daca banuiti vreun injector nasol scoateti injectoarele din motor,intoarceti rampa cu injectoare in sus si puneti contactul.daca scapa vreun injector ar trebui sa se vada.
Pornire grea logan 1,4 mpi
Collapse
X
-
o8MeLC asta a fost verdictul de la ei ,iar de facut o fac eu an fata blocului,ca daca era sa o fac la ei garantat era 1500 roni corpul clapeta cu tot cu motoras +manopera cam asta era suma la adras,ieftin zic eu nu
daca pe piata este 500 cu totul la ei sigur e 1000 roni fara manopera
ex. cap de bara la ei 230 roni doar piesa
de unde iau eu 100 roni lomforder asa mai zic si eu
Comment
-
pornirea greoaie poate fi 90% de la senzorul de la volanta se curata foarte usor dar mai bine e sa fie schimbat cat mai repede aici se poate vedea si cum http://www.tutorialelogan.ro/2011/05...nta-logan.html
Comment
-
am si eu o intrebare... si loganu meu porneste cam greu de cateva zile (am facut remapare,dar nu cred ca are vreo relevanta, nu cred ca se leaga) , ideea e ca trebuie sa tin mai mult de cheie ca sa porneasca, daca ii dau drumul normal la cheie, nu porneste, se chinuie dar nu porneste... care ar putea fi motivul ? Bateria se exclude, schimbata acu in primavara si verificata in august... Mentionez ca bujiile au fost schimbate la 13000km si acum am 53000km ...Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit
Comment
-
Problema cu pornirea greoaie, numai dupa ce masina a stat in soare mai mult timp, o am si eu.
Exemplu: dimineata porneste normal. Las masina la soare cateva ore apoi incerc sa pornesc motorul. Invarte exagerat de mult si, intr-un final porneste. Am incercat si metoda cu acceleratia apasata. Porneste un pic mai devreme dar nu normal si miroase a benzina peste tot.
Mentionez ca pornirea greoaie se face numai dupa ce masina a stat in soare o anumita perioada de timp si numai la prima pornire. In celelalte cazuri (frig, dimineata) porneste absolut normal. Chiar daca fac porniri repetate ale motorului in cursul unei zile calduroase acestea sant normale, cu exceptia celei dintai.
Loganul e din 2009, 1.4, are 25 000 la bord si nu mi-a facut aceasta problema pana acum trei - patru zile.
Ce parere aveti?
Comment
-
Bateria ce varsta are? Sa nu fie din cauza ei, mai ales daca faci drumuri scurte ... n-are tensiune suficienta. Incearca cu o baterie echivalenta de pe alta masina si vezi daca ai aceleasi simptome.
Comment
-
Atentie daca pornesti cu pedala de acceleratie apasata si ai vapori de benzina in galeria de admisie ,risti sa ramai fara carcasa filtrului de aer,de ce? pentru ca vaporii din galerie trec prin corpul clapeta direct an filtrul de aer si atunci face bummm.(adica ceva gen rateu).
Comment
-
Originally posted by Dutu Ion View PostAtentie daca pornesti cu pedala de acceleratie apasata si ai vapori de benzina in galeria de admisie ,risti sa ramai fara carcasa filtrului de aer,de ce? pentru ca vaporii din galerie trec prin corpul clapeta direct an filtrul de aer si atunci face bummm.(adica ceva gen rateu).
Cert este faptul ca am dus-o la service si, dupa ce au pus-o pe tester, mi-au zis ca motorul functioneaza normal. Ei cred ca ar fi din cauza canistrei de carbon. Si, pentru a verifica acest lucru, au scos conducta de vapori din canistra, au blindat-o cu un dop si au lasat-o asa. Azi e a treia zi cand motorul porneste normal, chiar daca masina a stat in soare toata ziua. Asta sa fie cauza?
Comment
-
Incercati pe caldurile astea sa mergeti cu benzina mai multa in rezervor, nu da rateuri.
Eu am obs ca cea mai mare presiune in rezervor o am cand se aprinde rezerva si deschid busonu desigur.
Daca am 1-2 linii si alimentez nu e nici o problema de presiune.
Comment
-
Eu am sunat pe cineva de la reprezentanta Dacia din Constanta si mia spus ca pornirea grea pe timp de caldura se datoreaza senzorului de turatie sau un injector nu mai inchide bine si scapa(asuda) ceva benzina in admisie si creinduse vapori nu o mai ia din prima cheie,am schimbat senzorul de turatie si tot asa face,ramane sa verific injectoarele.
Comment
-
Au trecut patru zile de cand am scos conducta de vapori din canistra de carbon si am blindat-o. Motorul a pornit ''in orice pozitie''. Am tinut masina in soare de-a ametit, saraca. Porneste exact cum trebuie.
Sapatamana viitoare voi face experienta inversa. Voi monta la loc conducta de vapori, sa vad daca mai porneste. Va tin la curent.
Comment
-
Rezolvat cu pornirea la prima cheie.Am schimbat injectoarele,trei din ele scapa benzina nu mai anchideau bine ,erau ude cand leam scos.
Haideti sa va spun un scurt istoric despre pornirea greoaie la logan benzinare:Am un logan din 2005 si prin 2007 a anceput problemele cu pornirea la a doua cheie a treia sau chiar mai multe.Am antrebat,cautat pe forum si mi sa spus ca senzorul de turatie ar fi cauza,bun zic eu cumpar senzor de origine si al schimb asa am facut lam cumparat si degeaba,mi sa mai spus la service dacia ca e mpp(motoras pas cu pas)pentru ralanti cu toate ca parea banala chestia cu pornitul si ralantiul,schimbat si pe ala si NIMIC tot asa (atentie numai pe timp de cald afara vara) facea probleme..Alta chestie mam legat de canistra de recuperare vapori de benzina(luata de la un logan busit care pornea bine)tot degeaba nu vroia sa porneasca la prima cheie ..Cand am desfacut antro zi carcasa filtrului de aer si corpul clapeta a busit miros puternic de benzina din admisie atunci miam spus opaaaa? e anecata care ar fi cauza? ce poate sa fie decat ceva injectoare sau injector care scapa benzina an admisie si formanduse vapori sau bujii ude nu porneste cum trebuie,bun sun la dacia service SLOBOZIA si cineva de acolo spune ca nu are cum asa ceva..(Meseriasi ,mam luat dupa ei)si abia astazi mam hotarat sa schimb injectoarele dupa atata timp.ACUM PORNESTE LA SFERT CUM SE ZICE...Scuze pentru istoricul atat de lung,,,,sper sa fie de folos si la altii care sunt nelinistiti.CU PORNIREA LA PRIMA CHEIE.
Pana nu am sunat la dacia Constanta si mia spus de injectoare nu le schimbam cred,cu toate ca le banuiam de mult.
Comment
Comment