Cele Mai Inalte Aruri Sport ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cele Mai Inalte Aruri Sport ?

    As vrea sa-mi cumpar niste arcuri sport , sau semi-sport daca pot sa zic asa . Ma intereseaza doar sa mai cobor o idee masina si un plus de stabilitate ... Din cate am observat :

    eibach coboara 30-35mm , h&r coboara cel mai mult 40-45mm , weitec 35mm , vogtland tot 35mm ...

    Care din cele de mai sus (mai sunt si altele ?) coboara cel mai putin ? care sunt cele mai moi ? Precizez ca tot cu telescoapele ei voi merge .
    sigpic

  • #2
    salut

    eu am optat pt vogtland care sunt cele mai moi din cele enumerate mai sus si merg cu amortizoarele stoc

    dar daca pastrezi cauciucurile si jantele stoc recomand eibach
    sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

    Comment


    • #3
      Vogtland sunt mai dure decat eibach ;) !

      Iti recomand weitec, nu sunt foarte rigide si coboara 3cm .
      Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

      Comment


      • #4
        Originally posted by ibogdannn View Post
        As vrea sa-mi cumpar niste arcuri sport , sau semi-sport daca pot sa zic asa . Ma intereseaza doar sa mai cobor o idee masina si un plus de stabilitate ... Din cate am observat :

        eibach coboara 30-35mm , h&r coboara cel mai mult 40-45mm , weitec 35mm , vogtland tot 35mm ...

        Care din cele de mai sus (mai sunt si altele ?) coboara cel mai putin ? care sunt cele mai moi ? Precizez ca tot cu telescoapele ei voi merge .

        ti-ai raspuns singur la intrebare si-n plus exista un thread despre suspensii pe care s-au spart multe tastaturi....
        sigpic

        Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

        Comment


        • #5
          weitec sunt mai tari decat eibach, eibach sunt aproape stock, doar ca un fel de lasa masina
          sigpicMy ride

          Comment


          • #6
            ai mers tu cu ambele? eu le-am avut pe ambele, am schimbat eibch cu weitek tocmai ca weitek coboara mai putin si nu scutura asa tare. eibach sunt intre weitek si hr. cu vogtland n-am mers, nu stiu pe nimeni dintre amici cu as aceva si n-am vrut sa-mi iau eu primul, pt ca nu-mi spune nimic firma aia si nu vreau sa fiu cobai doar pt diferenta de 100ron la un set de 4 arcuri noi.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              Daca vrei eu am eibach si vreau sa schimb cu h&r...le am de un an si sunt foarte multumit doar ca vreau mai low...

              Comment


              • #8
                Cand va gropile care au aparut in Bucuresti aproape ca imi pare rau ca mi-am pus Eibach insa cand ma gandesc ca plec din Bucuresti vineri topai de bucurie pentru ca ma gandesc cum merge masina la drum lung pe E85.

                Eu zic sa mergi pe Eibach. Daca esti de undeva unde gropile sunt la ele acasa o sa plangi daca alegi arcuri prea joase. Chiar si asa iarna asta am atins usor cu burta in unele locuri prin Bucuresti.

                Comment


                • #9
                  Eu ce sa zic am pragurile praf de la zapada mai ales la Predeal unde nameti au tot fost..dar tot vreau h&r )...

                  Comment


                  • #10
                    pana la urma Eibach sau Weitec ? care dintre cele doua sunt mai moi ? Presupun ca coboar la fel masina cele 2 arcuri , nu ? Sincer m-ar interesa alea mai inalte si mai moi , daca nu gasesc combinatia asta . M-ar interesa cele care scutura mai putin . Ma refere la eibach si weitec ..
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Cred ca witech scutura mai putin cu toate ca nici eibach ce am eu nu scutura foarte tare..masina sta clar mai bine pe strada decat cu stock orice ai alege..o sa fii mai mult decat multumit..eu vreau si mai low si ma rigid..

                      Comment


                      • #12
                        )) si mai low si mai rigid ? Eu am avut vogtland cu cate o spira taiata . Si am idee ce inseamna sa fi zgaltit . De aceea caut ceva semi-sport sa zic asa . Deci pana acum witech . Cred ca asta este solutia , daca mai are cineva vreo idee ...
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Inca sunt de parere ca 80 % din duritatea masinii o dau amortizoarele si nu arcurile. Cu cat e mai lasata cu atat e mai rigida, intrucat amortizoarele stau in tensiune..
                          sigpic

                          Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                          Comment


                          • #14
                            Bogdane arcuri "inalte" Eibach Weitec Vogtland acum depinde tu pe ce brand vrei sa mergi. Eu am Eibach si in mare sunt multumit dar o vreau si mai joasa. Daca in primavara-vara nu le vrea unul din prieteni sa le cumpere ti le vand tie asta daca nu tii neaparat sa fie noi.
                            Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                            Comment


                            • #15
                              daca prin amortizoare intelegi telescoapele, incearca sa dai arcurile jos si-o s avezi singur cine suporta greutatea masinii, arcul sau telescopul. numai sa nu stai sub masina cand faci experimentul, s-ar putea sa ajunga pe praguri de bine ce-o tin telescoapele
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google