiatorul pe timp de ger şi am circulat cu maşina şi în Bucureşti, dar şi în afară !
pe mine nu m-ar interesa caldura din habitaclu, ca da destula.
ma intereseaza regimul de lucru al motorului si consumul.
mie imi da caldura dupa 10 minute. pana atunci nu deschud nimic. o las pana vad ca are 2 linii.
Da. este un lucru verificat faptul ca, daca nu folosesti climatizarea (ventilatie+deschidere incalzire), motorul se va atinge un pic mai devereme, temperatura de regim.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Pai ce daca faci vreo raceala, vreo pneumonie, sau mai rau: mergi cu geamurile aburite, nu vezi masina ce vine din stanga si stai internat vreo luna in spital (in cel mai bun caz)? Motorul trebuie protejat!
sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Ca de obicei,,o dam in balarii, cum sa stai 10 minute de mers fara ventilator pornit, ca trebuie protejat motorul
Eu in fiecare dimineata cand ma sui in masina cu sotia si fetita ghici ce se intampla?...Se aburesc geamurile imediat. Daca nu as da drumul la ventilatie spre parbriz, nu as mai vedea nimic.
Sau,,,folosim o carpa pt sters abureala dupa geamuri timp de 10/15 minute pana se fac 2 linii in bord...sau stam cu geamurile deschise...sau stam pe langa masina 10 minute, fiecare face cum vrea., toata treaba este sa stam pana se fac doua linii acolo unde trebuie.
Cu alte cuvinte,,muream si pe asta nu o mai auzeam, cu cele 10 minute "magice".
Pai ce daca faci vreo raceala, vreo pneumonie, sau mai rau: mergi cu geamurile aburite, nu vezi masina ce vine din stanga si stai internat vreo luna in spital (in cel mai bun caz)? Motorul trebuie protejat!
daca se aburesc merg cu geamul deschis.
iarna dorm uneori cu geamul din camera deschis. la mine caldura e o mare problema, nu frigul. vara pot sa am superclima ca transpir rau la spate.
Last edited by B997NDL; 21 December 2013, 15:41.
Reason: Automerged Doublepost
multumesc mult ! mie mi-a mai mult de temperaturile de acolo, nu din bucuresti.
in miercurea ciuc as face radiator "mitos" ca ciobanul Ghita.
ma intreb daca o exista o miercurea ursus m-as muta...
Totusi, in cazul asta te lipsesti de "serviciile" incalzirii electrice din aeroterma, care intra in functiune deschizand ventilatia cel putin la treapta a doua si incalzirea la maxim dupa pornirea motorului. Scrie si pe aici pe forum: http://www.loganclub.ro/forum/showpo...98&postcount=5
Eu dau caldura la maxim la pornire, orientata spre parbriz, pentru dezghetare/dezaburire, dupa care, cand am 2 linii la temperatura, redirijez spre picioare si mai reduc din caldura, dupa caz.
dezghetarea o faci inainte sa pleci. dand maxim la incalzire, motorul se incalzeste mai greu. pot sa nu dau deloc drumul la incalzire, daca pornesc AC-ul se dezabureste imediat.
are efect tigania deoarece ajuta la incalzirea mai repede a blocului motor,ciulasa si ce metale mai sunt pe sub capota.cartonul se ruleaza si se baga din lateral stinga radiatorului,un prespan sau dosar plasticat(1 leu la orice librarie)te scoate din iarna cu consumul de vara sau pe aproape.de bungust si efect si mai bun este husa de care se vorbea,dar la o masina care numai are capota de fabrica,primavara o dai jos cu tot cu tabla.
Last edited by catalintoaca; 21 December 2013, 21:51.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment