Acoperire Radiator/Caldura Pe Timp De Ger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    asa arataa la mine. La cei fara plasa (majoritatea) va fi aproape insesizabil
    Attached Files
    sigpic

    Comment


    • #77
      Originally posted by loosh View Post
      cristi3775@: Am mai citit o data postul: sa inteleg ca experimentul nr. II e fara folie de protectie?
      De fapt, interesant ar fi, ca cei care sunt convinsi ca trebuie acoperit radiatorul sa gaseasca o solutie cum sa o faca cat mai estetic.

      TESTUL 1 +TESTUL 2- s-au facut amandoua cu folie in fata, dar partea superioara, numai ca : testu1- s-a circulat prin oras, cu viteza lu' peste, in plin trafic, iar testul 2 s-a efectuat seara, pe varianta, fara trafic, cand am putut merge ceva mai tare cu masina....pana la 65km/h.

      MAi am un test de facut..Nr3...cel in care acopar si grila de jos. Avand bara tip mcv, grila de jos se poate declipsa si imbraca in ceva gen husa, dar pe frigul asta sigur se rup acele cleme.Nu am acele deflectoare de aer in bara, deci aerul intrat pe acolo jos, raceste si motorul, nu numai radiatorul.


      Testele s-au facut pt a arata caci loganul da caldura, dar nu pe distante scurte. Mentionez, ca dupa ce motorul a intrat in regim (cele 4 liniute) nu am avut probleme de caldura pe distante lungi la viteze mari.

      Solutia pt distantele scurte, pana in 10km cel mult.....de recomandat a sta cel putin 10 minute in parcare pornit, pana se incalzeste catusi de cat motorul, numai bine se dezgheata si luneta, fumezi o tigara....coboara copii cu fumeia.
      Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

      Comment


      • #78
        Pai daca ai de facut intr-o zi 10 drumuri prin oras x 10 minute lasat masina la incalzit pt. fiecare drum => ca nu prea mai ai timp sa faci drumurile...

        Comment


        • #79
          Sincer eu nu am inteles ce ai vrut sa zici.....si au fost si sunt DOAR 2 drumuri pe zi....ZILNIC ..7.2km dus+ 7.2km intors.....fa tu matematica.
          Last edited by Seba; 2 February 2012, 01:17.
          Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

          Comment


          • #80
            Eu nu fac matematica pentru dumneata, ci pentru aia care circula prin oras in regim de taxi si traiesc o tura de 12 ore in masina.

            Comment


            • #81
              Asa arata la mine cele doua grile acoperite.

              Avantaj:
              -caldura rapida
              -in oras ajunge la 4 linii (e super)
              -motorul merge mai bine
              -lucrez pe interventii (porniri dese), motorul nu se raceste repede
              -poate nu va vine sa credeti ----- > consum redus

              Dezavantajele mi le spuneti voi .
              Attached Files

              Comment


              • #82
                Cu ce ai acoperit-o si cum ai prins respectivul material, ca nu imi dau seama?

                Comment


                • #83
                  si eu am pus in partea de jos,sub numar o bucata de carton invelita in folie autocolanta neagra .. zici ca asae modelul. Urmeaza sa acopar si partea de sus dar numai partial.

                  Comment


                  • #84
                    parerea mea ca e o prostie asta cu cartonul nu este eficienta
                    Vand piesa auto logan originale si aftermarket

                    Comment


                    • #85
                      argumenteaza prostia...nu doar arunca cateva "taste" aici si gata....

                      Comment


                      • #86
                        nici eu n-am observat diferente cu carton/fara.
                        pana ajunge antigelul la 90 de grade, oricum nu circula prin radiator. nici mie nu-mi arata 4 linii la temperatura, dar s-a rezolvat schimband termostatul si acum baga si caldura f. repede.
                        aer rece oricum intra foarte mult prin partea de jos a motorului. nu cred ca ajuta prea mult obturarea zonelor din fata.

                        ps. eu am benzinar.
                        internal combustionizer

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by lau View Post
                          Asa arata la mine cele doua grile acoperite.

                          Avantaj:
                          -caldura rapida
                          -in oras ajunge la 4 linii (e super)
                          -motorul merge mai bine
                          -lucrez pe interventii (porniri dese), motorul nu se raceste repede
                          -poate nu va vine sa credeti ----- > consum redus

                          Dezavantajele mi le spuneti voi .
                          @ Lau - jos sub numar mai lasa 2 ferestre de 10x10 cm, sa mai respire si intercoolerul si radiatorul - ca vad ca ai dci

                          Comment


                          • #88
                            va recomand o placa din polistiren pentru izolare parchet 6 mm,eu am decupat-o si am pus in partea de jos,vine bine .

                            Comment


                            • #89
                              Mai misto decat polistiren extrudat pentru parchet este folie de polietilena expandata de 5 sau 10 mm, care este si mai flexibila si se decupeaza usor cu caterul. (in general se gaseste alba. care nu arata foarte estetic prinsa pe bara)

                              Comment


                              • #90
                                la mine daca merg vreo 2-3 km schimbat in 2000-2200 urca la doua lini si apoi schimb in 2500-3000 si am caldura suficient,specific fara carton,poate unii merg cu a patra la 50 la ora e normal ca nu baga pe frigul asta,dieselul e un motor mai turat decat benzinarele.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google