Logan 1,6 16v Euro5 Sau 1,6 8v Euro5?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan 1,6 16v Euro5 Sau 1,6 8v Euro5?

    Buna,
    Sunt cam nou pe acest forum si l-am colindat in lung si in lat ca sa gasesc un raspuns adecvat la intrebarea mea. Sunt in pragul de a imi cumpara un Logan, dar nu ma pot hotara la motorizare. As dori sa ma ajutati cu niste pareri bune despre alegerea ce urmeaza sa fac si anume ce motorizare sa aleg? Logan 1,6 16v Euro5 sau 1,6 8v Euro5?
    Va multumesc!
    Last edited by crististreulea; 16 February 2012, 17:00.

  • #2
    Daca nu te "deranjeaza" diferenta de pret, ia 16v.
    If it ain't broke, don't fix it!

    Comment


    • #3
      E evident ca diferenenta de pret e importanta.

      Comment


      • #4
        Navigand prin forum am tot observat topicuri deschise despre o problema tehnica si "hop" din doua trei replici ajungea discutia la consum, la bare de protectie, la parbriz....total pe langa subiect!
        Last edited by crististreulea; 16 February 2012, 17:00. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #5
          Pai bun, atunci spune care ar fi suma maxima pe care o ai la dispozitie.

          1.6 MPI, cu toate dotarile, costa 9.585 Eur.
          1.6 16v, de asemenea, dotat maxim, costa 10.135 Eur.

          Asadar, diferenta intre ele este de 550 Eur.

          Daca doresti o varianta de echipare mai putin dotata (Ambiance sau Preferance), nu o sa o poti comanda cu motorul 1.6 16v.
          If it ain't broke, don't fix it!

          Comment


          • #6
            In fine s-a facut ordine! Si acum sa fiu la subiect eu unul as alege 16v datorita plusului de putere, evident dupa achizitionare as face si modificarea softului! Oricum alegerea iti apartine si totul depinde de bugetul tau!

            Comment


            • #7
              As vrea o parere nu din punct de vedere al pretului sau al consumului.

              Comment


              • #8
                exact acelasi sfat il primesti si de la mine, daca nu conteza banii, clar si indubitabil 16V.
                ce anume mai exact vrei sa stii? pentru ca intrebarea ta nu era "concreta".

                later edit:
                diferenta de pret e aproape infima, ti-a scris si Niki B. ca si consum... totul tine de sofer. eu am 1.5dci si am 7% media in oras, colegul are 8.4%. asta in conditiile in care unii scot si 4.5%. totul tine de talpa soferului, deci asta nu-ti sugerez sa iei in calcul.
                Last edited by crististreulea; 16 February 2012, 17:07.
                Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                Comment


                • #9
                  Ba este o intrebare destul de concreta! Daca m-ai intreba care este diferenta dintre "rosu" si "albastru" ti-as zice despre fiecare din mai multe puncte de vedere excluzand cele mai evidente si mai simple (ma refer aici la vrun raspun doar asa ca sa raspund omului). Si acum la fel am pus o intrebare destul de simpla aici pe forum pentru ca printre voi exista persoane care au condus probabil macar una (sau chiar pe ambele) din aceste motorizari. Si pur si simplu vroiam sa stiu nu din punct de vedere al costului, puterii si consumului diferenta dintre cele dou. Si ma refer la faptul cum se comporta la drum lung, prin oras, ii zboara vreo piesa sau nu cand circuli cu viteza mai mare etc. Sper ca am fost destul de explicit.

                  Comment


                  • #10
                    Daca nu te intereseaza aspecte legate de consum, de puterea motorului, atunci ambele motorizari apartin masinilor LOGAN. Si nu, nu zboara nici o piesa nici de la 1.6/8v, nici de la 1.6/16v, poti fi linistit.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by snaread View Post
                      As vrea o parere nu din punct de vedere al pretului sau al consumului.
                      Nu te supara dar nu sti ce vrei! Odata zici ca nu te intereseaza pretul sau consumul din ce vad eu aici, pe urma ca te intereseaza. Stai linisti nu zboara nimic de pe ele toate piesele raman acolo la viteza nu este nici o diferanta de constructie a caroseriei intre 1.6 16v si 1.6 8v sau 1.4,1.5 toate sunt la fel... aceiasi suspensie aceiasi directie etc.!

                      Cum a zis si cristi la consum totul depinde de talpa eu cu 1.4 pot scoate consum de 10 l si tu cu 1.6 16v 6l!
                      Ca diferenta ti-am zis 16v e mai sprintena un pic fata de 8v!

                      P.S Spune si tu exact ce vrei sa sti despre masina!

                      Comment


                      • #12
                        daca vrei costuri de intrenire reduse iti recomand 1.6 8 valve,

                        -intra mult mai putin ulei in motor 3.2 l fata de 4.5 l la 16 valve
                        -ditributia e mai simpla si mai putin costisitoare
                        -daca se rupe distributia mai ieftin de reparat cel de 8 valve
                        -ai o singura bobina de inductie fata de 4 la 16 valve
                        - mai ieftina la achizitie cu motor in 8 valve
                        -consum aproximativ la fel
                        - filtrele cred ca sunt un pic mai ieftine la 8 valve
                        SI DA
                        ai un minus de putere de 20 de cai

                        Altceva ce ar mai doris a stii ?

                        Comment


                        • #13
                          Desi am 16v, postul lui Drogas este foarte corect. Intr-adevar 8v trage mai mult cu casa strict ca intretinere . Insa ai grija ca la variantele eur5, 16v nu prea mai e deloc asa vanjos iar 8v e aproape puturos. (trecerea de la euro4 la eur5 le-a scazut din performante ambelor motoare).
                          Diferenta de consum NU ESTE,
                          Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                          Comment


                          • #14
                            16V cu remapare ca cei de la dacia ca sa-l scoata euro 5 iau mai scazut din putere.

                            Comment


                            • #15
                              daca ai banii eu iti recomand 16v...diferenta intre ele nu este decat la motor si eventual o mica diferenta la consum cu a mea minim am scos 6,9 iar maxim in jur de 13 % eu sunt foate multumit de a mea in cei 4 ani jumate am schimbat la ea decat ulei/bujii/filtre si acum e pe duca bateria in rest nimic...oricum doar pt acei CP in plus as alege 16v chiar se simte diferenta intre cele doua...
                              MY CLA

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google