Acoperire Radiator/Caldura Pe Timp De Ger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu unu iti recomand sa lasi numai asa ....pana vine primavara.... ai incredere.
    Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

    Comment


    • Pe frigul asta se raceste radiatorul destul chiar daca ai obturat partea de jos. Arata bine, nici nu se observa. Ce diferente ai observat de cand ai acoperit grila?

      Comment


      • zilele acestea voi face si grila de sus.ptr mine care plec la 5,30 dimi si vin seara la 23 este ok! daca plec la drum lung le pot da jos foarte usor,sunt prinse cu ,,soricei,,!si chiar am dorit sa arate bine cit de cit!

        Comment


        • Originally posted by Nepotu123 View Post
          Ce diferente ai observat de cand ai acoperit grila?
          la benzina , daca-ti functioneaza corect termostatul , nu cred sa observi diferente. ma insel ?
          o/____\o
          (i)
          .........

          Comment


          • asa este,dar la distante scurte parca este mai bine! mers normal,fara forje !

            Comment


            • grilele alea automate pe care le au bmw sau ford pe anumite modele si motorizari nu sunt degeaba
              si la noul logan grila superioara este obturata in proportie de vreo 65%
              si asta cu fiertul motorului este legenda, compartimentul motor la logan nu este inchis ermetic

              Comment


              • Originally posted by Costi-bc View Post
                la benzina , daca-ti functioneaza corect termostatul , nu cred sa observi diferente. ma insel ?
                Asa e, poate sa acoperi ambele grile astfel incat sa nu mai intre aer deloc, dar atunci e periculos, si nu avem noi temperaturi care sa ceara astfel de masuri extreme.
                De asta l-am intrebat ce diferente observa, daca ai termostatul bun, apa oricum nu circula prin radiator, circuitul fiind inchis. Mai ramane volumul de aer care intra prin griila aia de jos, care raceste motorul la propriu, gen ca la motoarele cu racire pe aer.
                Ca sa-ti dai seama daca nu e placebo sau nu, trebuie facut un test, dimineata la prima pornire, pe traseul obisnuit, in stilul de mers obisnuit, la aceeasi temperatura exterioara, sau cat de cat apropiata, sa vezi incat timp se ridica la 2-4 liniute cu si fara acoperirea grilei. Chiar daca si testul asta nu e prea exact, ca nu poti avea aceleasi conditii perfect identice in 2 dimineti, macar asa iti faci o idee.

                Comment


                • eu la microbuz (vw crafter) am acoperit tot radiatorul

                  Comment


                  • saptamanile trecute am avut si eu radiatorul acoperit partea de jos cu un carton.se incalzea mult mai repede.

                    Astazi fiind frig, de dim din berceni pana la auchan titan doar 2 liniute.
                    Am urcat masina pe rampa si i-am bagat carton care acopera partea de jos.
                    Am tinut-o la caldura si la plecare s-a incalzit foarte repede.
                    Eu voi tine pana nu se mai anunta temp mici.

                    Comment


                    • Azi am parcus tot topicul, foarte distractiv, la un momedat radeam singur in fata monitorului. Un singur lucru as vrea sa completez, si anume comparatia dintre 1300 si Logan este putin fortata prin simplul fapt ca 1300_le are motorul transversal, radiatorul racindu-se cu ajutorul unei elice actionate mecanic de catre cureaua de accesorii (cat timp motorul era pornit, actiona si elicea) iar radiatorul Loganului este racit cu ajutorul GMV_ului (porneste cand primeste comanda de la termocupla, adica doar cand este necesar). Din punctul meu de vedere si din experienta mea personala nu cred ca este cazul sa pui carton/punga in fata radiatorului, avand in vedere ca acum ceva timp am mers doua ierni cu un DCI.
                      P.S. Am vazut acum cateva saptamani un S Klasse (aproximativ 2006) cu carton in fata, daca gasesc foto o sa o postez, era cel putin penibil, nu va mai faceti griji cu Loganele.
                      sigpic

                      Comment


                      • ......fluxul de aer ce intra prin grila radiatorului cand masina e in miscare, neavand niciun rol, pozitiv sau negativ, depinde de situatie.... Totul tine de elice si GMV....
                        Last edited by mr.K; 14 January 2013, 17:44.

                        Comment


                        • Tocmai de aceea de pune carton la masinile cu elice, eventual la cele cu vascocuplaj.
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by B 96 NLD View Post
                            Azi am parcus tot topicul, foarte distractiv, la un momedat radeam singur in fata monitorului. Un singur lucru as vrea sa completez, si anume comparatia dintre 1300 si Logan este putin fortata prin simplul fapt ca 1300_le are motorul transversal, radiatorul racindu-se cu ajutorul unei elice actionate mecanic de catre cureaua de accesorii (cat timp motorul era pornit, actiona si elicea) iar radiatorul Loganului este racit cu ajutorul GMV_ului (porneste cand primeste comanda de la termocupla, adica doar cand este necesar). Din punctul meu de vedere si din experienta mea personala nu cred ca este cazul sa pui carton/punga in fata radiatorului, avand in vedere ca acum ceva timp am mers doua ierni cu un DCI.
                            P.S. Am vazut acum cateva saptamani un S Klasse (aproximativ 2006) cu carton in fata, daca gasesc foto o sa o postez, era cel putin penibil, nu va mai faceti griji cu Loganele.
                            1. Toate masinile care au radiatorul in fata este racit de curentul de aer in timpul mersului; obstructionarea acestei cai are tocmai rolul de a limita patrunderea acelui curent de aer spre a grabi incalzirea motorului; nu e nici o legatura daca motorul e dispus intr-un fel anume; cum e dispus motorul de la Dacia?
                            2. GMV-ul sufla aer pentru a raci motorul si nu radiatorul.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • La punctul 1 ai dreptate in ceea ce priveste curentul de aer, insa doar intr-o anumita proportie se raceste prin acel curent de aer (altfel nu ar mai fi necesar GMVul). Este valabil nu numai pentru masinile care au radiatorul in fata (ci si pentru cele cu radiator in spate acest principiu). Conteaza cum este dispus motorul pentru ca nu se poate monta elice sau vasco pe un motor transversal (deci nu putem compara niciodata racirea 1300lui cu cea a Loganului).
                              La punctul 2 gresesti totat, GMVul niciodata nu o sa sufle aer, o sa traga aer. Daca faci un simplu experiment si legi firele invers (sa sufle aer in radiator) o sa ai o mare surpriza, o sa fiarba motorul, tocmai din cauza curentului de aer de la punctul 1 care se va "ciocni" de aerul suflat de GMV.
                              sigpic

                              Comment


                              • Discutia despre rolul GMV-ului poate continua aici; de la postul 33; citeste cu atentie atasamentul de la postul 46 si ai sa te edifici.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google