If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
o8MeLC asta a fost verdictul de la ei ,iar de facut o fac eu an fata blocului,ca daca era sa o fac la ei garantat era 1500 roni corpul clapeta cu tot cu motoras +manopera cam asta era suma la adras,ieftin zic eu nu
daca pe piata este 500 cu totul la ei sigur e 1000 roni fara manopera
ex. cap de bara la ei 230 roni doar piesa
de unde iau eu 100 roni lomforder asa mai zic si eu
Pana la urma cum ai rezolvat.... ?
De cateva zile am aceleasi simtome la pornire.
las o asa ca merge asa ,eu am pus o pe tester si mi a zis ca e corpul clapeta an rest masina e super ok,pana la injectoare e cale lunga , mai face si a mea figuri asa mai rar ,pornesc la prima cheie, urca normal ,scade apoi urca la locul lui acul si apoi scade normal asta la rece,la cald o ia la sfert .
prima data am schimbat senzorul de turatii cel albastru ,bine ca la m pastrat e bun,
apoi motorasul pas cu pas iarasi bine ca la m pastrat e bun
am curatat corpul dar tot mai face ,dar mai rar ,cand la m desfacut era negru ,acum e ca nou de cand la m curatat, asta anul trecut am schimbat astea pana sa merg la tester,deci ceva se uzeaza la corpul clapeta ,eu anca nu la m schimbat ,poate peste 2-3 ani ,nu ma deranjeaza ca face asa ,va m zis face dar mai rar ,an rest e ok ,,.
deci pana la injectoare e cale lunga ,benzina folosesc doar de la OMV 95
900 roni???? poate doar diuzele ,asa injector complet te duce la 1000 de ioro ,ca sa faci o treaba buna daca tot umbli la ia ,cunsc pe cineva a schimbat la 1.5 doar diuzele ,dupa cateva luni iar porneste greu ,trebui schimbat tot injectorul si toare binenteles.,dai un ban si stai an fata.
sall,si la mine problema rezolvata,pornea la prima cheie,dar nu urca din prima la 1400 de ture,ramanea la 700 cateva sec,apoi urca la 1400 si cobora norma,am schimbat motorasul si senzorul si numic tot asa facea,bine ca nu lea m aruncat.
Am schimbat corpul cu totul,echipat complet,la m montat an 10 min, pus contactul de doua ori si la a treia a ramas acul la 1400 si coboara normal,sa constat ca am si acceleratia mai tare,probabil din cauza arcului de pe corp.
Corpul original,dar pe el scrie MADE AN INDIA (400 roni)abia am gasit,erau si la 500/700 de roni.
dreacu s o ia ca tot asa face,ba din contra mai rau ,mai ales ca a fost mai frig si a plouat,am pornit si sa dus acul sus la 1400 ,apoi a coborat pana la 0 ture apoi sa dus sus la 1400 si a coborat normal,pana la 750,nu mai stiu ce o mai fi,asa o las sa vedem ce mai face.
la mine tot persista problema,schimbat,corp clapeta,senzorul albastru,bobina,bujii bune,nu mai fisele nu,la tester a iesit ca e corpul clapeta.....am lasat o asa,deci porneste la prima cheie nu i problema,dar nu porneste normal,nu mai la rece, an rest super ok,daca pornesc si o las 10 sec pornita si apoi o opresc si repornesc nu mai face.....asa o las,ideea e ca porneste la prima cheie
Buna ziua. AM si eu un logan 1.4 benzina din anul 2005 si am o problema...nu porneste uneori...adica ma opresc cu ea buna si cand dau sa plec numai porneste..chiar acum 5 min am avut problema asta...se aude pompa de benzina insa nu porneste...dau la automat pana iasa fum vorba aia...ultima data mi-a pornit dupa 20 de chei..invarte dar nu porneste.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment