Salutare!Asi eu o nelamurire si as dori o parere de la cineva care s-a lovit de problema! Cum va descurcati cu cricul de la Logan, fratilor? Ca eu ,de cate ori l-am folosit mi-am julit inchieturile degetelor. Aincercat cineva sa-i scurteze manivela? Daca da, cum merge? Mai greu? Depui efort mai mare? Merita scurtat sau schimbat? Nu-mi vine sa tai din el pana nu aflu si alte pareri.Multumesc anticipat.(Imi cer scuze daca n-am postat unde trebuie dar n-am gasit nimic legat de asta)
Cricul De La Logan
Collapse
X
-
Cum ati reusit sa va juliti la mana?
Tineti cricul intr-o mana si cu cealalta il desfaceti, pana ajunge aproape cat inaltimea pragului, dupa care puneti cricul sub prag si ridicati masina. Dupa ce terminati treaba, faceti tot la fel.
Eu nu am folosit cricul loganului, fiindca am de multa vreme un cric crocodil din acela mic de 2 tone.
Comment
-
Pe logan sunt doua tipuri de cric, unul cu o clema de intra in gaura din prag si se ridica cu ajutorul coarbei si celalalt care nu are clema si se ridica fara ajutorul coarbei, avand un fier scurt indoit atasat direct cum erau cricurile dupa solenza si supernova. Primul model fiind cel mai bun si la fixare si la ridicat.sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI
Comment
-
Exact! Ma refeream la cricul fara coarba, care are o manivela atasata permanent de el, care nu se poate scoate. Ori cat am fost de atent, tot am dat cel putin o data cu degetele de asfalt.Doream sa stiu daca e cineva care a taiat (scurtat) manivela si cum prezinta dupa asta.
Comment
-
o parghie mai scurta va merge mai greu, insa pe de alta parte atata timp cat rulezi cricul cu degetele la fel de aproape de asfalt, nu va fi nici o problema. eu zic ca pana la urma, tot la mai multa atentie se ajungeDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
sau cumparati un cric hidraulic nu e mai usor?sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435
Comment
-
Comment