Acoperire Radiator/Caldura Pe Timp De Ger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Ampt View Post
    Am Diesel, este a treia iarnă pe care o parcurgem împreună, foarte rar mi s-a întâmplat iarna să am 4 linii pe ceasul de temperatură, dar căldură îmi face de te dă jos din maşină (ce-i drept după vreo jumătate de oră de mers ... ) !

    Nu am acoperit niciodată radiatorul pe timp de ger şi am circulat cu maşina şi în Bucureşti, dar şi în afară !
    pe mine nu m-ar interesa caldura din habitaclu, ca da destula.
    ma intereseaza regimul de lucru al motorului si consumul.
    mie imi da caldura dupa 10 minute. pana atunci nu deschud nimic. o las pana vad ca are 2 linii.

    Comment


    • Ce inseamna nu deschizi nimic? Adica nu deschizi nici incalzirea, nici ventilatia pana nu arata indicatorul de temp. 2 linii?
      Last edited by Obi-Wan; 21 December 2013, 11:46.

      Comment


      • Da. este un lucru verificat faptul ca, daca nu folosesti climatizarea (ventilatie+deschidere incalzire), motorul se va atinge un pic mai devereme, temperatura de regim.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Renteaza sa mergi in frig 10 minute?

          Comment


          • Pai ce daca faci vreo raceala, vreo pneumonie, sau mai rau: mergi cu geamurile aburite, nu vezi masina ce vine din stanga si stai internat vreo luna in spital (in cel mai bun caz)? Motorul trebuie protejat!
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • Originally posted by Cezar View Post
              Renteaza sa mergi in frig 10 minute?
              Asta decide fiecare; unii poate nu merg in timpul asta. Eu am prezentat o situatie veridica.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Ca de obicei,,o dam in balarii, cum sa stai 10 minute de mers fara ventilator pornit, ca trebuie protejat motorul
                Eu in fiecare dimineata cand ma sui in masina cu sotia si fetita ghici ce se intampla?...Se aburesc geamurile imediat. Daca nu as da drumul la ventilatie spre parbriz, nu as mai vedea nimic.
                Sau,,,folosim o carpa pt sters abureala dupa geamuri timp de 10/15 minute pana se fac 2 linii in bord...sau stam cu geamurile deschise...sau stam pe langa masina 10 minute, fiecare face cum vrea., toata treaba este sa stam pana se fac doua linii acolo unde trebuie.
                Cu alte cuvinte,,muream si pe asta nu o mai auzeam, cu cele 10 minute "magice".

                Comment


                • Originally posted by Obi-Wan View Post
                  Ce inseamna nu deschizi nimic? Adica nu deschizi nici incalzirea, nici ventilatia pana nu arata indicatorul de temp. 2 linii?
                  da, asta inseamna.

                  Originally posted by vitriol View Post
                  Pai ce daca faci vreo raceala, vreo pneumonie, sau mai rau: mergi cu geamurile aburite, nu vezi masina ce vine din stanga si stai internat vreo luna in spital (in cel mai bun caz)? Motorul trebuie protejat!
                  daca se aburesc merg cu geamul deschis.
                  iarna dorm uneori cu geamul din camera deschis. la mine caldura e o mare problema, nu frigul. vara pot sa am superclima ca transpir rau la spate.
                  Last edited by B997NDL; 21 December 2013, 15:41. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • @B997NDL : La temperaturile exterioare de acum poţi să mergi liniştit fără niciun fel de carton sau altă improvizaţie !

                    Dacă ai locui în Miercurea-Ciuc ce-ai face, probabil că ai înveli motorul cu vreo pătură miţoasă de lână !

                    Drum Bun în Ardeal, bucură-te de Sărbători şi să ne "auzim" sănătoşi pe forum !

                    Comment


                    • multumesc mult ! mie mi-a mai mult de temperaturile de acolo, nu din bucuresti.
                      in miercurea ciuc as face radiator "mitos" ca ciobanul Ghita.
                      ma intreb daca o exista o miercurea ursus m-as muta...
                      Last edited by B997NDL; 21 December 2013, 17:28.

                      Comment


                      • Originally posted by B997NDL View Post
                        da, asta inseamna.
                        Totusi, in cazul asta te lipsesti de "serviciile" incalzirii electrice din aeroterma, care intra in functiune deschizand ventilatia cel putin la treapta a doua si incalzirea la maxim dupa pornirea motorului. Scrie si pe aici pe forum: http://www.loganclub.ro/forum/showpo...98&postcount=5

                        Comment


                        • oricum, si cand ii dau drumul, deschid doar la prima treapta. nu-mi place caldura
                          de masina. e excesiva si cobor transpirat, ceea ce e mai nasol.

                          Comment


                          • Eu dau caldura la maxim la pornire, orientata spre parbriz, pentru dezghetare/dezaburire, dupa care, cand am 2 linii la temperatura, redirijez spre picioare si mai reduc din caldura, dupa caz.

                            Comment


                            • dezghetarea o faci inainte sa pleci. dand maxim la incalzire, motorul se incalzeste mai greu. pot sa nu dau deloc drumul la incalzire, daca pornesc AC-ul se dezabureste imediat.

                              Comment


                              • carton pe radiator

                                are efect tigania deoarece ajuta la incalzirea mai repede a blocului motor,ciulasa si ce metale mai sunt pe sub capota.cartonul se ruleaza si se baga din lateral stinga radiatorului,un prespan sau dosar plasticat(1 leu la orice librarie)te scoate din iarna cu consumul de vara sau pe aproape.de bungust si efect si mai bun este husa de care se vorbea,dar la o masina care numai are capota de fabrica,primavara o dai jos cu tot cu tabla.
                                Last edited by catalintoaca; 21 December 2013, 21:51.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google