Da nenea Ivan, treaba cu pornitul inainte cu vreo 10 minute, o fac si eu, chiar daca nu am telecomanda (desi intentionam sa imi cumpar, o sa fie, dar nu stiu cand), dar nu tot timpul am timp sa stau sa se incalzeasca (ma refer la plecarile de seara).
Last edit; la inceput nu apreciam ideea de carton in fata masinii..fiind noua, aveam caldura berchet. Nici acum nu agreez ideea de carton in fata.....din pur motiv estetic. Mi se pare urat, indiferent de marca masinii. In schimb apreciez ideea de micsorare a timpului, sau de restrangere a aerului rece ce intra in zona motorului.
Uite, azi dimineata, masina era uda si inghetata de la ceata, cand am ajuns inapoi acasa (concediu) partea de sus a capotei era pe jumate dezghetata si cald, si aripele....acu dupa 2 ore.....tot botul e uscat....de ce? se transmite multa caldura din zona motorului catre exterior. Acu cine are acea protectie termica pe capota, si intre motor si habitaclu, zic eu ca e mai castigat, cu putin, dar la acela, se simte diferenta incalzirii motorului, decat la unul care nu are.
Last edit; la inceput nu apreciam ideea de carton in fata masinii..fiind noua, aveam caldura berchet. Nici acum nu agreez ideea de carton in fata.....din pur motiv estetic. Mi se pare urat, indiferent de marca masinii. In schimb apreciez ideea de micsorare a timpului, sau de restrangere a aerului rece ce intra in zona motorului.
Uite, azi dimineata, masina era uda si inghetata de la ceata, cand am ajuns inapoi acasa (concediu) partea de sus a capotei era pe jumate dezghetata si cald, si aripele....acu dupa 2 ore.....tot botul e uscat....de ce? se transmite multa caldura din zona motorului catre exterior. Acu cine are acea protectie termica pe capota, si intre motor si habitaclu, zic eu ca e mai castigat, cu putin, dar la acela, se simte diferenta incalzirii motorului, decat la unul care nu are.
Comment