Eu unu iti recomand sa lasi numai asa ....pana vine primavara.... ai incredere.
Acoperire Radiator/Caldura Pe Timp De Ger
Collapse
X
-
Originally posted by Costi-bc View Postla benzina , daca-ti functioneaza corect termostatul , nu cred sa observi diferente. ma insel ?
De asta l-am intrebat ce diferente observa, daca ai termostatul bun, apa oricum nu circula prin radiator, circuitul fiind inchis. Mai ramane volumul de aer care intra prin griila aia de jos, care raceste motorul la propriu, gen ca la motoarele cu racire pe aer.
Ca sa-ti dai seama daca nu e placebo sau nu, trebuie facut un test, dimineata la prima pornire, pe traseul obisnuit, in stilul de mers obisnuit, la aceeasi temperatura exterioara, sau cat de cat apropiata, sa vezi incat timp se ridica la 2-4 liniute cu si fara acoperirea grilei. Chiar daca si testul asta nu e prea exact, ca nu poti avea aceleasi conditii perfect identice in 2 dimineti, macar asa iti faci o idee.
Comment
-
saptamanile trecute am avut si eu radiatorul acoperit partea de jos cu un carton.se incalzea mult mai repede.
Astazi fiind frig, de dim din berceni pana la auchan titan doar 2 liniute.
Am urcat masina pe rampa si i-am bagat carton care acopera partea de jos.
Am tinut-o la caldura si la plecare s-a incalzit foarte repede.
Eu voi tine pana nu se mai anunta temp mici.
Comment
-
Azi am parcus tot topicul, foarte distractiv, la un momedat radeam singur in fata monitorului. Un singur lucru as vrea sa completez, si anume comparatia dintre 1300 si Logan este putin fortata prin simplul fapt ca 1300_le are motorul transversal, radiatorul racindu-se cu ajutorul unei elice actionate mecanic de catre cureaua de accesorii (cat timp motorul era pornit, actiona si elicea) iar radiatorul Loganului este racit cu ajutorul GMV_ului (porneste cand primeste comanda de la termocupla, adica doar cand este necesar). Din punctul meu de vedere si din experienta mea personala nu cred ca este cazul sa pui carton/punga in fata radiatorului, avand in vedere ca acum ceva timp am mers doua ierni cu un DCI.
P.S. Am vazut acum cateva saptamani un S Klasse (aproximativ 2006) cu carton in fata, daca gasesc foto o sa o postez, era cel putin penibil, nu va mai faceti griji cu Loganele.sigpic
Comment
-
Originally posted by B 96 NLD View PostAzi am parcus tot topicul, foarte distractiv, la un momedat radeam singur in fata monitorului. Un singur lucru as vrea sa completez, si anume comparatia dintre 1300 si Logan este putin fortata prin simplul fapt ca 1300_le are motorul transversal, radiatorul racindu-se cu ajutorul unei elice actionate mecanic de catre cureaua de accesorii (cat timp motorul era pornit, actiona si elicea) iar radiatorul Loganului este racit cu ajutorul GMV_ului (porneste cand primeste comanda de la termocupla, adica doar cand este necesar). Din punctul meu de vedere si din experienta mea personala nu cred ca este cazul sa pui carton/punga in fata radiatorului, avand in vedere ca acum ceva timp am mers doua ierni cu un DCI.
P.S. Am vazut acum cateva saptamani un S Klasse (aproximativ 2006) cu carton in fata, daca gasesc foto o sa o postez, era cel putin penibil, nu va mai faceti griji cu Loganele.
2. GMV-ul sufla aer pentru a raci motorul si nu radiatorul.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
La punctul 1 ai dreptate in ceea ce priveste curentul de aer, insa doar intr-o anumita proportie se raceste prin acel curent de aer (altfel nu ar mai fi necesar GMVul). Este valabil nu numai pentru masinile care au radiatorul in fata (ci si pentru cele cu radiator in spate acest principiu). Conteaza cum este dispus motorul pentru ca nu se poate monta elice sau vasco pe un motor transversal (deci nu putem compara niciodata racirea 1300lui cu cea a Loganului).
La punctul 2 gresesti totat, GMVul niciodata nu o sa sufle aer, o sa traga aer. Daca faci un simplu experiment si legi firele invers (sa sufle aer in radiator) o sa ai o mare surpriza, o sa fiarba motorul, tocmai din cauza curentului de aer de la punctul 1 care se va "ciocni" de aerul suflat de GMV.sigpic
Comment
Comment