Incalzire In Stergatoare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu cel putin folosesc de obicei lichid de calitate, rezista la temperatura scazuta (incercat in camera frigo) da oricat as da, tot se aumuleaza gheata. Evident ca nu o sa dau lichid la fiecare baleere a stergatorului ca la 40 km/zi facuti in oras ajunge sa ma coste cat benzina.
    De inghetat pe furtune nu e cazul daca se foloseste tot lichid rezistent la temperatura in rezervorul cu incalzitor.
    Asteptam sa se opreasca ninsoarea si incercam o varianta.

    Cum naiba ieri toata ziua am vazut oameni opriti la semafor care coborau sa isi scuture gheata de pe lamele, inclusiv eu, poate are lumea alta metoda, ca de dat lichid am tot dat si eu.
    Last edited by codo; 4 February 2012, 13:05.

    Comment


    • #17
      Hai sa gandim acesta solutie cu incalzitorul lichidului. Ce am putea pune ca sa se comporte precum o rezistenta de incalzit, sa functioneze la 12v, si sa o putem lega la degrivrare?
      PIESA in sine......eu sunt dispus sa fac testul de rigoare , contra carcotasilor de aici, numa sa stiu ce fel re "sarma" tre sa caut si sa bag acolo.
      Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

      Comment


      • #18
        Este termoplonjor electric 12V. Costa maxim 20 ron.

        Pe lamele se pot incastra rezistenta de la o perna electrica. Masa e pe stergator mai ramane de dus un fir de plus.

        Comment


        • #19
          o idee ar fi asa ceva ....sau alt site

          Pretul nu este cine stie ce.......dar in oras, unde il gasesc sa pot face testul?
          Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

          Comment


          • #20
            respectivul incalzitor l-am vazut la un momentdat si in Real

            Comment


            • #21
              Initiatorul discutiei se refera la stergatoare ( lamele), iar o idee de inceput ar putea fi in clipul acesta http://www.youtube.com/watch?v=NVQdz...eature=related

              Comment


              • #22
                Eu zic, ca tre sa fii un pic nebun sa dai cu apa calda pe parbrizul inghetat dimineata la -10 grade. Nu de alta, da face POC...
                Sezi bland ca-s din Maramu' ❗️❗️❗️

                Comment


                • #23
                  Face pe dracu POC . Astea is povesti de pe vremea lui MIRCEA cel TANAR ... ! Sa fim seriosi . Daca va aduceti aminte de mercedes cobra , ele aveau un parbriz de 4 sau 5 straturi . Turnai cu galeata pe el si nu facea nici un POC . Tin minte cum turna unchiu meu , din targu frumos -MOLDOVA ..la -32 grade ..o turnat cu galeata de apa fierbinte si nu o crapat nimic .

                  Referitor la ce spune CODO ...din Tm ..aceeasi fenomen il intalnesc si eu . Vedeam un tanar ieri ..la opel INSIGNIA ...care la semafor ..curata stergatoarele . Gheata topita de pe parbriz .cand dezaburesti ...se transforma in apa ..si la un moment dat , trebuie stearsa. Cand stergi , lama se inmoaie in acea apa , si ingheata in 2 -3 minute .

                  Tu DANIC ..nu ai circulat zilele astea cat am circulat eu . Stii prea bine .

                  Si ceilalti care zic ca nu o patit acest fenomen, inseamna ca nu circulati destul . Cand faceti 100-150 Km zilnic pe vremea asta "MIROBOLANTA" , atunci o sa vedeti .

                  REVENIND la topic . Ideea cu duzele cu abur , e mai interesanta . cu apa calda ..e fix pix , ingheata pe parbriz in timp ce mergi . cu lame incalzite iarasi e o ideea interesanta .
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Ma gandesc ca s-ar putea lipi direct pe parbriz in zona stergatoarelor un circuit ca si cel de pe spatele oglizilor incalzite sau ca si cel de pe luneta insa doar in zona unde se afla stergatoarele in repaos.
                    Daca ma gandesc bine nu cred ca ar fi cine stie ce cheltuiala pt producatorii de masini sa faca asa ceva si sa fie conectat la cel de pe luneta.

                    Comment


                    • #25
                      Ideea cu incalzitorul inductiv este grozava, insa foarte greu de realizat la nivel de amator, am sa raman la varianta firului de incalzire montat pe lamela, dar frigul de afara ma descurajeaza sa ies sa fac teste poate maine cand oricum trebuie sa merg la munca.

                      Comment


                      • #26
                        Bai, mi-a trecut o idee tampita prin cap. hai sa zicem ca incalzitul lichidului de parbriz nu are cine stie ce efect, dar pe moment merge, isi face treaba...problema punandu-se la drum intins cand nu mai trebuie folosit stergatorul, si acesta ingheata din cauza frecarii aerului rece pe parbriz.
                        Ce ar fi, daca acel termoplonjon, l-am lega cumva la lamela de metal ce tine buza stergatorului de cauciuc, astfel incalzindu-se?!.....Este o idee ipotetica. Nu stiu cata caldura poate degaja aceasta piesa (pt ca nu am gasit-o inca) si nu stiu modul de legatura pe stergator.

                        Din cate am vazut pe "how it's made"..stergatoarele sunt tratate termic..deci, principiul meu de functionare ar fi caldura inductiva sau transferabila....atat timp, cat am nevoie de sters parbrizul.
                        Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

                        Comment


                        • #27
                          Am sa incerc maine daca am timp cu rezistenta de la perna electrica. Am sa pun mufe mici pe brat si pe lamela si un potentiometru cu reostat.
                          Ma gandesc sa le alimentez pe instalatia de la luneta si oglinzi sau poate din alta parte. Pun si poze daca reusesc ceva.

                          Comment


                          • #28
                            Din cate stiu eu acel incalzitor face apa sa fiarba deci peste 100 grade celsius si la acea temperatura sunt destul de convins ca se va topi si plasticul de la stergator fiind foarte subtire

                            Comment


                            • #29
                              Este vb de o perioada fff scurta.....1 min maxim.....dar poate se reuseste a se regla cumva temp...nu stiu, nu ma opricep la electronica...dar este o idee..ajutati-ma si voi.
                              Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

                              Comment


                              • #30
                                In principiu ceea ce vreti voi sa faceti se foloseste in tarile in care iarna este mai pacatoasa ca la noi. Faptul ca am avut cateva zile urate intr-un an nu inseamna sa va agitati si sa gasiti solutii fara raost.

                                Este de ajuns sa pulverizati solutie degivranta pe geamuri si gata cu gheata.
                                Solutia se gaseste la magazine si costa 14 lei si isi face treaba si la -30 grade .

                                Va garantez ca o sticluta care contine 1 Litru de solutie va va scoate din iarna.
                                real power..... diesel power by

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google