Acoperire Radiator/Caldura Pe Timp De Ger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mai nea Ion ,sincer , exagerezi , lasa`l incolo de carton , cine vrea isi pune cine nu , nu ! e simpla treaba , la fel ca buna ziua .
    ai inceput sa vi cu posturi de`ale germanilor acuma , mai pui si texte in germana , cati crezi ca stiu limba ? (excepand google translate)
    uite ca de la niste chestii minore ajungeti sa va jigniti intre voi.

    Comment


    • La asta se ajunge cand unii se simt raniti in fragilul intelect...

      Comment


      • Pai Gozmin sigur stie germana - si care nu stie, cu online-translator vede repede ce scrie acolo.

        De ce eu exagerez si ceilalti nu? Cand vine Ivan Marian si spune ce prost sunt eu vezi doamne - si imi pune in gura cuvinte pe care eu nu le-am scris - atunci nu a sarit nimeni.

        De aia nu are ursul coada. N-am nimic fragil, dar ma deranjeaza magaria oamenilor.

        Comment


        • pentru ca le`ai dat apa la moara ...(pentru sezon , le`ai dat zapada la lopata)

          Comment


          • Inseamna ca ei posteaza la un thread "gresit". Ce mai cauta aici? Asta e threadul cu cartonul. Sa faca ei un thread, fara carton --- threadul cu "termostatul regleaza temperatura iarna --- nu-i nevoie de carton" si sa posteze acolo 100 de posturi fiecare - si eu voi posta acolo un singur post --- linkul de la motor-talk.de

            Comment


            • nu le mai da idei , si asa sunt la topicuri deschise aiurea cu galeata.
              eu mi`am spus parerea si cred ca`i cea dreapta , daca ai termostatul bun , cu acel carton o sa ai caldura mai repede ,in loc de 10 min o sa ai 5-6-7 min , etc.
              gata , ma retrag .

              Comment


              • @ion_R5, postul meu nu ti-a fost dedicat dumneata.

                Comment


                • @ Catafof --- comportamentul asta nesimtit-mistocar la foarte multi a aparut fiindca in momentul in care au luat pe cineva la ping-pong omul si-a vazut de treaba si eu au inteles in mod gresit ca asa pot sa ia pe oricine in balon si sa flituie pe oricine.

                  Cand am intrebat ce temperatura e in radiator cand afara sunt - 20 de grade si mergi cu masina cu 90 km/h nu a raspuns nimeni nimic. Dar cand radiatorul e acoperit 2/3 din suprafata?

                  Termostatul este un element de reglare - un robinet de reglare a debitului de lichid de racire, in functie de un parametru: TEMPERATURA. Cand lichidul din radiator este la temperatura foarte scazuta, sub 0 grade - care mai este functia de reglare a termostatului? In ce plaja lucreaza termostatul? Cand temperatura din radiator creste, oare termostatul nu isi face functia de reglare - in cu totul alta plaja - si isi face functia de circulatie a lichidului de racire si prin radiator?

                  Comment


                  • Originally posted by ion_R5 View Post
                    @ Ivan Marian Eu sunt ploiestean... stii cum zicea nenea Iancu... "Amice esti ..."

                    Unde am scris eu ca pun doape de bronz la calorifer? Suntare, nu inseamna blocarea unui traseu, ci ocolirea lui - ia un dictionare si vezi ce inseamna suntare. De ce vii cu magarii din astea???
                    Originally posted by ion_R5 View Post
                    Cand vine Ivan Marian si spune ce prost sunt eu vezi doamne - si imi pune in gura cuvinte pe care eu nu le-am scris - atunci nu a sarit nimeni.
                    Ioane,cand tu singur deschizi topicuri si intrebi cum faci ca sa nu mai ai caldura in habitaclu vara si apoi vii sa spui ca iarna trebuie carton ca sa ai caldura iarna trebuie sa imi dai voie sa intru la pareri.....http://www.loganclub.ro/forum/350_un...9.html?t=30029

                    Deci cum se face ca vara renunti la calorifer si iarna ca sa ai caldura mare nu numai ca il conectezi la loc,,dar ai mai fi in stare sa il invelesti si cu cartoane roata ?

                    In primul si in primul rand cand se blocheaza un termostat pe DESCHIS poti sa invelesti motorul si cu haine de blana ca tot frig va baga.
                    Apoi cand termostatul se blocheaza pe INCHIS poti sa demontezi caroseria roata din jurul motorului si sa dai si capota jos ca tot il vor lua caldurile extreme pana face poc!

                    Asa ca fizica aia cu,cartonul de tigari in fata radiatorului e o mare frectie la picior de lemn daca termostatul nu iti merge deloc !

                    Si data viitoare daca tu numai stii si uiti ce vorbesti/scrii in trecut mai bine te abtii de la alte declaratii in prezent...Toate bune.

                    Comment


                    • Ioane, ala de unde dai tu link e un fel de loganclub al nemtilor, unde toti inginerii in motoare termice isi exprima ideile d epremiu nobel, ca si aici. din postul respectivului am dedus ca e un idiot notoriu, atata timp cat el nu vrea sa se raceasca, printre altele, chiulasa motorului. cat d ebou sa fii, cand o lume intreagase chinuie sa tina chiulasa rece, trimitand inclusiv lichid de racire in chiulasa, tu sa vrei s-o tii calda? sa ce? de acord ca trece aer rece pe langa motor, baie, etc. chiar si el a recunoscut ca pana la 87 de grade, radiatorul n-are treaba. si si-a lasat loc intre radiator si guma aia, sa aiba pe unde sa traga aer ventilatorul. nici acum n-ai reazlizat ca-i bou? daca nu, gandeste-te ca vara, cu clima pornita, daca masina e in miscare, gmv STA. adica nu tre sa se invarta ventilatorul la +60 de grade, dar la el e nevoie sa porneasca la -20. de ce oare? ca a descoperit el coada la migdala, de aia...si s-a gandit s-o si inveleasca sa nu stranute si motorul ala se incalzeste ca dracu'. dar nemtii sunt baieti destepti, nu prosti ca noi. de aia au pierdut doua razboaie mondiale pe care tot ei le-au inceput, de destepti ce sunt
                      bunica-miu fie iertat, avea o vorba: neamtu-i deobicei baiat destept, dar sa te fereasca Dumnezau de namtu' prost, ca ala-i prost pt toata natia. asa ca filtreaza informatia inainte s-o iei de buna. in general nu indemn lumea la a fi pesimista, dar preventiv nu strica sa regandesti ceva ce altuia i se pare evident. daca totusi a gresit?
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • @ Ivan Marian - eu am scris de suntarea caloriferului vara - dar nu am scris nicaieri de "doape de bronz" ci de montarea unor robineti --- asa ca mi-ai pus in gura niste cuvinte pe care eu nu le-am scris. Vara caloriferul aduce un aport de caldura in habitaclu - dar asta era un alt thread.

                        Cat priveste carton/ne-carton --- nu vorbim de termostat defect, blocat-inchis, blocat-deschis... nu o mai da pe dupa copac. Lasa lucrurile cum s-au spus... Nu mai rastalmacii.

                        Eu ma opresc aici.

                        Comment


                        • Ok,,nu sunt doape sunt robineti si probabil ca ai copiat ideea tot de pe un site din NEMTIA si cum ai vazut treaba asta cu husa aluia din linkul tau tradus de Seba ,ai zis ca gata suntem paf cu totii!

                          EEEE eu unul daca nu stiu germana stau in banca mea,dar se pare ca stiu altii foarte bine si ai vazut si tu traducerea in 3 cuvinte...
                          din postul respectivului am dedus ca e un idiot notoriu

                          Comment


                          • Traducerea mot-a-mot spune asa:

                            "In fiecare an eu fac acoperirea radiatorului [iarna]. Asa ceva nu gasesti de cumparat pentru Golf [5]. Eu am taiat din doua presuri de cauciuc, astfel incat sa se potriveasca la fix in fata radiatorului. La montare, dau la o parte grila radiatorului (2 suruburi si apoi declipsez) si imping presurile din cauciuc in fata radiatorului.

                            Ceea ce se spune, ca asta nu ar aduce nimic [benefic], nu este asa. Si anume, termostatul sta inchis, atata timp cat temperatura de functionare nu este atinsa (temperatura de deschidere a termostatului este circa 87 grade). Totusi, chiar cu termostatul inchis, mari mase de aer rece ca gheata circula prin deschiderile partii forntale [grila radiatorului] si 'spala' blocul motor, baia de ulei, chiulasa si toate agregatele, avand ca efect o nedorita racire cu aer

                            Insa, trebuie procedat cu precautie. La un benzinar (care dezvolta multa caldura) sau atunci cand mergi cu pedala la fund pe autostrada, exista pericolul de supraincalzire, daca radiatorul este acoperit pe toata latimea (suprafata). Suplimentar eu am confectionat un "distantier" care sta intre presurile de cauciuc si radiator. Daca porneste ventilatorul, prin spatiul dintre pres si radiator, poate sa fie aspirat aerul [prin radiator]. 'Lipind' presurile direct de radiator, ventilatorul nu mai poate sa aspire aer prin radiator

                            Temperatura lichidului de racire (si cu siguranta si temperatura uleiului) ramane in orice caz, evident mai ridicata si nu scade asa de repede nici cand mergi la vale [in frana de motor]"

                            Acuma vezi tu Seba daca e acelasi lucru cu ce ai scris tu. In afara de asa te-ai lasat si in niste comentarii - care produc confuzie - fiindca nu stie omul daca e completarea ta, sau e ceea ce spune neamtul

                            Originally posted by Seba View Post
                            Ioane, ala de unde dai tu link e un fel de loganclub al nemtilor, unde toti inginerii in motoare termice isi exprima ideile d epremiu nobel, ca si aici. din postul respectivului am dedus ca e un idiot notoriu, atata timp cat el nu vrea sa se raceasca, printre altele, chiulasa motorului. cat d ebou sa fii, cand o lume intreagase chinuie sa tina chiulasa rece, trimitand inclusiv lichid de racire in chiulasa, tu sa vrei s-o tii calda? sa ce? de acord ca trece aer rece pe langa motor, baie, etc. chiar si el a recunoscut ca pana la 87 de grade, radiatorul n-are treaba. si si-a lasat loc intre radiator si guma aia, sa aiba pe unde sa traga aer ventilatorul. nici acum n-ai reazlizat ca-i bou? daca nu, gandeste-te ca vara, cu clima pornita, daca masina e in miscare, gmv STA. adica nu tre sa se invarta ventilatorul la +60 de grade, dar la el e nevoie sa porneasca la -20. de ce oare? ca a descoperit el coada la migdala, de aia...si s-a gandit s-o si inveleasca sa nu stranute si motorul ala se incalzeste ca dracu'. dar nemtii sunt baieti destepti, nu prosti ca noi. de aia au pierdut doua razboaie mondiale pe care tot ei le-au inceput, de destepti ce sunt
                            bunica-miu fie iertat, avea o vorba: neamtu-i deobicei baiat destept, dar sa te fereasca Dumnezau de namtu' prost, ca ala-i prost pt toata natia. asa ca filtreaza informatia inainte s-o iei de buna. in general nu indemn lumea la a fi pesimista, dar preventiv nu strica sa regandesti ceva ce altuia i se pare evident. daca totusi a gresit?
                            Last edited by ion_R5; 3 February 2012, 01:39.

                            Comment


                            • Domnule Ion, am văzut că sunteţi activist şi pe alte forumuri (chiar extremist) şi faceţi praf pe toată lumea care vă contrazice ceea ce spune multe despre cunoştinţele teoretice şi nu practice pe care le aveţi.
                              Mai întreb odată: Aţi pus testeru pe maşină iarnă să vedeţi diferenţele cu carton sau fără ?
                              Şi nu mă judecaţi DOAR pentru că am o părere contrară, nu ştiţi nimic despre mine. Poate dacă aţi şti v-aţi mai mări numărul de cunoştinţe, poate nu.

                              Iar pentru cei care nu sunt de acord cu cartonu, am găsit pe alt forum poza asta, deci....
                              Last edited by Gozmin; 3 February 2012, 08:26.
                              Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
                              sigpic

                              Comment


                              • Ieri mi-am astupat si eu grila de sus si cea de jos cu un plastic.

                                Arata urat dar este intradevar eficienta metoda. Aseara pe -12 grade dci-ul meu a reusit sa urce in 4 linii si s-a incalzit mult mai repede. Motorul nu mai rontaie asa rau.

                                Acum fiecare face cum crede el de cuvinta.
                                sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google