Pornire Rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    eu la -24 de grade abia am reusit sa pornesc vito si cu 3 bateri )) si a pornit dupa 15 minute de chinuiala
    Mobila la Comanda(Pal melaminat de 18mm)
    Cine este interesat ma poate contacta pe privat
    sigpic

    Comment


    • #17
      Pai bine, ala e diesel, bine ca a pornit chiar si asa.

      Comment


      • #18
        Originally posted by dani030669 View Post
        @ edee diesel-ul nu se incalzeste stand pe loc, asa ca in momentul in care poti pleca in siguranta (vizibilitate) ii dai bice fara a intra in forja pana ajunge temperatura la doua linii.
        recomandat este sa ii dai drumul la ventilatie la o treapta mai mare de 2 si caldura pusa pe maxim ca sa cupleze rezistentele de la incalzirea aditionala. Rezistentele de la incalzirea aditionala sunt plasate inainte de radiatorul mic(din aeroterma) asa ca antigelul se va incalzi mai repede si motorul de asemenea.
        In functie de cat de descarcata e bateria + cei 40A suplimentari din aeroterma+rezistente nu crezi ca dau de furca alternatorului ?
        Cine porneste incalzirea in scaune (daca are), dezaburitorul, aeroterma si ce mai are la indemana imediat dupa pornire (eventual mai pleaca si repede de pe loc) are sanse sa topeasca bobinajul alternatorului.

        Comment


        • #19
          Originally posted by dani030669 View Post
          @ edee diesel-ul nu se incalzeste stand pe loc, asa ca in momentul in care poti pleca in siguranta (vizibilitate) ii dai bice fara a intra in forja pana ajunge temperatura la doua linii.
          recomandat este sa ii dai drumul la ventilatie la o treapta mai mare de 2 si caldura pusa pe maxim ca sa cupleze rezistentele de la incalzirea aditionala. Rezistentele de la incalzirea aditionala sunt plasate inainte de radiatorul mic(din aeroterma) asa ca antigelul se va incalzi mai repede si motorul de asemenea.
          da dar exista si un neavantaj daca dai tare aeroterma , e si mai frig ca afara pana incepe sa dea caldura

          Comment


          • #20
            A mea scoate un sunet ca si cum s-ar rupe ceva cand o pornesc dimineata la -20 grade.Masina porneste la prima cheie dar mai greu,invarte de 2 3 ori.Sunetul se aude fix cand porneste.
            De la ce sa fie oare?
            1.4-60000km
            Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
            My ride

            Comment


            • #21
              In afara de cuplajul bendixului pe coroana nu are ce sa se auda.....intr-adevar cand e foarte rece si la mine se aude mai tare.....poate o fi pe acolo o pelicula fina de gheta......

              Comment


              • #22
                Posibil...chestia e ca si scartaie putin pana se incalzeste.
                Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
                My ride

                Comment


                • #23
                  Salut.
                  Oricum pe gerul asta e imposibil de plecat in secunda 2..........eu mai stau cateva minute[depinde de cat de inghetat e parbrizul/sau pina il curat].Numai bine,trece pe gpl
                  Numai bine.
                  Un Logan----YNG-----
                  Numai bine.

                  Comment


                  • #24
                    @lascarica
                    incalzirea aditionala nu functioneaza pe baterie niciodata (nu primeste comanda releul)
                    alternatorul are 120 A nominal (la mine cel putin)
                    relantiul urca automat la 1000 rpm ca sa poata duce toti consumatorii
                    motorul intra un pic in sarcina si se incalzeste mai repede
                    sigpic
                    Ambition 1.5 dc

                    Comment


                    • #25
                      @punk: daca si scartaie un pic la pornire e cureaua de accesorii

                      Comment


                      • #26
                        Cu siguranta sunetul vine de la un rulment,problema e ca nu stiu care.
                        Cureaua de distributie+rola si cureaua de accesorii le-am schimbat in martie anul trecut la 55000 km.
                        Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
                        My ride

                        Comment


                        • #27
                          Sa inteleg ca intinzatorul de la cureaua de accesorii nu l-ai schimbat?
                          Ar putea fi de acolo.......

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Punk View Post
                            Cu siguranta sunetul vine de la un rulment,problema e ca nu stiu care.
                            Cel mai probabil rulmentul alternatorului dinspre fulie.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #29
                              La urmatorul drum pe care o sa il fac..inainte sa pornesc masina deschid capota..si dupa ce am pornit-o ma duc sa ascult sa vad cam din ce zona vine scartaitul.
                              Intinzatorul la cureaua de accesorii nu l-am schimbat.Voi schimba tot kit-ul la urmatorul schimb de distributie.Dar mai e pana atunci.
                              Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
                              My ride

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Punk View Post
                                La urmatorul drum pe care o sa il fac..inainte sa pornesc masina deschid capota..si dupa ce am pornit-o ma duc sa ascult sa vad cam din ce zona vine scartaitul.
                                Intinzatorul la cureaua de accesorii nu l-am schimbat.Voi schimba tot kit-ul la urmatorul schimb de distributie.Dar mai e pana atunci.
                                de la cureaua de accesorii iti face ca si mie imi face tot la fel..dar mie imi face cand dau drumu la aeroterma si dezaburire spate daca mai pornesc si subul e teroare..soliciti prea mult alternatorul si aluneca pe curea si de aceea scartie..adica cel putin la mine unu asa se intampla..nu stiu in ce situatie iti scartie tie..
                                Mobila la Comanda(Pal melaminat de 18mm)
                                Cine este interesat ma poate contacta pe privat
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google