Curea Accesorii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    @ aurel exista Full AM care nu se aliniaza cu canelurile de pe fuliile masinii. Atentie si la acest amanunt.

    @ mady Cureaua este PK 1750 . Se schimba intinzatorul cu totul, nu se fac inventii cu schimbarea doar a rolelor. Intinzatorul este cel car regleaza tensiunea in curea.
    Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
    Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

    Comment


    • #17
      Ce poate sa fluiere?

      Comment


      • #18
        Un politist in intersectie, o curea neintinsa bine, un rulment cu probleme...
        Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
        Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

        Comment


        • #19
          STK scria pe cureaua veche.pe cea pe care am luat-o acum scrie 5Pk1750.Ma intereseaza si motivul pt.care ar fi putut sa sara???

          Asta e buna,cu politistul....

          Inca un amanunt:cureaua veche capatase pe partea exterioara(pe unde sunt rolele) o ..."toceala"...si acolo s-a rupt....
          Last edited by mady; 12 February 2012, 19:29. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #20
            Nu mai bine apelezi la un mecanic ca sa verifice corect ce este acolo? Completeaza-ti locatia eventual sa te si trimitem la cineva.
            Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
            Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

            Comment


            • #21
              Originally posted by aurel30acl View Post
              tot a fost verificat am crezut ca sa mai lovit cineva de chestia asta si primesc un raspuns mai clar
              fulia de la motor ai verificat o ? are o bucsa de cauciuc in mijloc care se poate descentra.
              trebuie sa dai cureaua jos si sa tragi de ea ca atunci cand verifici jocuri la roata

              Comment


              • #22
                Masina mea este sub 2 m de zapada,la 30 de km de cel mai apropiat service.

                In manualul de service nu spune nimic de inlocuirea intinzatorului cu totul ci doar de galeti:galetul intinzator si infasurator.De ce trebuie sa inlocuiesc tot mecanismul de intindere???

                Ce scumpe sunt rolele astea!!!!
                Last edited by mady; 13 February 2012, 21:58. Reason: Automerged Doublepost

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google