Help -va rog sa m-ajutati-am fost dimineata la vulcanizare sa fac o pana -n-am plecat imediat de pe loc am curatat mai intai masina cu motorul pornit circa 20 minute -dupa ce m-am intors de la vulcanizare ,am ramas intepenit in zapada chiar in momentul cand incercam sa garez cu spatele in parcare-am incercat si inainte si inapoi ca sa ies din zapada si ,la un moment dat indicatorul turometrului s-a dus pana la 6000 rotatii si asa a ramas-ce credeti ca s-a intamplat? -sunt disperat -am oprit motorul si am incercat de alte cateva ori si e la fel :cum pornesc motorul se duce brusc la 6000 rotatii fara sa apas pe acceleratie-please help
Motoras Pas Cu Pas
Collapse
X
-
Salut.
Verifica cablul de acceleratie sa nu fi ramas intepenit[da cu putin wd40] si calca putin acceleratia fara sa pornesti motorul.
Sau sa nu fie cumva presul de sub pedale
Numai bine.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
-
da jos carcasa de la filtru daca ai 8v si vezi daca inchide bine corpul clapeta. Daca e totul bine da-l jos si verifica motorasul pas cu pas. Exista un tutorial pas cu pas pe forum despre cum se demonteaza si se curata. Ar fi bine sa iei unul de la o alta masina sa vezi daca mai face asa. Nu stiu daca e mpp... eu am mers fara mufa la el si in afara de o eroare in bord, nu a avut nimic masina mergea foarte bine. Totusi ar trebui sa le iei prin eliminare daca nu vrei sa te duci direct in service.
Comment
-
Salut.
Atunci suna Aici si te rezolva.
Numai bine.
ps:Spune mai exact ce ai facut la motor in ultimile zileUn Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
senzorul de pozitie clapeta? porneste motorul cand ai carcasa de la filtru jos. Vezi cum trage aer pe la corpul clapeta. Eu stiu cae in functie de deschidere si atunci cand e inchisa trage destul de putin aer. E cam greu sa turezi motorul la 6000 de ture cand clapeta e inchisa doar daca nu trage aer fals.
Comment
-
trage aer fals pe undeva. Fa testul asta cu tot capacul ala de la filtru jos. Vezi ca daca ai modelul vechi s-ar putea sa nu stea singur coprul clapta si trebuie sa il tii cu mana sa nu sara din admisie. Schimba tot corpul clapeta de la masina aceea. Daca nici asta nu schimba cu nimic vezi admisia sa nu fie sparta...
Comment
-
Salut.
Vad ca ne dam cu parerea de cauze posibile............singura chestie il poate contacta pe Cosmin CgK...si il va rezolva foarte repede si bine.Si foarte ieftin.
Sau daca nu,mergi la service si rezolva problema.
Numai bine.
ps:vad ca e foarte respingator domnul accciduzzzu si nici nu poate da mai multe detalii despre problema..............
Help -va rog sa m-ajutati-am fost dimineata la vulcanizare sa fac o pana -n-am plecat imediat de pe loc am curatat mai intai masina cu motorul pornit circa 20 minute -dupa ce m-am intors de la vulcanizare ,am ramas intepenit in zapada chiar in momentul cand incercam sa garez cu spatele in parcare-am incercat si inainte si inapoi ca sa ies din zapada si ,la un moment dat indicatorul turometrului s-a dus pana la 6000 rotatii si asa a ramas-ce credeti ca s-a intamplat? -sunt disperat -am oprit motorul si am incercat de alte cateva ori si e la fel :cum pornesc motorul se duce brusc la 6000 rotatii fara sa apas pe acceleratie-please help
Macar ai incercat ce-ti recomandam mai sus?Si anume:
"Verifica cablul de acceleratie sa nu fi ramas intepenit[da cu putin wd40] si calca putin acceleratia fara sa pornesti motorul.
Sau sa nu fie cumva presul de sub pedale"
Sau poti incerca AICI
E vorba despre aceasi problema....in mare parte
Numai bine.
ps:scuze de dublu postUn Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
Comment