Reconditionare Jante Aliaj...:(

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    chiar arata bine, mai ales daca te uiti de unde s-a pornit
    sigpic
    Ambition 1.5 dc

    Comment


    • #17
      leam smilgheruit cu smilgher de granulatie 60 pe margini unde erau julite rau...
      dupa...am continuat cu smilgher 120...
      dupa am retusat cu smilgher de 150...pe unde mai era putin sarita vopseaua veche....am adus la nivel tot am smilgheruit pana am ajuns la primer(chiar si la aluminiu) in unele locuri....
      dupa acea am pus chit(ceva mai rezistent) pe marginile jantelor am lasat sa se usuce bine....
      dupa ce s.a intarit bine chitu'l.....am smilgheruit si facut contur pe margine(uniform) tot cu smilgher de 150 ca sa se umple eventualele mici "gauri"...
      dupa acea leam luat cu smilgher de 800(si apa) pe toate....leam matuit bine....
      dupa leam sters cu diluant.....si leam smilgheruit iar cu smilgher de 1000(cu apa)
      si dupa.....(primer)+(vopsea)+(lac).......
      pun cateva poze inainte de smilgheruit...
      ....si o poza cu masina dupa care leam luat.....
      Attached Files
      Last edited by Aurash; 25 March 2012, 12:28.
      CL 93 TAV

      Comment


      • #18
        Bravo. Super calitate.
        Daca aveam eu jante cu buza luam din OBI spray CROM si vopseam doar buza iesea perfect.

        Comment


        • #19
          Le puneai pe fata, cuplai treapta 1-a si sa vezi ce lejer le-ai fi facut,plus ca ies si uniform
          Ai facut ceva munca de chinez?
          sigpic
          "BRABUS" STYLE

          Comment


          • #20
            ei omu si-a dat silinta a muncit ca un chinez dar se vad rezultatele multumitoare si este si el multumit.
            Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

            Comment


            • #21
              Corect,nimic de obiectat
              sigpic
              "BRABUS" STYLE

              Comment


              • #22
                nu am nimik de zis.....am muncit la ele(ca un chinez => ca un roman nu mai conteaza ) ) dar asta e....imi place cum au iesit......si sunt super multumit ca mi leam facut eu cu mana mea.....(la cata ""meserie"" stiu eu,eu zic ca au iesit destul de bine)

                Originally posted by matheo66c View Post
                Le puneai pe fata, cuplai treapta 1-a si sa vezi ce lejer le-ai fi facut,plus ca ies si uniform
                Ai facut ceva munca de chinez?
                am facut si chestia asta...."ideea" mi-a dato clipul asta http://www.youtube.com/watch?v=LxxG4...eature=related

                P.s am bagat treapta 3 si am folosit smilgher de granulatie 60 cand am facut asa.....
                Last edited by Aurash; 25 March 2012, 22:16. Reason: Automerged Doublepost
                CL 93 TAV

                Comment


                • #23
                  ... bravo!

                  Comment


                  • #24
                    Bravo tie..uite asa iti faci un hobby din care poti sa si castigi..

                    Comment


                    • #25
                      asa este "vali2008" dar am deschis acest Threat pentru a ajuta pe cineva care chiar vrea sa isi RECONDITIONEZE singur jantele si nu dispun de bani s.au nu vor sa apeleze la service-uri specializate....
                      am cautat si eu la randu'l meu "un tutorial" ceva si nu prea am gasit cine stie ce.....
                      Sper sa ajute si pe altii acest Threat .....s.au sa incerce chiar dak nu se gandesc ca v-or reusii......
                      Nici eu nu ma gandeam ca v.a iesii ceva din jantele alea....pareau julite si uzate rau de tot....dat intr-un final au iesit bine dupa parerea mea
                      merita incercat intr-un final v.a iesii ceva frumos, dak iti place si te implici in cea ce ti-ai propus sa faci....
                      Last edited by Aurash; 25 March 2012, 23:45.
                      CL 93 TAV

                      Comment


                      • #26
                        Are cineva idee care e diferenta de greutate intre o janta de tabla de 15 inch si una de 16 inch din aliaj?

                        Comment


                        • #27
                          Depinde de motel/marca/etc.

                          Sunt jante de 17 care sunt usoare cat unele de 15(dar astea costa mult!!) si jante de 15 grele cat unele de 17!

                          Nu este un tipar ,exemplu:
                          -15-au 5kg
                          -16- au 6kg
                          -s.a.m.d.
                          sigpic
                          "BRABUS" STYLE

                          Comment


                          • #28
                            Astea de pe logan parca au j 5,5 nu? una normala din aliaj sa spunem din aluminiu are 6j,fiind confectionate din aluminiu atrage si o greutate mai mica zic eu fata de cele de pe logan din otel sau tabla nus exact materialul.Mai astept pareri poate nu e asa cum zic eu.

                            Comment


                            • #29
                              Cand am pus eu jantele de aliaj pe masina leam cantarit....
                              Am pus pe cantar o janta de tabla echipata cu cauciuc de iarna...
                              Dupa am pus si o janta de aliaj echipata cu cauciuc de vara....
                              Numai stiu exact cate kg aveau fiecare....dar stiu sigur ca diferenta dintre ele era de 3kg[pe bucata adica 12kg per'total] tin sa specific ca janta de tabla este cea stock de logan si janta de aliaj este aceasta de pe acest topic,si are latime 7J....acum cand am pus din nou rotile de iarna am constatat ca e diferenta de la cer la pamant....pana acum zici ca ma tinea cineva pe loc(si consumu nu stiam ce sa ma fac cu el)...acum merge mult mai lejer cu cele de tabla si am ajuns intr.un final AICI!!
                              Last edited by Aurash; 14 November 2012, 23:31.
                              CL 93 TAV

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google