Acoperire Radiator/Caldura Pe Timp De Ger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu eu eu eu next.
    Skandale cand te prind, iti dau foc la xenoanele tale infecte cu lupa cu tot.
    'R'ar .... a dracului de netrebnic))

    Totusi, din moment ce masina merge la temperatura optima, de ce ar avea consum mai mic cu o punga in bot? Incalzeste aerul ce intra in motor?

    Comment


    • Eu nu sunt de parere ca punga/cartonul pus la radiator ajuta considerabil cu ceva...eu clar nu as pune, dar nu pentru ca e inestetic ci pentru ca nu o consider utila. A vorbi despre inestetic in tara lu' papura voda e putin ciudat, pentru ca vad blocuri vopsite in rogvaiv, chiloti atarnati la geamuri, mizerie/murdarie peste tot....un carton in botul unei dacii, chiar e nesemnificativ comparativ cu restul care ma (ne) inconjoara.

      Sent from my GT-I9100 using Forum Runner

      Comment


      • Cand bate vantul si esti intr-o casa neincalzita, ajuta sa inchizi totusi fereastra? Eu spun ca da.
        Ce rost are sa congelezi radiatorul cu curentul de aer, daca e destul de frig afara si racirea motorului se face bine oricum?
        Exact asta se face cu acoperirea automata a grilei de radiator la temperaturi scazute, la unele masini.

        Comment


        • pai voi vorbiti de inchidere automata cand altii vorbesc de pungi? sunt 2 lucruri diferite...

          Comment


          • Pai daca pun inchidere automata a grilei la Logan, ii dublez valoarea.
            Caut o solutie mai ieftina.

            Comment


            • solutia este mult mai laudabila atata timp cat rezolva problema si nu se vede ... despre asta este vorba pana la final ..

              Comment


              • Zece caractere

                Sent from my GT-B5330 using Forum Runner
                Attached Files

                Comment


                • Soc ! )))

                  Comment


                  • Nu pot sa cred, Alessandro cu folie in fata.

                    Bine, pentru GPL e foarte OK, fiindca ajunge mai repede la temperatura de regim si nu trebuie sa mergi prea mult pe benzina.

                    Comment


                    • citez "genial! sa-mi bag p***!"
                      idee de tutorial .
                      consider ca trebuia pusa si sigla dacia peste punga aia de fufuleți, ca sa fie in linii.
                      dar ce facem cu gaura din bara?, ea fiind cu o deschidere mai mare decat cea din calandru. as spune ca este dubla priza de aer prin bara
                      Last edited by crististreulea; 26 December 2012, 16:00.
                      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                      Comment


                      • ion_r5.. acum merge pe aer.. )))) nu mai merge pe benzina...

                        Comment


                        • din punct de vedere estetic este debusolant
                          Comanda modulul DRL de aici

                          Comment


                          • Asta cu "estetica" e fix miezul discutiei din punct de vedere tehnic. Dar avand in vedere ca vine din partea unei doamne - jos palaria.

                            Prin iarna lui '95 trebuia sa vina un var din Sibiu in Ploiesti. Dar ne suna chiar in ziua respectiva si ne zice: Bai, aici a nins tare si peste noapte s-a facut polei, asa ce nu mai plec cu BMW-ul la drum ca am anvelope late si mi-e sa nu derapez pe serpentine. Haideti voi la Sibiu. Asta in conditiile in care in Ploiesti nici vorba de frig sau zapada.

                            Si gasim o cunostiinta cu un Fiat Ritmo 1.9 turbodiesel, si pornim la drum. Dupa ce trecem de Azuga vedem zapada sanatoasa. Pe la Predeal incepem sa inghetam in masina, ca deja se lasa seara si se facea tot mai frig. Noi cu niste gecute pe noi si pulovere subtiri. Masina sa bage caldura ioc - venea un aer abia caldut ca se aburisera geamurile si nici nu tragea motorul cum trebuie.

                            Pana la urma am oprit la marginea drumului si am legat un pres de cauciuc de la picioare cu niste sarma de cupru de masca radiatorului - ca deja faceam tzutzuri in masina. Dupa aia a inceput sa bage caldura, dar deja aveam frigul in oase. Ne-am dezghetat si la propriu si la figurat abia la varu la Sibiu cu niste tuica fiarta

                            Asa ca "estetica" as pune-o mai la urma.
                            Last edited by ion_R5; 26 December 2012, 16:25.

                            Comment


                            • din pacate... si eu am tot logan.. si multi au tot logan .. nu este nevoie de acea punga pentru a face din masina un loc mai cald de a conduce... nu cred ca a inghetat cineva in logan iarna asta sau trecuta sau ... oricand.. poate la minus 40 grade...si atunci FOLIA este o solutie de moment...

                              Comment


                              • Loganul e chiar o masina care baga caldura - nu cred ca se plange cineva de asta. Poate dieselul se incalzeste ceva mai greu - dar dupa aia face caldura.

                                Dar si folia aia in fata isi face bine treaba de la -10 grade in jos.
                                Last edited by ion_R5; 26 December 2012, 16:30. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google