Logan 1.6 MPI Sau 1.5 DCI 90 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by mitosu View Post
    bea si dieselu' cand il calci ,diferenta de 2/3 litrii nu e justificata,chiar si pretul de achizitionare nu se justifica tinand cont ca intretinerea e mai costisitoare la diesel.

    viteza maxima dci 85 cp 163 km/h,iar 1,6 mpi 85 cp 169km/h,conteaza putin .

    deabia cel de 90 cp a ajuns la 173 km/h ,dar intretinerea la acesta e mai scumpa vs variantele anterioere.

    diferenta de pret ,in varianta laureat ,e de 2000 euro + cost de intretinere pentru 20 000 km sau 40 000km pe an + motorina care va fi mai scumpa ca benzina.

    dieselu la revanzare e cea mai mare tragedie .

    in 2011 am facut 22 000 km si nu plang dupa diesel.
    ai dreptate.benzinaru e mai bun.abia acum ma bucur(5 ani mi-a luat sa-mi dau seama) ca am benzinar si nu am bagat nimic in reparatii

    Comment


    • #17
      Diesel sa optezi cand o sa-ti cumperi SUV, pentru cuplu si pentru a evita un consum urias in cazul unui SUV benzinar.

      Ia Logan benzinar, ca stai macar linistit.

      Comment


      • #18
        Eu de ex sunt primul posesor de diesel din familie si cred ca am facut alegerea buna, zic asta pentru ca nu eram decis ce sa-mi cumpar benzinar sau diesel. Am vazut masina, mi-a placut, am pus banii si am venit acasa cu ea. Totusi daca era sa cumpar benzinar am zis ca nu iau nimic altceva decat 1.6/16v si asta pentru putere (nu vb de consum) pentru ca Logan-ul lui tata e de 1.4 si e destul de puturoasa si am zis ca asa ceva nu mi-ar place.
        Impresii dupa 10k km: imi place foarte mult cum toarce masina, cum fuge....pe zi ce trece imi place tot mai mult de "scufitza mea rosie"
        Apropo de probleme...inca nu am avut de nici un fel (ceva minor este acum in ideea in care in ralanti sacadeaza un pic motorul dar nu e neaparat o chestie cu care nu se poate trai), schimbat o baterie cu frigurile astea pentru ca aveam o amarata de conserva de 50 care saraca si-a dat duhul iarna asta si in rest nimic.
        Carburant doar de la pompa, reviziile sunt sfinte doar piese de origine, doar service dacia nu "Dorei" (....cateodata nu e mare diferenta intre ei si "Dorel") intr-un cuvant incerc s-o ingrijesc cat pot de bine, cum pot de bine.
        Grija mare in schimb la varianta second-hand. Foarte mare grija. Ma numar si eu printre "clientii" care au fost serviti cu 50k km mai putini pe bord si nu vorbesc doar de numarul de km, vorbesc aici in general, motor, tabla, etc etc. la o masina sh o poti lua foarte urat in barba.
        In rest iti doresc multa bafta si RABDARE in alegerea masinii si sa ne anunti si pe noi de decizia luata.
        Stima.
        Cunoscatorii stiu, inginerii intuiesc.

        Comment


        • #19
          Nu uitati ca noul Diesel (din Ianuarie 2011) pentru a putea fi Euro 5 este prevazut acum cu filtru de particule - DPF !
          Daca v-ati propus sa va luati Diesel, dar drumurile pe care le faceti sunt preponderent urbane (aglomeratie, distante scurte), mai bine va luati benzina !
          De ce va fac aceasta recomandare ?
          Pentru faptul ca la DPF, se recomanda o iesire afara, macar o data la 2-3 saptamani, unde sa aveti posibilitatea sa mergeti la o viteza si turatie constanta, 2.200-2.500 Rpm, timp de 20-30 de minute, astfel incat sa-i dati posibilitatea filtrului de particule sa se regenereze.
          Vedeti ca particularitatea DPF-ului este o problema intalnita si la alti producatori, vezi grupul VAG, Opel, Chevrolet si ca sa va convingeti de aceasta, va invit sa intrati pe forumurile marcilor amintite mai sus, sa vedeti cati se plang de filtrele de particule !

          P.S De la un posesor de 1,5 Dci, 75CP, DPF, Euro 5 !
          Revizia este mai scumpa decat la un Diesel "normal" prin prisma uleiului folosit,
          ulei motor special pentru DPF (vezi specificatia RN0720) !

          Comment


          • #20
            Prima optiune dci 90 cp , daca vrei neaparat 1.6 ia in calcul o instalatie gpl fara nu mai are sens.

            Comment


            • #21
              Aaaa, second hand!
              Pai cum spune si restu lumii, mare grija !!!

              Cauta un benzinar cu GPL de fabrica, iesi mai bine din toate p.d.v.

              Comment


              • #22
                ce maisna vrei sa iei second sau nou daca second cati km are ce nivel de echipare? oricum eu zic sa iei 1.6 nu ii asa pretentios ca si dieselu...acum ce alegi depinde de tn
                MY CLA

                Comment


                • #23
                  Nu sta pe ginduri mai ales la SH.Ia-ti pe benzina.La cit costa acum si la cit consuma chiar nu se merita.Fara stres,fara griji.Sfatul meu!

                  Comment


                  • #24
                    daca faci mai mult de 45000Km/an atunci poate fi rentabil dci. e un sfat.
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      daca iti iei SH. iati benzinar parerea mea,bafta la alegere si la masina.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google