Acoperire Radiator/Caldura Pe Timp De Ger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by lau View Post
    La diesel ce sa zic ?
    Se incalzeste si mai greu. Acum am numai drumuri scurte de facut.
    Fata de Cristi am acoperit si grila de jos . Da caldura mult mai repede (am ajuns la 4 linii iarna). Scade si consumul. Caldura e super mai ales ca duc copilul la gradinita dimineata.
    La drum lung nu e ok deoarece intercoolerul nu se raceste, randamentul motorului scade si creste si consumul.
    Intercoolerul nu e plasat jos, in dreptul grilei de sub numar? Acolo daca nu acoperi, se raceste si intercoolerul.
    Deci poti acoperii grila dintre faruri fara grija. Doar atentie, sa nu treaca temperatura peste mai sus de -5 sau +0, fiindca risti sa supraincalzesti motorul.

    Comment


    • #62
      in siberia se incalzeste masina cu o torta prin partile esentiale inainte de pornire
      loganu' seamana deja cu o cutie, voi vreti sa-l faceti cutie de carton!

      Comment


      • #63
        Uite ca pentru mine conteaza cartonul ala si vreau solutii pentru ceva mai estetic.
        Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
        sigpic

        Comment


        • #64
          o bucata de musama neagra care sa acopere masca aia si prinsa cumva pe margine

          Comment


          • #65
            eu una bucata de carton pusa pe jumatate de radiator si infasurata cu o sarmulita.Nu s-a miscat deloc de acolo.Am facut lucrul acesta deoarece am observat ca urca mai greu la patru linii desi in interior imi baga caldura serios inca de la 2 linii+ o usoara scadere a consumului de carburant.tiganeala,netiganeala pt mine functioneaza si nu imi e rusine daca se vede bucata aia de carton.Am logan nu mertan.
            "light up the darkness" Bob Marley

            Comment


            • #66
              si eu am pus carton intre faruri pe sub grila la dci si nu mai trancane masina ca un tractor, merge mai bine iarna pe ger, mai ales daca o incalzesti cum trebuie din mers, 0 linii la apa- schimbi pana in 2500, 2 linii schimbi la 3000 si de la 4 linii schimbi la cat vrei(3000+).
              Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

              Comment


              • #67
                eu rareori am avut 4 lini iarna,deobicei im sta la 2 linii,e ceva normal sau ceva nu e inregule,caldura incepe sa imi baga inainte sa imi apara 2 linii.

                Comment


                • #68
                  Originally posted by loosh View Post
                  Uite ca pentru mine conteaza cartonul ala si vreau solutii pentru ceva mai estetic.
                  Eu am decupat un parasolar am desfacut bara din cele 4 suruburi de sus si l.am pus intre plasa si bucata aia de fier. Inca nu s.a miscat. Cauta la my ride si o sa gasesti poza.
                  sigpic

                  Comment


                  • #69
                    In sfarsit o idee constructiva:desfacem suruburile de sus si (parca surubelnita stea
                    de 30?) punem o bucata de parasolar. Daca ai pune aici niste poze, ti-am fi recunoscatori, sau macar link-ul de la My Ride.
                    Hai baieti cu ideile, ca trece iarna!
                    Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
                    sigpic

                    Comment


                    • #70
                      mie mi s-a intamplat belea dimineata: mi-a dat afara antigelul din borcan si mi s-a aprins indicatorul la antigel. si nu baga deloc caldura.

                      Comment


                      • #71
                        ti-a inghetat antigelul, a dat afara imediat cum ai pornit-o sau nu a mai deschis termostatul si a fiert ?
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by loosh View Post
                          In sfarsit o idee constructiva:desfacem suruburile de sus si (parca surubelnita stea
                          de 30?) punem o bucata de parasolar. Daca ai pune aici niste poze, ti-am fi recunoscatori, sau macar link-ul de la My Ride.
                          Hai baieti cu ideile, ca trece iarna!
                          Se desface cu torx de 30, diseara revin cu poze ca nu sunt acasa si am pozele in pc.
                          sigpic

                          Comment


                          • #73
                            Asa, trox 30 se cheama, mama ei de surubelnita! Astept poze.
                            @avocat celebru: de obicei asta e diagnosticul pentru dop de gheata. Ai pierdut antigel si ai bagat apa?
                            Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
                            sigpic

                            Comment


                            • #74
                              Cum se demonteaza grila dintre faruri la PH2? Am desfacut suruburile alea 4 de sus, dar nu ma prind care e smecheria cu urechile alea de plastic care leaga grila de bara...

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by avocatcelebru View Post
                                mie mi s-a intamplat belea dimineata: mi-a dat afara antigelul din borcan si mi s-a aprins indicatorul la antigel. si nu baga deloc caldura.
                                @ Avocatcelebru --- mergi la un service si verifica temperatura de inghet a lichidului de racire (sa fie mimim -30 grade). Daca lichidul e OK, trebuie sa monitorizezi temperatura, ca poate trebuie schimbat termostatul.

                                Pana una alta, aeriseste instalatia - ai aer in instalatia de racire, si de asta nu mai baga caldura. Dar inainte de toate mergi sa service sa vezi ce lichid de racire ai.

                                Daca nu tine la temperatura de - 30, da totul afara si pune 3 l antigel + 3 l apa distilata, aeriseste bine si monitorizeaza temperatura. Daca mai face probleme, e termostatul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google