Deformare Cupola De La Frig

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Deformare Cupola De La Frig

    noaptea, cand sunt aprox -20grade, pe toata cupola apar niste cute longitudinale si in anumite zone se lasa destul de bine (ca si cum ar fi calcata in picioare). parca-i o cutie de coca cola stransa putin in mana. ziua, cand e mai cald si incalzesc si masina f. bine, isi revine forma, dar acele cute raman, doar ca sunt mai fine.

    bun, e foarte frig, dar ati mai patit asa ceva? eu n-am mai vazut asa la nici o masina. m-am uitat si la un clio, dar ala n-avea nici pe naiba (cupola la clio e si mai mica si mai arcuita, ceea ce o face mai rigida).

    vreo metoda sa mai ameliorez fenomenul si sa nu ma trezesc cu tot plafonul cutat si cu vopseaua sarita?
    internal combustionizer

  • #2
    Vorbesti serios?

    Comment


    • #3
      eu nu cred asta.la mine nu e asa si a fost f frig.uneori am mai lasat si zapada

      Comment


      • #4
        Ai putea incerca sa il izolezi cu cateva straturi de aluband dar nu stiu care ar fi efectul tabla ar trebui sa devina ceva mai rezistenta dar... la mine nu face asa e normal si nu ar avea voie sa faca asa ceva!

        Comment


        • #5
          Ca solutie de avarie pune o husa ceva noaptea care sa acopere cupola!
          Se gasesc in Real niste huse protectoare.
          Saab 9-5 Aero

          Comment


          • #6
            Sigur nu sunt dâre de apa de la condens?

            N-am mai auzit asa ceva...
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • #7
              Nu am auzit sau vazut in viata mea asa ceva.
              La mine si cand au fost -26 grade nu am avut probleme.

              Comment


              • #8
                tabla se contracta la rece, nu inteleg de ce sa se cuteze, ar trebui sa fie intins sa nu poti apasa cu degetul. mai degraba la cald sa faca acele cute... la mine la -23 n-am obsrvat nimic deosebit la "acoperis", iar la a nevestei, are zapada de 30cm pe ea, nici atat nu se vede.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #9
                  nici mie nu mi-a venit sa cred cand am vazut. initial am zis ca au aruncat unii cu ceva pe cupola, dar ziua (e mai cald) sau cand se incalzeste bine interiorul, isi revine. doar acele cute raman, dar nu asa accentuate, ca abia se observa (stiu eu unde sa ma uit ca altfel nici alea nu se prea vad).

                  ideea e ca nici eu n-am observat pana acum si daca mi-ar fi zis cineva, as fi zis la fel, ca n-are cum. m-am mai uitat prin parcare la alte loganuri si vreo 2 aveau tot cam asa zone lasate in jos, dar fara acele cute.
                  de curiozitate uitati-va si la voi, dar tot la ore din astea, nu ziua.

                  se observa cat de cat din poze, chit ca e bruma pe masina.
                  tot ce e incercuit cu rosu sunt cutele si acele zone lasate. nu-s umbre sau altceva.
                  Attached Files
                  internal combustionizer

                  Comment


                  • #10
                    Cred ca la vara isi va reveni cind o lasi in soare.

                    Comment


                    • #11
                      masina am dezapezit-o in fiecare zi si mai mult de 20 cm de zapada n-a avut. presupun ca se contracta neuniform tabla si de aia apar acele cute. e ciudat.
                      internal combustionizer

                      Comment


                      • #12
                        masina unui amic
                        Attached Files
                        internal combustionizer

                        Comment


                        • #13
                          stiu ca pare ciudat,dar aceeasi problema o am si eu.seara cand se lasa frigul cutele sunt mai accentuate.cupola e cutata incepand de la parbriz si pana la luneta,initial am crezut ca mi-a aruncat cineva ceva pe ea,dar daca ar fi asa nu ar fi toata cupola plina de cute.sper sa isi revina cand o sa fie mai cald.

                          Comment


                          • #14
                            mi se pare anormal. in generala cand se contracta de la frig se contracta toate elementele si nu ar trebui sa apara fenomenul asta. daca nu ai masina de noua poate ca a fost deformata si indreptata si acu de la frig sa apara urmele astea...oricum pare destul de ciudat...la noi au fost -20 grd si nu am observat nimic de genul asta. intradevar unele elemente au coeficient de dilatare contractare diferit dar nu cred ca diferenta e atat de mare incat sa-ti cuteze tabla...
                            My ride

                            Comment


                            • #15
                              masinile la care am pus eu poze sunt neaccidentate si au si km foarte putini. ultima e relativ noua chiar.
                              internal combustionizer

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google