Parbriz Ciobit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Iti recomand Pilkington, sunt foarte bune. In locul tau m-as duce imediat la un centru unde repara parbrize, nu as mai astepta sa vad daca pleaca sau nu fisura si as remedia problema. Bafta!

    Comment


    • #17
      Parca @alessandro a inlocuit recent; 800ron din cate imi amintesc.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #18
        Banuiesc ca la inlocuit in reprezentanta, pe casco, doar asa se poate explica pretul nesimtit de mare. Orice reparatie efectuata pe casco inseamna o factura umflata...

        @jelly, Maine sper sa ajung la pilkington din trafic greu, sa vad daca merge reparat si cat costa, bineinteles si daca merita.
        sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

        Comment


        • #19
          Originally posted by jelly
          Iti recomand Pilkington, sunt foarte bune. In locul tau m-as duce imediat la un centru unde repara parbrize, nu as mai astepta sa vad daca pleaca sau nu fisura si as remedia problema. Bafta!
          Vezi ca sunt unii langa cimitirul Belu nu mai stiu cum se numesc care ti-l repara ptr 50-60 de lei.o sa fii uimit cat de bine iese.Am fost de doua ori la ei si a iesit foarte bine

          Comment


          • #20
            acum o luna un pilkington cu tot cu parasolar incorporat + montaj era 280 ron in iasi. cel simplu, fara parasolar era cu 30 sau 40 ron mai ieftin (nu mai stiu exact diferenta).
            internal combustionizer

            Comment


            • #21
              Multumesc pentru raspunsuri tuturor, astazi am rezolvat problema.
              Am fost la Ager din Calea Serban Voda si am reparat ciobitura, cost 70 lei. Un parbriz mai ieftin la cei de la Ager costa 300 lei (chinezesc).

              Am trecut si pe la Pilkington din trafic greu, iar acolo un parbriz de logan costa 248 lei inclusiv montaj.

              Poze cu ciobitura inainte si dupa ce a fost reparata, se mai cunoaste foarte putin, fata de cum a fost.
              Attached Files
              sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

              Comment


              • #22
                eu le las sa se adune si cand ma incomodeaza sau cand am itp-ul schimb parbrizul cu totul.
                internal combustionizer

                Comment


                • #23
                  Eu m-am grabit cu reparatul ciobiturii, pentru a nu risca extinderea crapaturilor, asfel am scapat de inlocuirea parbrizului.
                  Era culmea sa-l inlocuiesc acuma chiar la inceput de iarna, stim cu totii ce urmeaza, nisip imprastiat de drumari...
                  sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

                  Comment


                  • #24
                    Si eu am doua ciobituri, dar sunt mai mici fata de cele ale lui Florin si in plus nu au fisuri.
                    Nu ma incomodeaza pentru ca sunt in jumatatea din dreapta; peste 10 zile am ITP-ul, sper sa nu am probleme.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #25
                      Am reparat si eu parbrizul cu rasina, m-a costat 30 Ron si acuma am deja 2 ani de atunci. Daca nu e mare crapatura, merita.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by IancuMIC View Post
                        Si eu am doua ciobituri, dar sunt mai mici fata de cele ale lui Florin si in plus nu au fisuri.
                        Nu ma incomodeaza pentru ca sunt in jumatatea din dreapta; peste 10 zile am ITP-ul, sper sa nu am probleme.
                        Nu te afecteaza deloc la ITP daca este in jumatatea din dreapta a parbrizului. Am facut eu ITP cu o ciobitura in dreapta parbrizului( in centrul jumatatii din dreapta) si a venit la ITP supracontrolul de la RAR si a fost OK !

                        Comment


                        • #27
                          Eu il am crapat dintr-o parte in alta jos pe tot parbrizul daca e putin murdat nu se observa pe dinafara,am trecut de itp fara probleme recent.

                          Comment


                          • #28
                            Am si eu o problema-dilema. Am primit o piatra in partea soferului si evident e enervant sa conduc asa. Am casco fara fransiza, masina fiind pe leasing. Dilema mea este urmatoarea: nu stiu cu ce sa-l schimb. sa pun de origine la reprezentanta sau sa pun Pilkington? La reprezentanta pretul e aprox 1000 lei cu montaj cu tot la Pilkington e max 300. Evident ca pe mine nu ma intereseaza asta ca oricum casco va plati. Care e mai bun. Originalul din fabrica mi s-a parut destul de rezistent, dar din pacete nici nu am termen de comparatie. Va rog da-ti-mi un sfat, o parere. Mersi.

                            Comment


                            • #29
                              Si eu am patit la fel si am optat pentru unul de origine ,care este cel mai bun parerea mea!

                              Comment


                              • #30
                                Eu zic sa iei Saint Gobain cu parasolar , colegul alessandro si-a pus . Am un amic care si-a pus la cei de la Ager parbrizul , fara parasolar . A dat undeva la 550ron cu tot cu montaj si il costa 600ron daca lua si cele 2 chedere de la ei (asa mi-a zis el ).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google