Din cate stiu eu becul rosu scade cand ai mai putin de 8litri si de aici in colo conteaza consumul... PS. cand se aprinde becul rosu computeru nu mai afiseaza anumite date (nu mai tin exact minte ce anume)
Cat Merge Masina Pe Rosu ?!
Collapse
X
-
Nu mai afiseaza cati km mai faci pana la peco acea masina cu sageata spre benzinarie ... si inca una , ceva legat ce consumul de la ultima alimentare .... nu mai stiu sigur ... Poti merge km specificati mai sus in exterior (105 km) la o viteza de 100 km/h iar 70 km in oras (in aglomeratie).
Daca ar mai fi 8 litri sau 7 ar fi bine , in general asta ma interesa (nu ca as sta cu becul aprins) doar ca mi s-a aprins si mi-a starnit curiozitatea.
PS : stiu ca puteai sa verifici numarul de litrii tinand apasat pe butonul dintre turometru si kilometraj si in acelasi timp sa pui contactul dar nu stiu daca aceea sunt litrii sau daca arata date corecte.
De exemplu daca stai cu masina in panta arata eronat , trebuie sa fi pe o suprafata planã.
Comment
-
Si mie din 2004 decat odata mi s-a aprins si mi-a atras atentia
@b45gao si cum se manifesta cand ramai fara ?! Pateste ceva (motorul) , bagi benzina si porneste normal ?! Cat ai mers cu ea pe rosu ?!
Comment
-
Eu saptamana trecuta am mers pe rosu (rezerva) nici nu stiu cat exact,dar in jur de 50 km de la Mehadia cred ca pana in Anina (acolo am gasit Peco spre fericirea mea).drum cu curbe la greu ,urcari coborari..a fost stres mare noroc cu coborarile si frana de motor.sigpic
Comment
-
Nu se arde nici o pompa de benzina/injectie daca se merge cu martorul de lipsa carburant aprins, nu mai speriati omul.
Cand se aprinde martorul mai sunt in jur de 5,1 L, calculati de UCE. Deci calculul poate fi eronat, din cauza plutitorului.
Comment
-
Eu am fost pe rosu doar cand am luat masina, in rest niciodata in cei 14000km de pana acum.Am un prieten care avea o masina mai veche si mergea tot timpu asa ca nu prea avea bani sa bage mai multa benzina si dupa ce a vazut ce au patit injectoarele si-a reconsiderat strategia de alimentare...Si ca sa nu fiu off as zice ca pe rosu ar trebui mers cat mai putin posibil spre delocIf everything seems under control, you`re just not going fast enough...
Comment
-
-
Originally posted by andrei View PostNu se arde nici o pompa de benzina/injectie daca se merge cu martorul de lipsa carburant aprins, nu mai speriati omul.
Cand se aprinde martorul mai sunt in jur de 5,1 L, calculati de UCE. Deci calculul poate fi eronat, din cauza plutitorului.
LE: Se poate arde si in cei 70km circulati in oras. Am avut ocazia sa simt cum arde o pompa de benzina, dupa ce un amic a mers pe rosu vreo 50km, impuritatile s-au acumulat in filtrul pompei si a fost nevoie sa o dau jos pt. curatare. Nu sfatuiesc pe nimeni sa circule cu martorul aprins, indiferent de tipul de injectie si marca masinii.Last edited by BlackRally 71; 13 May 2008, 18:05.
Comment
-
Pompa de benzina isi face racirea prin benzina care o ''trage'' nu prin ceea ce e in jurul ei.
Oricum, la subiect: in momentul in care se aprinde becul la benzina, pot exista erori considerabil de mari.(15-25% fata de cantitatea reala)
Spre exemplu si e real: una e sa se aprinda becul la un deal mai lung si alta e sa se aprinda la drum relativ plan.
In primul caz, sigur va fi un plus de cel putin un litru fata de cazul doi.
PS: la diesel e foarte posibil sa faci in oras ~80km si sa ajungi la pompa.
Nu mai spuneti ca trage impuritati, exista filtre. Daca sunt schimbate cand trebuie , nu ai treaba. Daca stii ca mergi des pe rezerva, recomandabil sa se schimbe mai des filtrul de carburant.Last edited by Octavian; 13 May 2008, 18:24.
Comment
Comment