la majoritatea pozelor, cutele par sa fie in zona traversei mediane, daca vad eu bine. poate acolo, unde e sudata traversa de tavan, lucreaza diferit tabla si de aceea apare diferenta aia. n-ar fi o problema, pana nu sare vopseaua sau se rup sudurile. poze si mail la dacia, sa-si dea cu parerea daca masina lor de staniol tre' sa se indoaie asa sau daca au vreo metoda prin care se rezolva problema.
Deformare Cupola De La Frig
Collapse
X
-
Am scris eu la vocea clientului pentru ca si la mine a aparut.Ciudat dar la mine a aparut cand a fost temperaturi de-10 si nu cand au fost temperaturile alea foarte scazute.
Cupola isi revine dar tabla ramane cu niste dungi-cute.eu spun ca ar fi mai bine sa scriem mai multi la vc pentru ca asa vor lua in calcul problema
ps cutele se vad cel mai bine in lumina soarelui
Comment
-
la mine si-a revenit complet. nu se vad nici cutele, dar temperatura a ajuns la zero grade. doar pe la -20 arata urat de tot. asta e. tabla subtire si cupola mare. intre timp am mai vorbit si cu alti loganisti si foarte multi dintre ei au problema asta, indiferent ca-s ph1, ph2, masini noi sau vechi.
ps. masinile la care am pus poze nu au avut nici un accident, iar a doua e aproape noua. am scris asta mai sus (implicit se exclud rasturnarile, elefantii cazuti din nori pe cupola sau meteoritii de prin univers)
bine ca s-a rezolvat la mine. presupun ca o sa se rezolve si la ceilalti, cand se mai incalzeste afara.
bafta maxima.internal combustionizer
Comment
-
ar trebui gasite niste solutii.ma gandeam la o ranforsare ceva
Originally posted by einstein1984 View PostDe cate ori a fost rasturnata masina?
m-am km uitat la posturile tale (einstein)si nu prea au fost ale unui savant.tot ce ai postat mai mult a fost in contradictoriu
Comment
-
in primul rand exista riscul de a te refuza, invocand tot felul de motive, gen factori externi (cupola lovita de tine, de altii, utilizare necorespunzatoare - ai carat ceva pe cupola si s-a lasat, etc.)... 'ca asa-i in tenis'.
in cazul ideal, ar putea incerca sa-ti indrepte finut cupola de dedesubt, fara a lasa urme. un tinichigiu cu mana buna ar putea face asta, dar dureaza enorm. sau metoda universala: chit auto si revopsit.internal combustionizer
Comment
-
@zeegermans astazi dupa ce am spalat masina m-am uitat in soare pe cupola si ghici ce? se vad urmele in locurile unde s-a contractat cupola asta iarna. Brusc mi-am adus aminte de topicul tau deoarece se observa "nervuri" exact ca in pozele tale.
Loganul meu e din 2008 si nu a avut niciodata accident. Subscriu si eu la parerea cuiva de mai sus.... masina de staniol....
Comment
-
intre timp m-am tot uitat pe la alte loganuri si la unele se vad acele urme (nervuri) longitudinale pe cupola, la altele nu. nici la mine nu se se mai vad. apar doar la temperaturi cu minus.
ciudat e ca sunt la al doilea logan si in atati ani n-am observat problema, pana asta iarna, la masina mea (si la logan in general). multi nici nu ma credeau pana sa le arat urmele deformarii pe masinile lor.internal combustionizer
Comment
Comment