Problema Contact Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Contact Logan

    Mi-sa blocat contactul , cand bag cheia in contact intra si iese greu . Clar sa dus naibi contactul ... am incerca o ora sa'i dau de cap , am zis ca isi revine , am tras de volan in timp ce incercam sa invart cheia in contact dar nimic .

    Am duso la cineva in service sa-mi schimbe contactul dar am o intrebare , baietii de acolo mi-au zis ca imi pun al contact sa pot porni masina iar iar cu cheia de acum doar sa deschid usile . Intrebare este cum porneste motorul daca cheia are cipul ala ? Adica cipul ala nu este pentru a recunoaste cheia ?

    Cat ma ajunge un contact original cu alte chei cu cip si alti butuci ? Ca parca vad ca intr-o zi lipseste masina din fata blocului ... Oricum era singura cheia si vroiam sa mai fac una . Daca tot sa intamplat aasta acum....
    sigpic

  • #2
    stai linistit ca cipul ti-l ia din carcasa cea veche si ti-l pune in cea noua , nu e mare smecherie ! ;) Iasa usor.
    sigpic
    Nu există întrebări proaste, doar oameni proşti.

    Comment


    • #3
      aa , uite la asta nu m-am gandit adica ma gandeam ca este inginerie mai mare cu cheiile astea ...
      sigpic

      Comment


      • #4
        am si eu aceeasi problema cu cheia de la contact. intra si iese greu, mai nou se invarte greu. Se pricepe cineva? trebuie sa schimb contactul? pot ramane cu o singura cheie? sau trebuie sa am 2 chei?

        Comment


        • #5
          Salut.
          Poti incerca cu putin WD40 sa dai pe cheie si apoi sa o introduci in butuc.poate a prins ceva mizerie.Sau daca e pe duca trebuie schimbat doar contactul.Si poti avea doua chei,una pt. pornit iar cealalta pentru descuiat usile si portbagajul.[asta daca nu ai nchidere centralizata]
          Numai bine.
          Un Logan----YNG-----
          Numai bine.

          Comment


          • #6
            Originally posted by jimmycocos View Post
            am si eu aceeasi problema cu cheia de la contact. intra si iese greu, mai nou se invarte greu.
            Parerea mea ar fi sa schimbi contactul; odata ce au aparut astfel de probleme e greu sa cred ca se va rezolva pe cale "amiabila". Sunt situatii in care te poti trezi ca nu mai poti rasuci cheia pentru pornire, sau mai rau sa nu mai poti opri. Se mai poate intampla , in trafic din graba sa opresti masina la o plecare si apoi durere tata sa vezi ca te chinui sa pornesti in timp ce esti asaltat cu claxoane.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #7
              Voi incerca sa il pacalesc cu WD40 ca nu am nimic de pierdut. Am inchidere centralizata. Masina oricum trebuie sa o bag in service ca am avut un accident din pacate, dar mai dureaza pana imi dau cei de RCA acceptul la reconstatare si la plata. Si de asta intrebam in caz ca trebuie schimbat contactul, cam cat costa? stiti pe cineva pe forum care vinde? sa incerc la dezmembrari?

              am cumparat azi wd40 si am dat. si'a revenit imediat contactul, momentan nu mai am nici o problema..sper sa fie o solutie de durata multumesc pentru raspunsurile rapide
              Last edited by jimmycocos; 24 March 2012, 19:14. Reason: Automerged Doublepost

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google