Logan 1.5dci 85cp euro 4 , 123ron costa termostatul , de origine. Legat de caldura in masina , eu in circa 1km maxim , aveam caldura . Lucrul asta poate fi modificat si de faptul ca las masina pornita , 2-3 minute inainte de a pleca .(asta cu carton , inainte mergeam ceva pana aveam 2 liniute , acu sa nu fie si efectul placebo )
Acoperire Radiator/Caldura Pe Timp De Ger
Collapse
X
-
-
Sunt serios , daca las masina 2-3 minute pornita inainte sa plec , cu caldura la maxim , + acel burete si fonomin in bot , si dupa 1km de mers , face cald masina . Nu m-am referit la faptul ca este cald in masina de ma da afara , se face o temperatura cat de cat ok .
Comment
-
Originally posted by Nimeni View PostSunt serios , daca las masina 2-3 minute pornita inainte sa plec , cu caldura la maxim , + acel burete si fonomin in bot , si dupa 1km de mers , face cald masina . Nu m-am referit la faptul ca este cald in masina de ma da afara , se face o temperatura cat de cat ok .
Comment
-
Originally posted by Nimeni View PostLogan 1.5dci 85cp euro 4 , 123ron costa termostatul , de origine. .......................
Doar nu o fi mai smecher ca la benzinare .
Originally posted by CataFOF View PostHai sa fim seriosi, si daca lasi 10 min nu cred ca ai caldura in masina dupa 1km, zic caldura, sa stai comod, nu flux de aer caldut.
Comment
-
Doar nu o fi mai smecher ca la benzinare .Attached FilesLast edited by Obi-Wan; 5 November 2012, 20:32.
Comment
-
Originally posted by Octavian View PostMi-e greu sa cred ca se schimba toata tigania aia si nu se poate schimba numai termostatul.
Comment
-
Originally posted by Obi-Wan View Postdau si reglajul de caldura la max., ca sa porneasca incalzirea auxiliara.
Si care sunt conditiile care trebuie indeplinite, ca sa porneasca acest sistem de incalzire auxiliara?
Comment
-
Incalzirea auxiliara o are motorizarea diesel.
In aeroterma exista un radiator cu rezistente electrice.
Pornirea acestor rezistente e comandata de calculator ce primeste semnal de la sonda de temperatura apa.
Pornirea lor mai e conditionata de pozitia max. pe caldura si de pornirea ventilatorului aerotermei. In bord se pot auzi cuplarea a doua relee ce dau comanda la cele trei rezistente de incalzire.
Dieselul se incalzeste destul de greu. Asa prin intermediul rezistentelor se dezgheata parbrizul mai repede.
Iarna eu am acoperit integral grila de sus si cea de jos si pot sa spun ca se incalzeste mai repede. Ajunge si la patru linii si fac si economie de carburant ( desi consuma putin) plus caldura care o am. Pornesc imediat la drum nu stau sa se incalzesca motorul. Dau drumul si la consumatori , faruri, dezaburire ... asa incalzesc motorul mai repede.
Alte sisteme de incalzire sunt destul de scumpe si nici nu ai loc sa le montezi (si asa e inghesuit motorul). Ma refer la cele cu bujii speciale de incalzire a antigelului, rezistenta speciala de incalzire a motorinei si a filtrului de motorina, module dedicate ... Webasto cu programare ...Last edited by lau; 10 November 2012, 16:29.
Comment
-
incalzirea aditionala este pe rezistente cu radiator montate in aeroterma (daca ai rabdare sa cauti vezi ca agentul_nyt are un set interesant de poze de cand a desfacut aeroterma http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=345 ) sunt doua rezistente de 800 W care merg alternativ. pe langa coloana volanului sunt cele doua relee pentru incalzire. in mod normal daca pozitia clapetei de reglaj al temperaturii este la maxim pe cald, ventilatia este pe treapta mai mare de 2 si temperatura exterioara undeva in zona de 2-3 C sau mai mica, incep releele sa cupleze si sa decupleze rezistentele pana cand temperatura la antigel este aproape de 70 C. Rezistentele respective ajuta si la incalzirea mai rapida a antigelului deoarece aerul trece mai intai prin radiatorul electric si apoi prin radiatorul mic (din aeroterma).Last edited by dani030669; 10 November 2012, 16:37.sigpic
Ambition 1.5 dc
Comment
Comment