Acoperire Radiator/Caldura Pe Timp De Ger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan 1.5dci 85cp euro 4 , 123ron costa termostatul , de origine. Legat de caldura in masina , eu in circa 1km maxim , aveam caldura . Lucrul asta poate fi modificat si de faptul ca las masina pornita , 2-3 minute inainte de a pleca .(asta cu carton , inainte mergeam ceva pana aveam 2 liniute , acu sa nu fie si efectul placebo )

    Comment


    • Da, asta fac si eu cand e frig, o las pornita in parcare pana scade relantiul sub 900 rpm si mai dau si reglajul de caldura la max., ca sa porneasca incalzirea auxiliara.

      Comment


      • Originally posted by Nimeni View Post
        Legat de caldura in masina , eu in circa 1km maxim , aveam caldura.
        Hai sa fim seriosi, si daca lasi 10 min nu cred ca ai caldura in masina dupa 1km, zic caldura, sa stai comod, nu flux de aer caldut.

        Comment


        • Sunt serios , daca las masina 2-3 minute pornita inainte sa plec , cu caldura la maxim , + acel burete si fonomin in bot , si dupa 1km de mers , face cald masina . Nu m-am referit la faptul ca este cald in masina de ma da afara , se face o temperatura cat de cat ok .

          Comment


          • in 5 ierni nu am avut nevoie sa pun carton sau alte capace la radiator ca merge incalzirea electrica destul de bine ca in 5 minute cat curat zapada si gheata de pe geamuri sa se faca suficient de cald.
            sigpic
            Ambition 1.5 dc

            Comment


            • Originally posted by Nimeni View Post
              Sunt serios , daca las masina 2-3 minute pornita inainte sa plec , cu caldura la maxim , + acel burete si fonomin in bot , si dupa 1km de mers , face cald masina . Nu m-am referit la faptul ca este cald in masina de ma da afara , se face o temperatura cat de cat ok .
              Curios, am mers si eu ceva timp cu un mcv dizel si nu prea facea caldura intr`un km, cat de cat acolo.

              Comment


              • Originally posted by Nimeni View Post
                Logan 1.5dci 85cp euro 4 , 123ron costa termostatul , de origine. .......................
                Doamne fereste, vezi ca il gasesti la maaaxim 60lei in orice magazin auto serios.
                Doar nu o fi mai smecher ca la benzinare .

                Originally posted by CataFOF View Post
                Hai sa fim seriosi, si daca lasi 10 min nu cred ca ai caldura in masina dupa 1km, zic caldura, sa stai comod, nu flux de aer caldut.
                Dupa 1 km clar NU ai caldura, dar dupa 10 minute lasata sa mearga in fata portii daca ai termostat bun da caldura ok, adica cand intri in masina e cald ! (cand deschizi usa iese aer cald afara).
                Last edited by Octavian; 5 November 2012, 20:18. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • Ba da, la diesel nu e termostat separat, ca la benzinare.
                  Vine cu tot cu carcasa, cu stuturile pe care intra furtunele de apa si cu o sonda de temperatura.
                  Attached Files

                  Comment


                  • Doar nu o fi mai smecher ca la benzinare .
                    Ba, e mai smecher la diesele, ca se vinde cu carcasa cu tot. Si categoric nu e "maaxim 60 lei", daca nu vrei sa iei ciubucuri turcesti. Si, cum ziceam, inlocuirea e mai costisitoare si cu rezultat discutabil, asa ca io mi-am scos-o din cap.
                    Attached Files
                    Last edited by Obi-Wan; 5 November 2012, 20:32.

                    Comment


                    • Mi-e greu sa cred ca se schimba toata tigania aia si nu se poate schimba numai termostatul.

                      Comment


                      • Uite o poza de pe interior.
                        Termostatul practic e turnat in carcasa, nu-l poti scoate de acolo decat rupt/taiat/spart, iar altul nou nu poti pune acolo. Si oricum, nu se gaseste pe nicaieri separat doar termostat, toate programele doar asa dau la diesel.
                        Attached Files

                        Comment


                        • Originally posted by Octavian View Post
                          Mi-e greu sa cred ca se schimba toata tigania aia si nu se poate schimba numai termostatul.
                          Iti dai seama oftica pe mine cand m-am apucat sa deslusesc subiectul... toti benzinarii descriau cu lux de amanunte cum isi schimba ei termostatu' in parcarea de la bloc, cum fac experiente cu termostatu' fiert in ibric cu termometrul sa vada la ce temperatura deschide... da' las, ca i-am pus botnita si gata!

                          Comment


                          • Originally posted by Obi-Wan View Post
                            dau si reglajul de caldura la max., ca sa porneasca incalzirea auxiliara.
                            Ce fel de incalzire auxiliara are loganul? Termoplonjoare care incalzesc antigelul, sau rezistenta care incalzeste aerul?
                            Si care sunt conditiile care trebuie indeplinite, ca sa porneasca acest sistem de incalzire auxiliara?

                            Comment


                            • Incalzirea auxiliara o are motorizarea diesel.
                              In aeroterma exista un radiator cu rezistente electrice.
                              Pornirea acestor rezistente e comandata de calculator ce primeste semnal de la sonda de temperatura apa.
                              Pornirea lor mai e conditionata de pozitia max. pe caldura si de pornirea ventilatorului aerotermei. In bord se pot auzi cuplarea a doua relee ce dau comanda la cele trei rezistente de incalzire.
                              Dieselul se incalzeste destul de greu. Asa prin intermediul rezistentelor se dezgheata parbrizul mai repede.
                              Iarna eu am acoperit integral grila de sus si cea de jos si pot sa spun ca se incalzeste mai repede. Ajunge si la patru linii si fac si economie de carburant ( desi consuma putin) plus caldura care o am. Pornesc imediat la drum nu stau sa se incalzesca motorul. Dau drumul si la consumatori , faruri, dezaburire ... asa incalzesc motorul mai repede.

                              Alte sisteme de incalzire sunt destul de scumpe si nici nu ai loc sa le montezi (si asa e inghesuit motorul). Ma refer la cele cu bujii speciale de incalzire a antigelului, rezistenta speciala de incalzire a motorinei si a filtrului de motorina, module dedicate ... Webasto cu programare ...
                              Last edited by lau; 10 November 2012, 16:29.

                              Comment


                              • incalzirea aditionala este pe rezistente cu radiator montate in aeroterma (daca ai rabdare sa cauti vezi ca agentul_nyt are un set interesant de poze de cand a desfacut aeroterma http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=345 ) sunt doua rezistente de 800 W care merg alternativ. pe langa coloana volanului sunt cele doua relee pentru incalzire. in mod normal daca pozitia clapetei de reglaj al temperaturii este la maxim pe cald, ventilatia este pe treapta mai mare de 2 si temperatura exterioara undeva in zona de 2-3 C sau mai mica, incep releele sa cupleze si sa decupleze rezistentele pana cand temperatura la antigel este aproape de 70 C. Rezistentele respective ajuta si la incalzirea mai rapida a antigelului deoarece aerul trece mai intai prin radiatorul electric si apoi prin radiatorul mic (din aeroterma).
                                Last edited by dani030669; 10 November 2012, 16:37.
                                sigpic
                                Ambition 1.5 dc

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google