salutare tuturor.de vreo doua zile gasesc parbrizul inghetat pe interior, nu foarte tare doar asa cat sa stai vreo 10 min sa il dezghet.astazi de exemplu, am ajung pe la ora 11 la tara, am lasat masina in curte si cand am plecat pe la 6 si jumatate am gasit parbrizul partial inghetat pe interior precum si geamurile laterale.aerul nu este pus pe recirculare este pe exterior.deci ce ar putea fi?poate cineva s-a mai lovit de aceasta problema.multumesc
Inghetare Parbriz Interior
Collapse
X
-
Parbrizul ingheata pe interior doar daca a fost lasat cu condens pe el prin blocarea contactului cu aerul din exterior, sau daca undeva in masina e o sursa de condens (apa in zona aeroterma, filtru, radiator incalzire)Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Lasa un geam crapat sa iasa umezeala. Tu crezi ca nu ramane umezeala in masina chiar daca tragi aer de afara?
Afara au fost azi la Buc -8 grade la soare si nu am gasit masina cu gheata pe interior, dar aseara la -11 grade am gasit ceva gheata. Este normal sa gasesti acea gheata, si iti spun ca se intampla si la masini mai avute decat Dacia.
Originally posted by IancuMIC View PostParbrizul ingheata pe interior doar daca a fost lasat cu condens pe el prin blocarea contactului cu aerul din exterior, sau daca undeva in masina e o sursa de condens (apa in zona aeroterma, filtru, radiator incalzire)
Sursa de condens sunt presurile ude in care bate caldura la picioare. Dupa ce ai coborat din masina apa de acolo se evapora si condenseaza pe geamuri.
Ce o fi asa greu?????real power..... diesel power by
Comment
-
Originally posted by cosmindan View Post
.
Sursa de condens sunt presurile ude in care bate caldura la picioare. Dupa ce ai coborat din masina apa de acolo se evapora si condenseaza pe geamuri.
Ce o fi asa greu?????
Hai ca aici cu apa de pe presuri care SE EVAPORA, ai trantit-o rau de tot;
de obicei gasesc gheata pe presuri iarna.
Lasa o farfurie de apa pe bancheta sa vezi se evapora, si ingheata parbrizul?
Vorbeam de sursa de condens vizavi de o sursa de caldura.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Oameni buni . Cred ca vine APOCALIPSA si va ingheata loganul de la interior spre exterior.
Asa dupa 4-5 ani au inceput sa inghete parbrize de nebune.Trebuie sa tineti cont de cateva aspecte: temperatura, umiditate atmosferica etc .de unde rezulta acea gheata finuta pe baza parbrizului. Conteaza si in ce directie parchezi masina si de unde bate vantul in ea.
Iancu MIC - la 49de ani per care i-ai trait aveam pretentiiLast edited by valeriuciprian; 29 January 2012, 20:47.real power..... diesel power by
Comment
-
Salut.
Eu iarna tin circularea aerului doar pe dezaburire parbriz..Si nu am gasit geamul inghetat pe interior[inca]........poate ca la voi a fost mai frig[azi la mioveni au fost -20 grade]
sursa e sigur frigul de afara,coroborat cu ceva condens care a ramas pe parbriz si normal ca a inghetat parbrizul.
Numai bine.
ps:daca lasi caldura la picioare sau catre aeratoare,sigur se va face condens pe parbriz[lasa pe dezaburire parbriz],si de aici aceea gheata pe parbrizLast edited by Augustin-Yng; 29 January 2012, 20:43.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
In cazul meu,nu am avut inca parbrizul inghetat pe interior.Si eu tin mai tot timpul pe dezghetare parbriz.
Numai bine.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
Originally posted by petrutzmarian View Posttin sa spun ca mai tot timpul eu tin aeroterma pe pozitia parbriz, poate si de aici ca se incalzeste prea mult si de acolo condensul.
Daca incalzesti parbrizul fenomenul de inghet este logic.
Daca parbrizul va fi la o temperatura acceptabila nu se va condensa nimic.
Atunci cand am parcat masina cu botul in directia in care batea vantul am patit si eu acelasi fenomen. Se stie ca vantul amplifica nu doar senzatia de frig.real power..... diesel power by
Comment
Comment