Acoperire Radiator/Caldura Pe Timp De Ger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • si eu ma gandeam ca husa aia nu face nimic ( e egala cu 0) si "cauzeaza" capotei.
    daca vorbim de peticul de husa ce se pune pe capota.
    dac faci o husa pt grila, e altceva, desi cred ca tot cartonul e mai bun.
    Attached Files

    Comment


    • Se poate pune foarte simplu si carton fara se se observe mai deloc. Luati o bucata de carton mai groasa care sa nu se indoaie asa usor si o imbracati intr-o folie de plastic neagra sau sac negru, se lipeste cu bada scotch sau banda izolatoare pe partea care vine inspre radiator, sa nu se vada.
      Desfaceti cele 3 suruburi din partea de jos si trageti putin de plasticul respectiv in jos si se poate introduce cartonul pe acolo. Eu l-am legat cu soricei jos si sus sa nu se miste ca de cazut n-are cum sa cada de acolo. Grila fiind neagra si cartonul tot negru nu se observa aproape deloc. Eu asa am procedat. Motorul se incalzeste cam tot la fel de repede, dar a disparut fenomenul 2-4-2. Si cand am 4 linii baga caldura de pot sa stau un maieu in masina, ceea ce inainte nu prea simteam chiar si dupa ce se incalzea bine motorul, si eu am benzinar. Voi monitoriza si consumul sa vad daca are vre-o influenta.
      Attached Files

      Comment


      • La mine nu mai urca la 4 linii deloc de cand sa pus frigul. Caldura baga binisor. O fii termostatul de vina?
        niciodata sa nu contrazici o femeie......o va face ea singura dupa 5 minute...

        Comment


        • Cel mai sigurvinovat la tine e termostatul, si eu il suspectez la mine, dar nu am avut timp sa merg in service si sa stau pe capul lor sa il schimbe...

          Comment


          • Originally posted by dani p View Post
            La mine nu mai urca la 4 linii deloc de cand sa pus frigul. Caldura baga binisor. O fii termostatul de vina?
            Nici la mine nu urca la 4 linii deloc.
            Ma refer la drumuri in afara orasului,nu urca de 2 linii. Parca iarna trecuta era ok.
            Termostatul sa fie buba ?
            My Ride ! B - 29 - TmT

            Comment


            • Aveti ditamai thread-ul unde se discuta despte problema voastra.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • Originally posted by piroman22 View Post
                Se poate pune foarte simplu si carton fara se se observe mai deloc. Luati o bucata de carton mai groasa care sa nu se indoaie asa usor si o imbracati intr-o folie de plastic neagra sau sac negru, se lipeste cu bada scotch sau banda izolatoare pe partea care vine inspre radiator, sa nu se vada.
                Desfaceti cele 3 suruburi din partea de jos si trageti putin de plasticul respectiv in jos si se poate introduce cartonul pe acolo. Eu l-am legat cu soricei jos si sus sa nu se miste ca de cazut n-are cum sa cada de acolo. Grila fiind neagra si cartonul tot negru nu se observa aproape deloc. Eu asa am procedat. Motorul se incalzeste cam tot la fel de repede, dar a disparut fenomenul 2-4-2. Si cand am 4 linii baga caldura de pot sa stau un maieu in masina, ceea ce inainte nu prea simteam chiar si dupa ce se incalzea bine motorul, si eu am benzinar. Voi monitoriza si consumul sa vad daca are vre-o influenta.
                dar de ce l-ai pus asa de jos ? nu trebuie pus pe radiatorul de apa ? anul asta nu mai scapa fara carton, ca m-a rupt consumul.

                Comment


                • O intrebare (laguna 1 cu 1.6 16 v) La prima pornire dimineata, in mers acul se duce pana la ultima liniuta sa porneasca termocupla, atunci termostatul deschide si apa se duce in jos pana la jumateatea cadranului si mai creste 1 liniuta ( la mine este analog ceasul). Dar acul numai urca pana sus. Vara sta aproape de pornirea termocuplei, si iarna 1 liniuta + de jumate.

                  Am pus poza aici, ptr ca unde am scris nu se incarca.
                  Last edited by Andyno; 24 November 2014, 13:14. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Pt cei care aveti probleme cu liniutele la masina adica;2-4 2-4 sau doar la 2 de cand a dat frigul sa stiti ca e termostatul asa a fost la mine.Am schimbat termostatul si de atunci nu mai face nici o figuta, adica am 2 linii pe ceas apoi 4 si gata poasa fie cat de frig ar fi afara sau de cald .

                    Comment


                    • poate la benzinar, da. dar la mine mai vad 4 liniute prin aprilie-mai.
                      in rest, nimic. facuti 12-13 km prin bucuresti, mers ceva mai "sportiv" si cand am ajuns la destinatie aveam tot doua liniute.

                      Comment


                      • De curiozitate,ai pus mina pe radiatorul motorului,cind ai ajuns la destinatie...,daca nu,fa-o data viitoare.Informatiile trebuiesc oarecum,corelate...

                        Comment


                        • nu, n-am pus. dar am inteles ca la majoritatea dci-urilor e asa. toamna tarziu si iarna merg cu 2 liniute.

                          Comment


                          • Originally posted by B997NDL View Post
                            toamna tarziu si iarna merg cu 2 liniute.
                            ...dupa ora 21?
                            aha, d-aia nu vii tu la intalnirile de vineri seara, de frica liniutelor.

                            Comment


                            • nu, din lipsa de parcari la ora aia. pe moinesti, la ora 18 "les jeux sont fait".
                              "mi-am tras" carton, dar ma uitam ca curca in lemne. vad ca nu mai merge pus ca la dacia berlia. o sa-l pun ca taximetristii, pe calandru.

                              Comment


                              • vezi daca nu vrei sa te muti in colintina...acolo e lux cu locurile de parcare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google