Motoras Pas Cu Pas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motoras Pas Cu Pas

    Help -va rog sa m-ajutati-am fost dimineata la vulcanizare sa fac o pana -n-am plecat imediat de pe loc am curatat mai intai masina cu motorul pornit circa 20 minute -dupa ce m-am intors de la vulcanizare ,am ramas intepenit in zapada chiar in momentul cand incercam sa garez cu spatele in parcare-am incercat si inainte si inapoi ca sa ies din zapada si ,la un moment dat indicatorul turometrului s-a dus pana la 6000 rotatii si asa a ramas-ce credeti ca s-a intamplat? -sunt disperat -am oprit motorul si am incercat de alte cateva ori si e la fel :cum pornesc motorul se duce brusc la 6000 rotatii fara sa apas pe acceleratie-please help

  • #2
    Salut.
    Verifica cablul de acceleratie sa nu fi ramas intepenit[da cu putin wd40] si calca putin acceleratia fara sa pornesti motorul.
    Sau sa nu fie cumva presul de sub pedale
    Numai bine.
    Un Logan----YNG-----
    Numai bine.

    Comment


    • #3
      nu are nici o legatura cu pedala de acceleratie -nu este pedala blocata -nu e rupt nici cablu de acceleratie-am pus pe cine va sa apese acceleratia si isi face jocul inainte inapoi
      Last edited by Seba; 22 February 2012, 23:39.

      Comment


      • #4
        da jos carcasa de la filtru daca ai 8v si vezi daca inchide bine corpul clapeta. Daca e totul bine da-l jos si verifica motorasul pas cu pas. Exista un tutorial pas cu pas pe forum despre cum se demonteaza si se curata. Ar fi bine sa iei unul de la o alta masina sa vezi daca mai face asa. Nu stiu daca e mpp... eu am mers fara mufa la el si in afara de o eroare in bord, nu a avut nimic masina mergea foarte bine. Totusi ar trebui sa le iei prin eliminare daca nu vrei sa te duci direct in service.

        Comment


        • #5
          am pus si alt motoras pas cu pas de la un vecin si la fel-dupa ce am pornit masina s-a dus tot asa la 6000 rotatii
          Last edited by Seba; 22 February 2012, 23:39.

          Comment


          • #6
            Incearca sa o pui pe tester sa vezi ce iti da! Nu e ceva de la GPL?

            Comment


            • #7
              Salut.
              Atunci suna Aici si te rezolva.
              Numai bine.

              ps:Spune mai exact ce ai facut la motor in ultimile zile
              Un Logan----YNG-----
              Numai bine.

              Comment


              • #8
                mersi de raspuns dar,la pornire masina pleaca intai pe benzina apoi se comuta automat pe gpl

                am spus exact ce am facut la inceput -exact asa mi s-a intamplat
                Last edited by Seba; 22 February 2012, 23:40. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #9
                  senzorul de pozitie clapeta? porneste motorul cand ai carcasa de la filtru jos. Vezi cum trage aer pe la corpul clapeta. Eu stiu cae in functie de deschidere si atunci cand e inchisa trage destul de putin aer. E cam greu sa turezi motorul la 6000 de ture cand clapeta e inchisa doar daca nu trage aer fals.

                  Comment


                  • #10
                    pai pe unde sa traga aer cand clapeta e inchisa?

                    cand pornesc masina se duce direct la 6000 rotatii si asa ramane(eu nu apas pe pedala de acceleratie deloc)
                    Last edited by Seba; 22 February 2012, 23:40. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #11
                      daca clapeta ar fi inchisa, de unde are aer sa se tureze in 6000?
                      iti trage aer pe undeva, ori e fisurat tot corpul clapeta, ori ceva. nu stiu. da-l jos si verifica-l. fa-i si ceva poze.
                      internal combustionizer

                      Comment


                      • #12
                        trage aer fals pe undeva. Fa testul asta cu tot capacul ala de la filtru jos. Vezi ca daca ai modelul vechi s-ar putea sa nu stea singur coprul clapta si trebuie sa il tii cu mana sa nu sara din admisie. Schimba tot corpul clapeta de la masina aceea. Daca nici asta nu schimba cu nimic vezi admisia sa nu fie sparta...

                        Comment


                        • #13
                          Salut.
                          Vad ca ne dam cu parerea de cauze posibile............singura chestie il poate contacta pe Cosmin CgK...si il va rezolva foarte repede si bine.Si foarte ieftin.
                          Sau daca nu,mergi la service si rezolva problema.
                          Numai bine.
                          ps:vad ca e foarte respingator domnul accciduzzzu si nici nu poate da mai multe detalii despre problema..............



                          Help -va rog sa m-ajutati-am fost dimineata la vulcanizare sa fac o pana -n-am plecat imediat de pe loc am curatat mai intai masina cu motorul pornit circa 20 minute -dupa ce m-am intors de la vulcanizare ,am ramas intepenit in zapada chiar in momentul cand incercam sa garez cu spatele in parcare-am incercat si inainte si inapoi ca sa ies din zapada si ,la un moment dat indicatorul turometrului s-a dus pana la 6000 rotatii si asa a ramas-ce credeti ca s-a intamplat? -sunt disperat -am oprit motorul si am incercat de alte cateva ori si e la fel :cum pornesc motorul se duce brusc la 6000 rotatii fara sa apas pe acceleratie-please help

                          Macar ai incercat ce-ti recomandam mai sus?Si anume:
                          "Verifica cablul de acceleratie sa nu fi ramas intepenit[da cu putin wd40] si calca putin acceleratia fara sa pornesti motorul.
                          Sau sa nu fie cumva presul de sub pedale
                          "

                          Sau poti incerca AICI
                          E vorba despre aceasi problema....in mare parte
                          Numai bine.
                          ps:scuze de dublu post
                          Last edited by Augustin-Yng; 5 February 2012, 19:19. Reason: Automerged Doublepost
                          Un Logan----YNG-----
                          Numai bine.

                          Comment


                          • #14
                            Am rezolvat-va multumesc frumos celor care mi-ati dat cate un sfat-ce credeti ca era?
                            Furtunul de la servo-directie care comunica cu blocul motor era iesit-pe acolo lua aer fals nu pe la portclapeta

                            Comment


                            • #15
                              am descoperit ce era de fapt :bieleta antirasturnare care leaga blocul motor de cutia de viteze era rupta-de aceea iesea furtunul din blocul motor si tragea aer fals ducandu-se turatia la 6000 rotatii

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google