Deformare Cupola De La Frig

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    te oboseai degeaba.am scris eu la VC si mi-a spus ca trebuie sa ma duc la un service al lor sa constate care ar putea fi cauzele.cand am ajuns la service a spus ca nu este din cauza temperaturile ca vezi doamne nu stiu ce intarituri si izolatii are loganul plus cca as fi singurul client cu asa probleme.neoficial au spus ca daca nu o sa ajunga la multe plangeri cum a fost cazul celei cu rugina de la loganurile 2004-2007 DACIA in veci nu o sa imi repare masina.
    Last edited by Seba; 19 August 2012, 14:40. Reason: corectie

    Comment


    • #32
      Am rezolvat problema : revopsire totala a cupolei. Cum am facut ? Cateva zgarieturi pe cupola in afara de acele cute si s-a rezolvat problema. Totul a fost suportat prin CASCO.
      House is in the house

      Comment


      • #33
        Traiasca CASCO , dar mie nu mi se pare normal sa se intample asa ceva cu o caroserie de masina. Nu se intampla la vechea dacie si se intampla la Logan. Cupola aceea este un element de rezistenta in structura masinii, si element de protectie in caz de rasturnare.
        Eu am vandut loganul pe tema coroziunii caroseriei dar nu ma gandeam niciodata la cutarea cupolei din cauza dif de temperatura.

        Ideea este ca nu se stie cat sta chitul pe cupola daca aceasta isi modifica destul de mult forma.
        real power..... diesel power by

        Comment


        • #34
          Nu cupola da rezistenta masinii in partea de sus, ci intariturile transversale de sub ea.
          La orice masina e asa.
          Ca sa dea rezistenta numai cupola singura ar trebui sa fie tabla aia groasa ca blindajul unui tanc.

          Comment


          • #35
            Eu de asa ceva nu am auzit pe nicaieri.

            Comment


            • #36
              tot timpul exista 'prima data'
              internal combustionizer

              Comment


              • #37
                Cum s-a spus si mai devreme problema se datoreaza faptului ca plafonul sau cupola cum vreti sa ii spuneti este dintr-o foaie relativ subtire de tabla pana intr-un mm, cred undeva 0,8-0,9 mm care este lipit plastic sau electic dupa caz de acele traverse de ranforsare.
                Problema nu este a foii de tabla, ci a tolerantei luate de constructor la asamblare. O toleranta mai mare de cateva sutimi nu face decat sa "atraga" tabla dupa nervuri.
                Eu consider acest lucru relativ normal, la valoarea acestei masini, la gradul de finisare si aspectul general. Adica mai pe romaneste atata se poate la banii astia. Acum nu mi-o luati in nume de rau - poate in alta parte 12,700 cat am dat eu ar insemna mai multa calitate oferita la schimb, dar la noi - produsul este marketat clar catre un anumit segment( asa cum ne considera ei....)
                Ca si rezolvare,deocamdata nu vad niciuna destul de ieftina , neinvaziva si la indemana oricui.
                Se pot confectiona daca vreti in mod expres sa scapati de acest amanunt inestetic, un fel de talpici care se pot atasa unor popi ce pot fi ridicati de un cric hidraulic, gradual, foarte usor si treptat pe toata lungimea suprafetei.
                Operatiunea presupune pregatire, demontarea scaunelor, asigurarea unei planeitati printr-o plaformare ( realizarea unei suprafete plane in tot habitaclul) astfel incat sa poti plimba cricul cu usurinta. Mai ai nevoie de tije si panou cu oglinda, astfel incat sa vezi si imaginea reflectata....
                mult costisitor si nu stiu daca merita....

                Comment


                • #38
                  Ok am inteles,dar cum se face ca aceasta problema nu este deloc populara,adica nu am mai auzit pe nimeni si din curiozitate am verificat si eu la masinile mele si nimic nu mi se pare nelalocul ei.

                  Comment


                  • #39
                    nici la mine nu se vede nimic, acum. verifica si tu la -10 sau -20 grade. cum am zis, am de ceva ani logan, sunt la al doilea si abia iarna trecuta am observat si eu prima data. daca nu stii tu de problema, nu inseamna ca nu e populara si ca nu stiu altii sau ca nu apare
                    asteapta si tu cateva luni sa vina iarna. chiar o sa urmaresc mai multe masini si o sa le si pozez.
                    internal combustionizer

                    Comment


                    • #40
                      Eu am 3 loganuri si chiar n-am observat niciodat chiar si iarna le inspectez minutios sa vada daca au vreo indoitura ca sunt masini de treaba si le conduc mai multi baieti.Chiar mai facut curios la iarna am sa urmaresc acest lucru.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google