asa arataa la mine. La cei fara plasa (majoritatea) va fi aproape insesizabil
Acoperire Radiator/Caldura Pe Timp De Ger
Collapse
X
-
Originally posted by loosh View Postcristi3775@: Am mai citit o data postul: sa inteleg ca experimentul nr. II e fara folie de protectie?
De fapt, interesant ar fi, ca cei care sunt convinsi ca trebuie acoperit radiatorul sa gaseasca o solutie cum sa o faca cat mai estetic.
TESTUL 1 +TESTUL 2- s-au facut amandoua cu folie in fata, dar partea superioara, numai ca : testu1- s-a circulat prin oras, cu viteza lu' peste, in plin trafic, iar testul 2 s-a efectuat seara, pe varianta, fara trafic, cand am putut merge ceva mai tare cu masina....pana la 65km/h.
MAi am un test de facut..Nr3...cel in care acopar si grila de jos. Avand bara tip mcv, grila de jos se poate declipsa si imbraca in ceva gen husa, dar pe frigul asta sigur se rup acele cleme.Nu am acele deflectoare de aer in bara, deci aerul intrat pe acolo jos, raceste si motorul, nu numai radiatorul.
Testele s-au facut pt a arata caci loganul da caldura, dar nu pe distante scurte. Mentionez, ca dupa ce motorul a intrat in regim (cele 4 liniute) nu am avut probleme de caldura pe distante lungi la viteze mari.
Solutia pt distantele scurte, pana in 10km cel mult.....de recomandat a sta cel putin 10 minute in parcare pornit, pana se incalzeste catusi de cat motorul, numai bine se dezgheata si luneta, fumezi o tigara....coboara copii cu fumeia.Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.
Comment
-
Asa arata la mine cele doua grile acoperite.
Avantaj:
-caldura rapida
-in oras ajunge la 4 linii (e super)
-motorul merge mai bine
-lucrez pe interventii (porniri dese), motorul nu se raceste repede
-poate nu va vine sa credeti ----- > consum redus
Dezavantajele mi le spuneti voi .Attached Files
Comment
-
nici eu n-am observat diferente cu carton/fara.
pana ajunge antigelul la 90 de grade, oricum nu circula prin radiator. nici mie nu-mi arata 4 linii la temperatura, dar s-a rezolvat schimband termostatul si acum baga si caldura f. repede.
aer rece oricum intra foarte mult prin partea de jos a motorului. nu cred ca ajuta prea mult obturarea zonelor din fata.
ps. eu am benzinar.internal combustionizer
Comment
-
Originally posted by lau View PostAsa arata la mine cele doua grile acoperite.
Avantaj:
-caldura rapida
-in oras ajunge la 4 linii (e super)
-motorul merge mai bine
-lucrez pe interventii (porniri dese), motorul nu se raceste repede
-poate nu va vine sa credeti ----- > consum redus
Dezavantajele mi le spuneti voi .
Comment
-
la mine daca merg vreo 2-3 km schimbat in 2000-2200 urca la doua lini si apoi schimb in 2500-3000 si am caldura suficient,specific fara carton,poate unii merg cu a patra la 50 la ora e normal ca nu baga pe frigul asta,dieselul e un motor mai turat decat benzinarele.
Comment
Comment