Toba Sport

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Toba Sport

    Salut!
    As vrea sa imi montez si eu o toba sport si nu prea ma pot hotara! Sunt si un pic indecis pentru ca eu nu vreau sa se auda tare, doar gros atat. Am vorbit cu cineva care monteaza si mi-a spus sa aleg una din cele 2 tobe? Voi ce ziceti? Am nevoie de o parere. Va multumesc anticipat.




  • #2
    prima poza (parerea mea)

    Comment


    • #3
      mai sunt topicuri pe tema asta. foloseste butonul de cautare.

      Comment


      • #4
        daca ar fi dintre cele 2 a doua mi se pare mai buna...acum alegi ce vrei
        MY CLA

        Comment


        • #5
          Recomandare personala: mai strange niste bani si schimba evacuarea incepand imediat dupa catalizator pe un diametru ceva mai mare - daca tot vrei sa faci o treaba.

          Comment


          • #6
            daca vrei o toba mai silentioasa prima varianta: daca vrei zgomot varianta a doua: iar daca vrei ca masina sa si traga un piculet mai bine si fara cheltuiala mare renunta la catalizator

            Comment


            • #7
              Pentru geo_ultras (am cautat si nu am gasit ceva care sa imi fie de ajutor, din cauza asta am deschis topicul pentru ca ma intereseaza una dintre cele 2 tobe), cand vrei sa dai un raspuns sa ajuti pe cineva ii raspunzi la ce intreaba el nu ii spui pur si simplu foloseste butonul cauta. De aia este acest forum sa ne ajutam daca putem.

              Comment


              • #8
                Originally posted by c.vio View Post
                daca vrei o toba mai silentioasa prima varianta: daca vrei zgomot varianta a doua: iar daca vrei ca masina sa si traga un piculet mai bine si fara cheltuiala mare renunta la catalizator
                Cu recomandarea "fara catalizator" il plasezi pe om in afara legii. Asta in seamna ca la fiecare 2 ani, cand face ITP-ul trebuie sa isi monteze catalizatorul. Dincolo de asta, daca e tras pe dreapta de un echipaj mixt POLITIE+RAR, ramane si fara talon si cu amenda pe cap.

                Dupa aia ne plangem "la noi in Romania nu e ca in Germania". Pai daca vrem normalitate, trebuie sa respectam niste norme. Daca fiecare face ce vrea unde ajungem?

                Comment


                • #9
                  Treaba cu catalizatorul oricum nu era in calcul. Nu vreau putere. Pur si simplu vreau ca estetic sa arate mai frumos si un sunet mai gros atat. Putere imi ajung cei 90 de caluti poate cativa morti din 2006 pana acum )

                  ion_R5 la treaba cu schimbatul imediat dupa catalizator? Adica din ce am auzit ca nu ma pricep recunosc, am avut un prieten care si-a schimbata asa la un clio RS si a zis ca sunt de schimbat doar 2 bucatele, una intre catalizator si toba intermediara si una intre cea intermediara si cea finala. Nu stiu ce ar imbunatatii schimbarea? doar daca teava e de inox nu mai rugineste ma gandesc.
                  Last edited by solitto; 6 February 2012, 19:23. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #10
                    Pai de la catalizator pana in spate schimbi tot, si teava si tobele pe diametru ceva mai mare. O sa vezi ca respira altfel motorul cand ii dai talpa.

                    Comment


                    • #11
                      Am inteles. O sa vad ca deocamdata cum am zis si in topic sunt indecis. Sper ca dupa parerile de aici sa iau o decizie sa o aleg pe cea care estetic vine mai bine si ca sunet sa fie gros si sa nu se auda tare. Am incercat sa caut pe net sa vad cum se aud tobele pe masina insa am gasit doar despre prima dar doar pe alte masini si ma gandesc ca se aude diferit de la motor la motor.

                      Comment


                      • #12
                        Zgomotul este identic (referitor la cele doua tobe),este datorat lipsei sitelor din toba finala(amortizor zgomot)...

                        Comment


                        • #13
                          Toba din a 2 poza are silencer. Insa nu stiu daca arata bine pe masina. Prima toba recomandata la criteriile pe care le-am zis a fost toba din prima poza insa nu era in stoc in momentul respectiv cea de-a 2 fiind un inlocuitor.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by cristidedea View Post
                            Zgomotul este identic (referitor la cele doua tobe),este datorat lipsei sitelor din toba finala(amortizor zgomot)...
                            Nu e deloc identic.
                            O toba cu dimensiuni mai mari se va auzi intodeana mai incet decat o toba mai mica in lungime, diametru.Si tobele finale sport au site, doar ca sunt plasate pe peretii laterali pentru efectul evacuarii directe.
                            Last edited by al!n; 6 February 2012, 19:52.
                            AG 16 Y M A

                            Comment


                            • #15
                              Primu model prezentat am eu pe masina, primit cadou ca altfel n-as fi dat atatia bani pe o toba.

                              Nu te surzeste, suna gros cu un nivel OK de zgomot, eventual o sa fac un clip sa vezi/auzi, desi nu prea poti sa-ti dai seama decat life.

                              La mers normal cand evacuarea este doar calda, zgomotul este gros, infundat, foarte placut, nu deranjeaza prin oras.
                              Cand o iei la forje si se incinde...cred ca decibelii se dubleaza, isi pastreaza zgomotul infundat (la decelerare se aude si mai tare) dar mult mai amplificat.

                              Trebuie sa ai in calcul doua aspecte importante:
                              - la drum lung te va scoate din minti, poti merge fie cu 85-90/h, fie cu 140/h (NU 130) ca sa nu-ti baraie in cap asa de tare.
                              - gazele la ITP nu mai ies, numai daca se mai baga o bucata de carpa in toba...cel putin la mine numai asa au iesit, cu toate ca este imbinata etans cu galeria.

                              In rest ce sa zic, e faina, suna frumos, incomparabil fata de multe pocnitori ce am mai vazut montate la motorasele noastre.
                              Nu ''rampaie'' ca la o trotineta de 1000 cmc ) iti lasa senzatia ca ai un motor potent, desigur doar senzatia, ca in rest nu castigi decat zgomot.

                              Daca esti iubitor inflacarat de zgomot, dar sa poti avea o conversatie cu cel din dreapta, prima varianta e alegerea buna.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google